Miksi joka ikisen kerran kun sammutan konetta

piip

tulee se herja, jossa lukee jotain että "ohjelman sulkeminen ei onnistunut" plää plää tms. Siis kyse on Operasta. Versio 8.01

10

767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cvb

Opera 8.5:n, on ilmainen ilman mainoksia.
      Itse kylläkin tyhjennän operasta käyttäjätiedot
      ja sammutan selaimen, sitten koneen.
      Tuo herja voi johtua monesta syystä.

• piip

Päivitin. Toivottavasti toimii vähän paremmin. Muutenkin tuntuu että tuo Opera on juminut tosi paljon.

• piip
        piip kirjoitti:

Päivitin. Toivottavasti toimii vähän paremmin. Muutenkin tuntuu että tuo Opera on juminut tosi paljon.

No nythän tämä kaatuilee koko ajan. Mitä minä nyt teen??? On versio 8.5 asennettu.

• tulee
        piip kirjoitti:

No nythän tämä kaatuilee koko ajan. Mitä minä nyt teen??? On versio 8.5 asennettu.

>...kaatuilee koko ajan.
        >Mitä minä nyt teen???

Viet koneesi asiantuntevaan tietokonehuoltoon korjattavaksi. Koskapa Opera 8.5 toimii miljoonilla muilla loistavasti niin varmaankin sinun koneessasi on jotain raudassa pahasti vialla.

Turha edes väittää että muut ohjelmat ei kaadu vaan ainoastaan Opera.

• Höpö
        tulee kirjoitti:

>...kaatuilee koko ajan.
        >Mitä minä nyt teen???

Viet koneesi asiantuntevaan tietokonehuoltoon korjattavaksi. Koskapa Opera 8.5 toimii miljoonilla muilla loistavasti niin varmaankin sinun koneessasi on jotain raudassa pahasti vialla.

Turha edes väittää että muut ohjelmat ei kaadu vaan ainoastaan Opera.

Kyllä mullakin tuo Operan 8.5 kaatuili aika tavalla. En kylläkään väitä etteivät muutkin ohjelmat olisi kaatuilleet (onhan koneessa Windows) mutta eivät ollenkaan niin paljon.

Opera9beta näyttää pysyvän hyvin pystyssä.

• piip

Alkoi tapahtua semmoista, että kone alkoi sitten illalla käynnistää itseään uudestaan koko ajan. Sammutin sitten kokonaan, ja ajattelin että katson aamulla paremmin. Kone käynnistyi, ja tuli herja että järjestelmä on palautunut vakavasta virheestä. Mistähän tuo johtuu? Eilen kyllä päivitin sen Operan, sekä laitoin lisämuistia.

• keeelari

alkaa toimia paremmin!!!

• oo kii
        keeelari kirjoitti:

alkaa toimia paremmin!!!

Taitaa olla pöpöpesä.

• jo taas
        keeelari kirjoitti:

alkaa toimia paremmin!!!

...mainoksen puolelle.

Ainoastaan se että Opera on selaimena kiistatta paras, saa aikaan tällaista trollausta.

Selain muka aiheuttaisi järjestelmän boottauksen.

Ehhe hee. :)

• aiheuta

Ei nyt ole selaimesta kiinni kaatuilut. Koneesi on muuten nyt sekaisin tai pöpöjä päässyt sinne jylläämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      312
      3655
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      29
      2016
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      44
      1646
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1491
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      97
      1290
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      144
      1191
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1074
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      96
      1038
    9. Kannattaa ymmärtää se asia

että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.
      Tunteet
      212
      867
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      787
    Aihe