Takaisin alkuun

James Blond

Tekisivät seuraavan bondin vaikka 1960 luvulta, musiikkineen, tyylineen ja tekniikoineen kun oli vielä kylmäsota ;)

Uudet on plösöjä ja tekniikka on liian superia.

3

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 007,5

      yhdessä asiassa olen täysin samaa mieltä, tekniikka on liian superia. Mutta sellasta se oli jo 60-luvulla vaikka ei nykyisin uskoisi. Conneryhän lenteli sillä selkärepulla kai Pallosalamassa, ja sen aikaista hypeä siinä leffassa oli paljonkin. Muistelepa hulikupteritaistelua ilmassa. Sellasia moni odottaa vieläkin, eli taas pitää ylittää entinen rima. Mutta silti pitäisi olla selvästi realistisempia kuin mitä Brosnanin jutut on olleet. Ja toki 60-luku vois vetää edelleenkin.
      Varovainen kannatus siis ajatuksillesi täältä.

      • Golden eye

        vanhat on parempii. koska ei voi ola mitään näkymättömii autoi ja sen sellasta. järki pitää olla! myös super leffoissa!


    • ajassa taaksepäin

      Olen aivan samaa mieltä! Takaisin 60 luvulle kun bond käytti vielä hattua ja heitti sen telineeseen. Voitaisiin unohtaa nämä sper mega pommit ja electroniset vempeleet.
      Ennen James Bond liimasi hiuksen syljellään oveen, jotta tietäisi sitten että onko kukaan käynyt vierailemassa, nykyään se laittaa pommin ja tuhoaa sitten sen jälkeen kaiken.

      Eli bondit voitaisiin hyvin tehdä vanhan ajan tyyliin. Nykyään tää menee tähän että bondi toistaan bondimpi ja parempi. Uusin meni yli siinä vaiheessa kun alkoi tulla jotain mutantti ihmisiä ja näkymättömiä autoja.

      Seuraavassa varmaan Bond on robotti...

      Back to the 60s

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe