Ihmettelen erästä asiaa...

Jo6VuottaTätä

Onkohan muilla samanlaisii kokemuksia.. Mulla ollut jonkinasteisesti bulimiaa ja BED.iä jo yli 6 vuotta. Nyt olen huomannut ettei mikään tavallinen ruoka enää herätä minkäälaista kiinnostusta. Usein kun mietin jotain ruokaa, tulee paha olo. Päivisin pitäisi syödä kunnolla normaalia ruokaa mutta pelkkä hajukin usein saa sen pahanolon tunteen alkamaan.

Ihan vaan mietin jos joku toinen huomannut saman?

5

928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turmio

samantapaista. Jotenkin tuntuu että ruoka on alkanut kyllästyttää. Kaikki ruoat, herkutkin ovat alkaneet oksettaa. Minunkin mässäilyni on nykyään jotenkin vastentahtoista, silti sitä on pakko tehdä vaikkei tekisi mieli. Ruoanlaittoon menee useita tunteja koska erilaisia ruokia on jatkuvasti kokeiltava kun peruseinekset ovat niin ällöttäviä. Olisipa niin ettei tarvitsisi syödä ollenkaan..

• Jo6VuottaTätä

Kuinka helppoa elämä olisi ellei tarvitsisi ollenkaan syödä. Monet ongelmat häviäisi. Usein kun tulee ahmimiskohtaus, ei edes herkut enää maistu miltään, sitä vaan mättää ja mättää kaikkee mitä löytää. Eli ei kyse aina ole edes siitä että haluis syödä jotain superhyvää vaan se että on pakko ahmia ahmimisen vuoksi...

Haluisin silti syödä päivisin töissä kunnollista ruokaa, mutta melkein kaikki ällöttää, mutta pakko silti syyä että jaksais, ja ettei loputkin hiukset lähde päästä...

• amanda

mäkään en enää osaa nauttia mistään ruuasta!!!Aina kun ahmin,ahmin vain ahmimisen vuoksi ja että sen jälkeen voin taas oksentaa.En oikeastaan nauti ruuan mausta,vaan vedän mielipuolisesti ruokaa,ja ihan mitä vaan ruokaa!!Voi sitä aikaa,kun suklaa oli hyvää,ja sitä saattoi syödä vaan yhden patukan.Nyt se on levy tai ei mitään ja sitten yrjöömään.Tää on kyllä yks helvetti mun elämä.Muutenkin tuntuu,että en osaa enää mistään nauttia;joka asiasta tulee joku ongelma,vaikka kuitenkin mun elämässä on kaikesta huolimatta asioita,joista pitäisi olla onnellinen.

• pöpi

joo on kokemusta. Iteki tässä eilen justiin havahduin että 6 vuotta on bulimiaa tullu harrastettua. Enää mikään ei maistu, ei tee mitään mieli niinku ennen, sitä tosiaan vaan appaa suuhunsa melkein mitä vaan. Luulis että tää vuosien oksentelu jotenki saattaa vaikuttaa makuaistiin, turruttaa tai jotain.

• ruokaaaaaa

on tullu myös samoi fiiliksiä et hei mä tiedän jo miltä toi maistuu eikä vois vähempää tehdä mieli..silti on vaan lankeaa ostamaan jotain mitä voi mätötä ja oksentaa helposti ulos...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe