eikö hirvitä

ninni

Eikö kenelläkään hirvitä, kun joutuun ottamaan
vähitellen toisen lääkeen kokonaan pois.

Mulla on epävarma tunne kokoajan.

Kävin työvoimatoimistossa/lääkärissä.

Ei ne millään usko että olen ihan (normaali).
Ihme että eivät ole vielä ehdottaneet rollaattoria.

10

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarjasusanna

tyttäreni sanoi,että sain kohtauksen koska pelkäsin sellaisen saavani - luulen hänen olleen oikeassa

nyt huokaiset,hengität syvään ja unohdat että sinulla on koskaan lääkkeitä ollutkaan...

• Hugo

Epilepsiassa kai kyse kuitenkin siitä, että ne tulevat ilman vaikka kuinka yrittäisi estää psyykkisesti niitä. Paniikkihäiriössä kyllä kuitankin varmasti psyykkiset tekijät mukana. Koska olen aiemmin yrittänyt sanoa, että paniikkihäiriöllä ja epilepsiakohtauksella on jotain yhteistä, niin nyt puhun itseäni ristiin.

T. Ei ihme, jos neurologitkin ovat sekaisin epilepsia potilaiden kanssa. Työkkärillä tuskin kovinkaan suuria valmiuksia ymmärtää epileptikon tilannetta.

• lop

minulta otettiin vähitellen toinen lääke pois käytöstä (debragine) hyvin onnistui, ei mitään ongelmia, jäljelle jäi lamigtal. hirvitti kyllä alkaa vähentämään, mutta hyvin onnistui

• sauvatar

eri lääkettä ja Gabitril pudotettiin kokonaan pois. Kyllä pää kirkastui ja kaikki muutkin ajatuksen juoksut selveni, sekä muisti alkoi taas pelata paremmin. Kyllä niitä kohtauksia tulee, kun on tullakseen. Uskon panikoimisen pahentavan ja lisäävän kohtausten tuloa. Olen kohta 3vk syönyt paniikkihäiriöön lääkkeitä ja vielä ei ole kohtaukset vähentyneet. Rennompi olo on ollut ja enään en jännitä esim. kaupoissa.

• timanttimies
        sauvatar kirjoitti:

eri lääkettä ja Gabitril pudotettiin kokonaan pois. Kyllä pää kirkastui ja kaikki muutkin ajatuksen juoksut selveni, sekä muisti alkoi taas pelata paremmin. Kyllä niitä kohtauksia tulee, kun on tullakseen. Uskon panikoimisen pahentavan ja lisäävän kohtausten tuloa. Olen kohta 3vk syönyt paniikkihäiriöön lääkkeitä ja vielä ei ole kohtaukset vähentyneet. Rennompi olo on ollut ja enään en jännitä esim. kaupoissa.

paniikkihäiriön,se paranee viinalla

• ninni
        timanttimies kirjoitti:

suomi olisi täynnä juoppoja jos se viinalla lähtee.

• sauvatar
        timanttimies kirjoitti:

Täällä käy porukkaa tarpeeksi Provoilee, joten lopeta samantien. Osaat kyllä aiheistakin kirjoittaa eli kun on sanottavaa niin sano, turhat paskanjauhannat pois.

• timanttimies
        sauvatar kirjoitti:

Täällä käy porukkaa tarpeeksi Provoilee, joten lopeta samantien. Osaat kyllä aiheistakin kirjoittaa eli kun on sanottavaa niin sano, turhat paskanjauhannat pois.

naama hajalla monta kertaa,hyväksy se mä en koskaa puhu paskaa körttiläinen ja toi samanlaine täs samas lohkos

• timanttimies
        ninni kirjoitti:

suomi olisi täynnä juoppoja jos se viinalla lähtee.

ja tuhoo niillä itses ressi se on joka epit tekee

• sauvatar
        timanttimies kirjoitti:

naama hajalla monta kertaa,hyväksy se mä en koskaa puhu paskaa körttiläinen ja toi samanlaine täs samas lohkos

Körttiläisyydestä ! Jos ei muuta niin sain ainakin "ylennyksen". Kiitos. Sulla on ainakin tosi huono itsetunto, kun et palautetta pysty ottaa vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe