Eikö kenelläkään hirvitä, kun joutuun ottamaan
vähitellen toisen lääkeen kokonaan pois.
Mulla on epävarma tunne kokoajan.
Kävin työvoimatoimistossa/lääkärissä.
Ei ne millään usko että olen ihan (normaali).
Ihme että eivät ole vielä ehdottaneet rollaattoria.
eikö hirvitä
10
748
Vastaukset
- tarjasusanna
tyttäreni sanoi,että sain kohtauksen koska pelkäsin sellaisen saavani - luulen hänen olleen oikeassa
nyt huokaiset,hengität syvään ja unohdat että sinulla on koskaan lääkkeitä ollutkaan...- Hugo
Epilepsiassa kai kyse kuitenkin siitä, että ne tulevat ilman vaikka kuinka yrittäisi estää psyykkisesti niitä. Paniikkihäiriössä kyllä kuitankin varmasti psyykkiset tekijät mukana. Koska olen aiemmin yrittänyt sanoa, että paniikkihäiriöllä ja epilepsiakohtauksella on jotain yhteistä, niin nyt puhun itseäni ristiin.
T. Ei ihme, jos neurologitkin ovat sekaisin epilepsia potilaiden kanssa. Työkkärillä tuskin kovinkaan suuria valmiuksia ymmärtää epileptikon tilannetta.
- lop
minulta otettiin vähitellen toinen lääke pois käytöstä (debragine) hyvin onnistui, ei mitään ongelmia, jäljelle jäi lamigtal. hirvitti kyllä alkaa vähentämään, mutta hyvin onnistui
- sauvatar
eri lääkettä ja Gabitril pudotettiin kokonaan pois. Kyllä pää kirkastui ja kaikki muutkin ajatuksen juoksut selveni, sekä muisti alkoi taas pelata paremmin. Kyllä niitä kohtauksia tulee, kun on tullakseen. Uskon panikoimisen pahentavan ja lisäävän kohtausten tuloa. Olen kohta 3vk syönyt paniikkihäiriöön lääkkeitä ja vielä ei ole kohtaukset vähentyneet. Rennompi olo on ollut ja enään en jännitä esim. kaupoissa.
- timanttimies
sauvatar kirjoitti:
eri lääkettä ja Gabitril pudotettiin kokonaan pois. Kyllä pää kirkastui ja kaikki muutkin ajatuksen juoksut selveni, sekä muisti alkoi taas pelata paremmin. Kyllä niitä kohtauksia tulee, kun on tullakseen. Uskon panikoimisen pahentavan ja lisäävän kohtausten tuloa. Olen kohta 3vk syönyt paniikkihäiriöön lääkkeitä ja vielä ei ole kohtaukset vähentyneet. Rennompi olo on ollut ja enään en jännitä esim. kaupoissa.
paniikkihäiriön,se paranee viinalla
- ninni
timanttimies kirjoitti:
suomi olisi täynnä juoppoja jos se viinalla lähtee.
- sauvatar
timanttimies kirjoitti:
Täällä käy porukkaa tarpeeksi Provoilee, joten lopeta samantien. Osaat kyllä aiheistakin kirjoittaa eli kun on sanottavaa niin sano, turhat paskanjauhannat pois.
- timanttimies
sauvatar kirjoitti:
Täällä käy porukkaa tarpeeksi Provoilee, joten lopeta samantien. Osaat kyllä aiheistakin kirjoittaa eli kun on sanottavaa niin sano, turhat paskanjauhannat pois.
naama hajalla monta kertaa,hyväksy se mä en koskaa puhu paskaa körttiläinen ja toi samanlaine täs samas lohkos
- timanttimies
ninni kirjoitti:
suomi olisi täynnä juoppoja jos se viinalla lähtee.
ja tuhoo niillä itses ressi se on joka epit tekee
- sauvatar
timanttimies kirjoitti:
naama hajalla monta kertaa,hyväksy se mä en koskaa puhu paskaa körttiläinen ja toi samanlaine täs samas lohkos
Körttiläisyydestä ! Jos ei muuta niin sain ainakin "ylennyksen". Kiitos. Sulla on ainakin tosi huono itsetunto, kun et palautetta pysty ottaa vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756