Heippati vaan

yksitypy

huuhaalaiset :=)))) Typy kääntää nyt elämässään uuden lehden ja yksitypy poistuu täältä vähin äänin. Olen varmaan tätä nykyä useinkin huuhaalaisten vihat saanut niskaani mielipiteilläni. Suorapuheinen kun olen. Siitä on monesti itsellenikin haitaa, mutta minkäs luonteelleen voi :=((( Eikä ole tarkoitus ollut ketään erittyisesti loukata.
Mutta hyvää tai sanoisinko mieluummin paljon parempaa huuhailu-mieltä kaikille kuin viime aikoina ollut.
Tämä keskustelipalsta ei vastaa enää tarkoitustaan.
Kekusteluaihe "poistetaanko mun viesti vai ei " ei jaksa kiinnostaa.
Toivottavasti aiheet ajan myötä muuttuvat.
Yksitypyllä on ollut erittäin hauskaa teidän kans. Olette olleet ihania huuhaakavereita. ja ehkä joskus vielä joskus kohdataan. Hyvät jatkot teille.
Tässä vielä hymyni teille :=)))))))))))))))))))

16

1291

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reiska

Teet mitä teet, ja jos palstaa kaipaat, löydät sen aina jostain. Muistan sun siistejä juttuja. No problem!

• mulle eilen eräs sanoi jotta anna palaa!!!!! nää kai sopis sullekin..
      Ja etkös itse sanonut et tääl kerta kuukaudes otetaan yhteen.....
      Et sää minnekään katoa älä höpsi.....=:0)))))

• luettuani viestisi ymmärrän kantasi paremmin kuin hyvin:

>Suorapuheinen kun olen.<

- suorapuheisuus kunniaan!

>Tämä keskustelipalsta ei vastaa enää tarkoitustaan.
      Kekusteluaihe "poistetaanko mun viesti vai ei " ei jaksa kiinnostaa.<

- ei minuakaan, mutta täällä olen edelleen

>Toivottavasti aiheet ajan myötä muuttuvat.<

- samaa toivon minäkin!

Lopuksi henk. koht. vetoomukseni: jos nyt et kuitenkaan - kaikesta kertomastasi huolimatta poistuisi täältä, koska jos Sinua joku vihaa, syy siihen löytyy peiliin katsomalla! Ja sitäpaitsi: niin moni pitää Sinun jutuistasi - olen yksi heistä.........

Antoisaa työpäivää toivottaen, MM.

• quistis

Vihoista en tiedä....Aikas vahvat tunteet silloin pelissä;o))

Mut aivan samoja Quukin miettii...Joten aika lienee uuden estraadin...:o)) Nauretaan kun tavataan..tai ainakin hymyillään;o))

• AMR-52

...karkaa mihikää viel..)) ainakaa enne Jouluu. pijetää viel tää Joulu ainaskii myös huuhaan merkeis..)))) sit Uuven Vuoden lupaukset taas er asia..)) nii,Huomenet siul..)) onha tuota miekii miettint jos jonniilaista...noh,näkkyypähän,sano Kummun Patruuna aikoinaan..))))

• hyvä vedättäjä

huuhaan parhaimmistoa ja sait taas monet lankaan hyvällä huuhailullasi

• Sydän.Ystävä

Kokeiles noin pariviikkoa olla poissa täältä,niin voin vaikka sormet ristis vannoo,että saat kauheita vieroitus oireita tärinöineen ja hikeineen ;)))
      En suosittele,ainakaan kovin montaa päivää.
      Vai meinaatko kääntää lehteä niin,että ilmestyt uudella nikillä huuhaailemaan ;))
      Joka tapauksessa,et viitsis lähtee täält just ku miekii tulin,vai johtuuko se noista miehistä kenties? ;DD

• nylkkäri

et mielestäni ketään loukannut.
      Minä en aloita uutta elämää vaan jatkan tätä vanhaa parikymentäkiloa kevyempänä ja väsyneenä.
      Minulla on näppäimistöstä kirjaimet loppuneet ei ole mitään aihetta enää jatkaa.
      LAITA SIIVET SELKÄÄN,
      LENNÄ UNELMOI!
      KUULE KUINKA ELÄMÄN
      KUTSU SULLE SOI!

• minä

odotana.

• ypoyksin

kun arvoituskin on viellä ratkaisematta....nuo lakanat vain tuulessa heiluvat....ja ehkä myöskin kuivuvat..

• Nimetön

kerta, pitäsiköhän alkaan pitämän tilastoa kuin monta kertaa typy meidät jättää. :-P

• perskuti

Kun viikolla tekee vastuullisesti-ja aina vain suuremmalla teholla työtä ja iltaisin tahtoisi keventävää keskustelua, siihen huuhaa on ollut loistava varaventtiili arjen paineiden poistajana ja toivon, että näin on myös jatkossa.

Yksitypy, vain me huuhaalla kirjoittajat voimme tehdä asialle jotain.
      Olet antanut niin paljon kevennystä arkeen, enemmän kuin uskotkaan.

• miukuli22

Uudelle elämälle...........
      En hämmästele ratkaisuasi!!!
      Ja mitä suorapuheisuuteen tulee,
      et ainakaan minua ole loukannut
      mitenkään. :o))

• JToimittaja

Hyvää perjantaita, Yksitypy.

Vai olet sinä aikeissa lähteä täältä? Mihin ihmeeseen sinä täältä lähtisit? ;)

Toivottavasti et lähde siksi, että olet saanut "vihat niskaasi", kuten totesit? Ehkäpä minulta on jäänyt jotain huomaamatta mutta en ole havainnut sinua kohtaan vihaa miltään suunnalta tahi kenenkään taholta, vaikka suorapuheinen oletkin :)

Annat myös ymmärtää että palstan keskustelujen taso ei enää vastaa tarkoitustaan? Olen kuullut muidenkin sanovan noin. Ehkäpä sinäkin kaipaat entistä huuhaata tai ainakin sen henkeä takaisin? :)

Oliko huuhaa yhtään tämän kummempi ennen? Leikkiessäni tutkivaa journalistia (Huuhis Extra 3/2005) tulin siihen tulokseen, että huuhaan jutut ovat samaa tasoa tänään kuin eilenkin, joten en rehellisesti sanottuna ymmärrä tuota "entisen huuhaan" kaipuuta, jota moni tuntuu potevan. Sanotaan että aika kultaa muistot. Epäilen, että näin on käynyt tässä sinunkin tapauksessasi.

Mutta eihän sinua voi kukaan täällä vasten tahtoasi pitää. Mikäli tuntuu siltä, että palsta on menettänyt otteensa ja jutut eivät enää kiinnosta, ymmärrän päätöksesi oikein hyvin. Toivon kuitenkin että harkitsisit päätöstäsi vielä hetken. Totesithan kuitenkin viestissäsi, että "...Yksitypyllä on ollut erittäin hauskaa teidän kans. Olette olleet ihania huuhaakavereita...", joten eivät kai huuhaalaiset ole niin paljon muuttuneet ihmisinä, että pitää pakata kamppeensa ja häipyä? Kanssamme voi olla hauskaa edelleenkin. Ehkäpä kyseessä on, kuten nimim. "hyvä vedättäjä" epäileekin, silkka huuhaa etkä ole oikeasti poistumassa palstaltamme! Toivon sitä niin omasta kuin tämän palstan tulevaisuudenkin puolesta.

Suorapuheisuus on juuri se asia, jota Huuhaa tarvitsee yhdessä rohkeuden kanssa tuoda mielipiteensä julki myös silloin kun on yksin muita vastaan, omalla nimimerkillä, ei "puskasta" huudellen.

Juuri noita yllämainittuja asioita Sinussa arvostan, Yksitypy. Erotut joukosta. Tämä tekee sinusta niin kiehtovan ja pidetyn. Mutta varmasti toisinaan myös kadehditun, kenties jopa "vihatunkin".

J. Toimittaja
      Ex-päätoimittaja

• TrueLady

ja onnea ja menestystä. Huomasin tuossa ajankulukseni penkoessa.
      1. ensimmäinen viestini oli 16.9.05
      2. en ole missään vaiheessa sisäistänyt "huuhaaideologiaa"
      3. poistaminen on sit helppoa
      4. tosin se vie aikaa
      5. viikon sisään saan kaikki hiukan alle 1700 viestiäni poistettua.

• Doe-01

Mikä ihme sulle on noin pahan alakulon saanut päälle:(Tottakai se on aivan oiken,kun olet suorapuheinen,ja niin pitää ollakin.Minä olen aivan samanlainen,ja välillä kaljapäiten sanon asioita vähän liiankin suoraan,ja aiheutan itselleni ja joillekin muille pahaa mieltä.

Se vain on niin,että kunnon huuhaajutut ja väkisin väännetty tyhjänpäiväinen lässytys ovat kaksi eri asiaa.Pidähän pieni loma,ja palaa takaisin uusin voimin:=)))Laita mailia,kun palailet,niin otetaan virtuaalisesti mukillinen Rooibos-teetä,ja jälkkäriksi pullollinen hyvää laatuviiniä.Sillä se syysmasennus paranee;=))))

Näkyillään:))!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      32
      5074
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      266
      4928
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      54
      4433
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      67
      2405
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      46
      1848
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      24
      1781
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      18
      1759
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      77
      1704
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      14
      1492
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      106
      1460
    Aihe