-alempana vuodatettiin ,kuinka "työttömyys raivoaa" Tarjiksen kaudella - sehän on todellisuudessa ollut vankassa ja vakaassa laskussa,justiinkin sanottiiin uutisissa kuinka uusia työpaikkoja on syntynyt kymmeniä tuhansia ja nuorisotyöttömyys dranmaattisesti leikkautunut...työttömyys lienee noin 7 prossan seutuvilla. Talous kasvaa kohisten...
ELI: jos me emme tätä "kestä" niin millä me kumminkin jopa kestimme Manu McCoyviston hurlumheitalouden ajan ,jolloin oli enimmillään noin 520 000 työtöntä ,valtionvelka räjähti myös käsiin.
Nyt on velkakin suhteessa kansantuotteeseen lähenemässä kai 40 %,kansainvälisesti erittäin alhainen.
Tarja Halosen kausi ei siis ole ihan mädännäistä taloushistoriaa...Nikotinisti-Sauli tuskin parantaa tätä tahtia,voi vain talous pian nikotella.
Ja onkos se paha asia ,että näin hyvin pärjäävän maan johtaja kantaa murhetta kärsivistä ihmisistä maailmalla - saisivat muutkin päämiehet ja naiset enemmän tehdä köyhien eteen.Tarjalla on sydän suuri.
Halosen n. 70 prosentin kannatus ei ole kovin suuri ihme.
Manu (82-94) vs. Tarja (2000-2012!)
2
114
Vastaukset
- tekstiä,
mutta ei taida nuo putkinäköiset ymmärtää. Se on vähän niin kuin vanha sanonta "helmiä sioille".
Hyvä kirjoitus. Laita lisää vaan. Jos ei muuten, niin nousee se verenpainen muutamilla. - vuotta
"Halosen n. 70 prosentin kannatus ei ole kovin suuri ihme."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiitisen_lista
Haloslaiset!
Miksi ehdokkaanne tekemisiä salaillaan?
Eikö Halosen puuhastelut kestä päivänvaloa?
Haluamme rehellisen ja vain Suomen ja suomalaisten etua ja hyvinvointia ajavan presidentin.
Halonen on mitattu ja köykäiseksi havaittu.
Ei hänestä ole ollut muuta kuin vahinkoa
maamme johdossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705