Mulla on nyt 112 l akva jossa majailee 4 kiinankääpiötuliliskoa.Oon väsännyt sinne semmoisen luolan ja laittanut pari "isompaa" kiveä.Oisko mitään vinkkejä akvan sisustukseen?Pohjalla mulla hiekkapuhallus hiekkaa.Pinnalla on semmoinen kelluva korkkilautta jonka päällä oleilevat.Meinasin vielä tehdä jonkun maa-alueen.Sitten mulla on tyhjillään 80 l akva johon aijon hankkia kaksi kiinankääpiö tulilisko.Et sitäkin pitäisi sisustella.Ja voipi olla et otan mun yhden tyhjillään olevan 100 l käyttöön(jos uusin silikoonit)ni sinne tulis kolme. Että laitelkaa vinkkejä
vinkkejä
3
286
Vastaukset
- tanja
Vaihda hiekka pois! Pohjamateriaalin tulee ehdottomasti olla niin suurta ettei lisko saa sitä nielaistua.
Näyttävän ja helppohoitoisen maa-alueen saat kun liimaat silikonilla pari pakaste rasiaa päällekkäin (ruoka muovia joka on turvallista) Ja valintasi mukaan voit maisemoida sen isoilla kivillä tai liimaamalla siihen silikonin avulla pienempiä kiviä.
Tämä on helppo ottaa pois kun lappoat pohjan. Pengerryksessä minulle jäi ainakin sellainen olo että pengerrys soraan jäi valtavasti likaa... - darkrose
itselläni on jos jonkinlaista juttua liskojen terrassa.. on erilaisia kasveja.. pieniä saviruukkuja 2kpl.. korkin palanen pinnalla.. muutama iso oksa pohjalla ja isompia ja pienempiä kiviä sekä erilisia simpukoita tuomaan näyttävyyttä terraan:)pääasiassa sisustamisessa on vaan mielikuvitus rajana;)mutta tuo hiekka kyllä kannattaa isompaan vaihtaa.liskot helposti esim.ruokaillessaan nielevät hiekkaa jos se on kovin pientä..
- viluinenpingviini
ja nyt hommiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458630Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472459Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272281- 382092
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811747Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61043- 531015