Miten on leikkeleitten ja makkaroitten kanssa kun on raskaana, saako niitä syödä niinkuin ennenkin. Onko ne kaikki läpikypsiä?
leikkeleet ja makkarat
6
9657
Vastaukset
- normaalisti
paitsi sikaa meillä ei syödä ollenkaan. Mutta ihan normaalisti kaikkea muuta paitsi maksaa vain kerran kuussa. Ja pihvitkin olen syönyt hieman puolikypsinä, eikä ole tullut mitään. Ei kait niistä mitään muuta haittaa ole, kun makkaroiden suuri rasva- ja jauhopitoisuus eli leikkeleet vähärasvaisempia ja terveellisempiä.
- rv 38
Niin että syö vaan ihan rauhassa! Täytyy tässä sanoa että hyvähän se on katsoa mitä sinne suuhun laittaa vauvan vuoksi, mutta turhan paljon kyllä ihmiset stressaa siitä mitä saa syödä ja mitä ei. Terve järki käteen!:)
Mulle ainaki on lääkäri aikoinaan sanonu että kaikkea saa tehdä koko raskauden ajan kun se vaan tuntuu itseltä hyvältä ja kaikkea saa syödä kohtuudella. Maksaa ja salmiakkia tulisi välttää.- vauvalehti jopa kehotti
lisäämään suolan käyttöä, jos kärsii alhaisesta verenpaineesta kuten minä. Salmiakki siis maistuu eikä ole turvotustakaan tullut, vko 33.
- rv 38
vauvalehti jopa kehotti kirjoitti:
lisäämään suolan käyttöä, jos kärsii alhaisesta verenpaineesta kuten minä. Salmiakki siis maistuu eikä ole turvotustakaan tullut, vko 33.
Juu siis salmiakkia ei suositella syötävän jos on kohonnut verenpaine. Salmiakki nostattaa verenpainetta helpostikin aika paljon.
- ???
Kun palvattua ei saisi syödä niin miten se palvikinkku sitten... Muut makkarat kun on aika pyllystä mun makuun.
- Syö pois vaan
Mä olen viettänyt ihan normaalia elämää koko raskausajan. En tiedä edes, mitä neuvola suosittelee välttämään ja mitä ei. Eihän mikään ole kiellettyä, kun sitä ei ole lailla kielletty. Ainoastaan maksan olen rajoittanut kertaan kuukaudessa sen A-vitamiinipitoisuuden vuoksi. Ja nuo suosituksethan on ihan kansallisia ja vaihtelee sen mukaan, keneltä kysytään. Eihän neuvolan mukaan ilman tummaa leipää voi edes synnyttää ja silti maailmassa on miljoonia suomalaisia terveempiä ihmisiä, jotka ei oo ruisleipää koskaan nähneetkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760