A-LINK RR24AP

Minna

Miten saan toimimaan ELISA ADSL liittymän
A-LINK RR24AP modeemilla?
On tullut painettua RESET:iä. Onko tämän jälkeen modeemin asetukset samat mitä ne olivat käyttöönotettaessa, vai mille tasolle ne menevät?
YHteys toimii kyllä toisella modemilla
"ADSL Ethernet Router"

8

15432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Tarkista ohjekirjasta mitä on oletuksena modeemissa.Nimittäin tuo resettinappi palauttaa modeemin oletusasetukset.jokaisella operaattorilla omat esim.VPI ja VCi on soneralla 0 ja 33,elisalla 0 ja 100.

• Makke

Asetukset palautuvat Resetin painamisen jälkeen tehdas-asetuksiin.Siis kun painat sitä sen vaaditut 10 sek.
      Olen itse tapellut vastaavan laitteen kanssa 2 iltaa Elisan liittymään yhdistettäessä, enkä saanut toimimaan muuten kuin määrittämällä laitteen siltaavaksi.
      Ohjeet tuolla:
      http://support.a-link.com/rr24ap/upd.htm

Manuaali kertoo, että laite toimii lähes kaikkien Suomessa tarjolla olevien yhteyksien kanssa, mutta eipä toiminut ainakaan mulla...Niin, ja sitten vielä siinä määritysvaiheessa ohjeessa käskettiin laittaa täppi kohtaan PVCAuto, mutta itse jouduin kuitenkin määrittämään VCI-arvon 100:seksi, kun ei autotoiminnolla löytänyt.

• ttaure

Itsellä toimi kone muuten, mutta wlan kantama

• Hermot menee

Eli ongelmana on baana (PPPoE)ja tuo a-l. Siihen pääsen kyllä sisään mutta vaikka teen kaikki ohjeiden mukaan niin painettaessa connect nappia ei tapahdu mitään, ei myöskään vilku se adsl valo. Siltikin statsissa näkyy että connecting... Missä se vika voi olla? Tappelen tässä nyt toista päivää ja kohta menee hermot... Ja miten homma toimii jos kokeilen siltaavana? Siitähän katoaa se tunnarin laitto mahdollisuus jos laittaa yhteyttä tehtäessä että bridge...

• ??????

Saitko toimimaan.. Mulla myös baana. Langalla toimii hyvin, mutta wlanilla ei saa yhteyttä. Purkki näkyy winkkarissa ja kaikki asetukset tehty manuaalin mukaan precisely, mutta ei saa yhteyttä. Eli jostain syystä yhteys purkkiin ok, mutta connecting tilaa nettiin se huutaa loppuelämän varmaan!!!! Heeeeeemo menee!

• diileri
        ?????? kirjoitti:

Saitko toimimaan.. Mulla myös baana. Langalla toimii hyvin, mutta wlanilla ei saa yhteyttä. Purkki näkyy winkkarissa ja kaikki asetukset tehty manuaalin mukaan precisely, mutta ei saa yhteyttä. Eli jostain syystä yhteys purkkiin ok, mutta connecting tilaa nettiin se huutaa loppuelämän varmaan!!!! Heeeeeemo menee!

OPOY vaatii, että VDSL pääte tukee CISCOn RLE tekniikkaa ja tuo RR24AP ei ilmeisesti sen päälle ymmärrä enempää kuin simpanssi rahalle...

• pedro_ap
        ?????? kirjoitti:

In my case I have noticed that the access point does not restart after a power down cycle of the RR24AP. I have managed to get it working by restarting the access point manually.

Through the Web browser, login to the DSL modem and go to TOOLS >> SYSTEM COMMANDS >> Restart Access Point

I have Gateway sofware 3.6.0C and datapump 5.00.03.00

I hope this helps.

Pedro.

• joku jostain

kun painat Reset nappia se palauttaa tehdas Asetukset laitteeseen eli kaikki omat Asetukset muuttuu siellä
      ne pitää vaihtaa palvelun tarjoan mukaiseksi VCI 33 VPI 0 ON Soneran arvot ---> VCI 100 VPI 0

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      102
      6738
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      32
      4038
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3465
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      387
      1853
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1428
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      32
      1389
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      49
      1169
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      1016
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      960
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      909
    Aihe