vinkkejä

viluinenpingviini

Mulla on nyt 112 l akva jossa majailee 4 kiinankääpiötuliliskoa.Oon väsännyt sinne semmoisen luolan ja laittanut pari "isompaa" kiveä.Oisko mitään vinkkejä akvan sisustukseen?Pohjalla mulla hiekkapuhallus hiekkaa.Pinnalla on semmoinen kelluva korkkilautta jonka päällä oleilevat.Meinasin vielä tehdä jonkun maa-alueen.Sitten mulla on tyhjillään 80 l akva johon aijon hankkia kaksi kiinankääpiö tulilisko.Et sitäkin pitäisi sisustella.Ja voipi olla et otan mun yhden tyhjillään olevan 100 l käyttöön(jos uusin silikoonit)ni sinne tulis kolme. Että laitelkaa vinkkejä

3

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tanja

Vaihda hiekka pois! Pohjamateriaalin tulee ehdottomasti olla niin suurta ettei lisko saa sitä nielaistua.
      Näyttävän ja helppohoitoisen maa-alueen saat kun liimaat silikonilla pari pakaste rasiaa päällekkäin (ruoka muovia joka on turvallista) Ja valintasi mukaan voit maisemoida sen isoilla kivillä tai liimaamalla siihen silikonin avulla pienempiä kiviä.
      Tämä on helppo ottaa pois kun lappoat pohjan. Pengerryksessä minulle jäi ainakin sellainen olo että pengerrys soraan jäi valtavasti likaa...

• darkrose

itselläni on jos jonkinlaista juttua liskojen terrassa.. on erilaisia kasveja.. pieniä saviruukkuja 2kpl.. korkin palanen pinnalla.. muutama iso oksa pohjalla ja isompia ja pienempiä kiviä sekä erilisia simpukoita tuomaan näyttävyyttä terraan:)pääasiassa sisustamisessa on vaan mielikuvitus rajana;)mutta tuo hiekka kyllä kannattaa isompaan vaihtaa.liskot helposti esim.ruokaillessaan nielevät hiekkaa jos se on kovin pientä..

• viluinenpingviini

ja nyt hommiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      178
      5005
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27