Huomenta! Galluppia pukkaa

MODEtar

Nyt iski näin vapaapäivänä into hieman kysellä millaisia te DM-fanittajat olette?!

-ikäsi
-sukupuolesi
-missä luuraat
-ammattisi
-harrastukset
-fanitusaikasi
-paras DM levy
-livetilanteet
-ym. mitä mieleen tulee

mutta siinähän sitä olikin jo..
Kiitos!

5

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MODEtar

      Vastaan että:
      -tarpeeksi vanha ;)
      -likka :)
      -Tampereella
      -hoitoalalla, eli piikki-iita
      -Musiikkia monessa eri muodossa ym. nyt vuorotyöläinen kerkiää tekemään
      -vuodesta -85!
      -paras levy on tietysti Violator!
      -Hartwall Areenan konsertti syyskuussa 2001, joka oli aivan mahtava kokemus!
      -täytyy vain sanoa, ettei mikään muu musiikki pysty vaikuttamaan näin voimakkaasti tunteisiin kuten DM. Jokin taika siinä vaan on..

    • Pimpf

      Vastaan että:
      -ikäni = wanha
      -sukupuoleni = äijä
      -missä luuraan = Hellsinki
      -ammattinii = IT-ala
      -harrastukset = Musa
      -fanitusaikani = 1986 alkaen (muistaakseni)
      -parhaat DM levy(t)= Black Celebration, Music for the Masses, Violator, Songs of Hope and Devotion, Ultra. Playing the Angel työnalla...
      -livetilanteet = 2001 jaffa areena
      -Depparit on aina ollut rok, kesäkuussa hurahdin kypällä Kent:iin, joka on hyvinki Depparin kaltainen bändi, vaikka ruåtsiksi laulavatkin.
      Käykää muuten Tallinnassa Deppari baarissa!

    • SisterOfNight

      Koska nyt on kohta viikonloppu (vaikkakin kiireinen), vastaan seuraavasti:
      -ikä: Dave on syntynyt 9.5, minä 5.9 :)
      -sukupuoli: nais, viimeksi kun tarkistin
      -missä luuraat: Hellsinki
      -ammattisi: IT
      -harrastukset: musiikki, kirjallisuus, yhteiskunta eri ilmiöineen - siis kiinnostunut maailmasta ympärillä
      -fanitusaikasi: voiko sen laskea Exciterista (toukokuu 2001) vaiko Singles 86>98, jonka ostin paria kuukautta ennen Exciterin ilmestymistä vaiko Exciterin ensimmäinen ääninäyte alkuvuodesta 2001, jossa Dave lauloi että "Can you feel a little love" kun sekosin lopullisesti Modeen ja jäin pahasti koukkuun. Oikeastaan mun pitäisi kiittää a:ta, mutta ei siitä sen tarkemmin.
      -paras DM levy: tää on paha. Olisko edelleen Top 3 Exciter, Ultra ja Black Celebration. Playing The Angel kyllä yrittää kovasti tunkea siihen väliin, se on joka kuuntelukerran jälkeen aina vaan parempi. COunterfeit2-kaikuja siinä kyllä on kans aika vahvasti.
      -livetilanteet: Hartwell Arena Sep 19, 2001, jonne mielessäni palailen useinkin bootlegien avustuksella. Daven soolokiertueen aikana olin valitettavasti kipeenä, enkä päässyt Provinssiin :(

      Sellainen ajatus tuli mieleen ilmoille laitettavaksi, että vaikka Mode lopettaisi toimintansa nyt tai olis jo lopettanut Exciterin jälkeen, olen silti äärettömän onnellinen ja iloinen ja kiitollinen kaikesta musiikista ja sen myötä hyvistä fiiliksistä, mitä bändi on minulle antanut. Martinin (ja Daven) musiikin löytäminen on ollut onnellinen asia. Pidän myös Daven soolosta, Paper Monsterista, ja seinällä on tällä hetkellä vain Paper Monsters-promojuliste, josta Dave tuntuu välillä katsovan intensiivisillä vihreän-ruskeilla silmillään tasan mun lävitse. Anton Corbijn'in parempaa tuotantoa siis.
      Pidän myös PTA SACD/DVD:n lehdykässä olevista valokuvista, ne on uskomattoman hienoja. Varsinkin se kuva, jossa kundit seisovat keskellä katua, sellaisen valkiosen suorakaiteen sisällä. Hienoja kuvia! Toivon nyt oikein kovasti, että se kuva olisi valittu yhdeksi kiertuejulisteaiheeksi!!!
      Niin, ja sais Dave muuttaa munkin luokse, paitsi että hän ei taitaisi näin pienistä kuvioista välittää ;)
      Samalla nimarilla on varmasti tuhansia faneja eri puolilla, sillä Sister Of Night on yksi koskettavimpia biisejä mitä Dave on ikinä laulanut. Siihen on omat syynsä ja historiansa, mutta loppupeleissähän jokainen kokee musan ihan omalla tavallaan, ottaa sen, käsittelee ja kaiuttaa omiin kokemuksiin ja tunteisiin. Mulle se on rakas biisi. Martin esitti sen livenä ihan eri tavalla ja siitä tuli heti oma juttunsa.

      Nyt taitaa piisata, eihän tätä jaksa lukea erkkikään ja työt odottaa. Moips=)

    • patu

      -ikäsi ; ei miehiltä saa kysyä ikää, hmph!

      -sukupuolesi ; ei miehiltä saa kysyä sukupuoli tauteja

      -missä luuraat ; Mitäs se Ismo Alanko laulokaan "... takana on metsää..."

      -ammattisi ; raskaan raadannan duunari

      -harrastukset ; Akvaariot (täällä akva forumissa yms.vaari-o), terraariot, kissat, koirat, kaks mukulaa ja vaimo tässä järjestyksessä

      -fanitusaikasi ; Construction Time Again oli eka levy minkä ostin Deppareilta, huh, oks siitä jo noin kauan aikaa???

      -paras DM levy ; Black Celebration, Violator, Some Great Reward
      ; riippuu vähän viiliksistä

      -livetilanteet ; vhttp://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001394&posting=22000000011025654

    • en kerro

      39.
      N.
      Tällä hetkellä luuraan kotona, joka sijaitsee entisen Vaasan läänin alueella.
      Projektivastaava.
      Kirjat, ruokaohjeet.
      V:sta 1983.
      Violator, Playing the Angel.
      Helsingissä kaksi kertaa.
      "Miten yksi musavideon pätkä voikaan muuttaa elämän... tai ainakin musamaun."

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      136
      2273
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      389
      1806
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      29
      1800
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1240
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1119
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      101
      1099
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1043
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1034
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      967
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      898
    Aihe