Miten saan toimimaan ELISA ADSL liittymän
A-LINK RR24AP modeemilla?
On tullut painettua RESET:iä. Onko tämän jälkeen modeemin asetukset samat mitä ne olivat käyttöönotettaessa, vai mille tasolle ne menevät?
YHteys toimii kyllä toisella modemilla
"ADSL Ethernet Router"
A-LINK RR24AP
8
15423
Vastaukset
- Nimetön
Tarkista ohjekirjasta mitä on oletuksena modeemissa.Nimittäin tuo resettinappi palauttaa modeemin oletusasetukset.jokaisella operaattorilla omat esim.VPI ja VCi on soneralla 0 ja 33,elisalla 0 ja 100.
- Makke
Asetukset palautuvat Resetin painamisen jälkeen tehdas-asetuksiin.Siis kun painat sitä sen vaaditut 10 sek.
Olen itse tapellut vastaavan laitteen kanssa 2 iltaa Elisan liittymään yhdistettäessä, enkä saanut toimimaan muuten kuin määrittämällä laitteen siltaavaksi.
Ohjeet tuolla:
http://support.a-link.com/rr24ap/upd.htm
Manuaali kertoo, että laite toimii lähes kaikkien Suomessa tarjolla olevien yhteyksien kanssa, mutta eipä toiminut ainakaan mulla...Niin, ja sitten vielä siinä määritysvaiheessa ohjeessa käskettiin laittaa täppi kohtaan PVCAuto, mutta itse jouduin kuitenkin määrittämään VCI-arvon 100:seksi, kun ei autotoiminnolla löytänyt.- ttaure
Itsellä toimi kone muuten, mutta wlan kantama
- Hermot menee
Eli ongelmana on baana (PPPoE)ja tuo a-l. Siihen pääsen kyllä sisään mutta vaikka teen kaikki ohjeiden mukaan niin painettaessa connect nappia ei tapahdu mitään, ei myöskään vilku se adsl valo. Siltikin statsissa näkyy että connecting... Missä se vika voi olla? Tappelen tässä nyt toista päivää ja kohta menee hermot... Ja miten homma toimii jos kokeilen siltaavana? Siitähän katoaa se tunnarin laitto mahdollisuus jos laittaa yhteyttä tehtäessä että bridge...
- ??????
Saitko toimimaan.. Mulla myös baana. Langalla toimii hyvin, mutta wlanilla ei saa yhteyttä. Purkki näkyy winkkarissa ja kaikki asetukset tehty manuaalin mukaan precisely, mutta ei saa yhteyttä. Eli jostain syystä yhteys purkkiin ok, mutta connecting tilaa nettiin se huutaa loppuelämän varmaan!!!! Heeeeeemo menee!
- diileri
?????? kirjoitti:
Saitko toimimaan.. Mulla myös baana. Langalla toimii hyvin, mutta wlanilla ei saa yhteyttä. Purkki näkyy winkkarissa ja kaikki asetukset tehty manuaalin mukaan precisely, mutta ei saa yhteyttä. Eli jostain syystä yhteys purkkiin ok, mutta connecting tilaa nettiin se huutaa loppuelämän varmaan!!!! Heeeeeemo menee!
OPOY vaatii, että VDSL pääte tukee CISCOn RLE tekniikkaa ja tuo RR24AP ei ilmeisesti sen päälle ymmärrä enempää kuin simpanssi rahalle...
- pedro_ap
?????? kirjoitti:
In my case I have noticed that the access point does not restart after a power down cycle of the RR24AP. I have managed to get it working by restarting the access point manually.
Through the Web browser, login to the DSL modem and go to TOOLS >> SYSTEM COMMANDS >> Restart Access Point
I have Gateway sofware 3.6.0C and datapump 5.00.03.00
I hope this helps.
Pedro.
- joku jostain
kun painat Reset nappia se palauttaa tehdas Asetukset laitteeseen eli kaikki omat Asetukset muuttuu siellä
ne pitää vaihtaa palvelun tarjoan mukaiseksi VCI 33 VPI 0 ON Soneran arvot ---> VCI 100 VPI 0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes944041- 682652
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se741692Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3931616- 641508
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201476Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171141Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841068Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060