MOi oisko täällä joitai hevosii kenellä ei oo hoitajaa ni tääl ois nyt yks ahkera tytsä joka rakastaa hevosii ja on toosi ahkera ja haluis nyt välttämättä oman hoidettavan...
Vastaukset 4
- keilaaja94
Minäkin haluaisin hoitohevosen jostain Päijät-Hämeestä. En ole hyvä ratsatuksessa, mutta rakastan hoitamista. Voisin myös taluttaa...
Ilmoitathan tänne!- islannin poni
mäkin tykkään ratsastuksesta jaa oon 10000000000000000000000% hevos fani ja vieläkin enemmän oon vaan ratsastanu 3 kertaa toisten tallilla ja mä haluisin hevosen tai ponin
- rai_za
islannin poni kirjoitti:
mäkin tykkään ratsastuksesta jaa oon 10000000000000000000000% hevos fani ja vieläkin enemmän oon vaan ratsastanu 3 kertaa toisten tallilla ja mä haluisin hevosen tai ponin
jos olisit tollanen fani niin olisit itte issikka... mieti ooks koskaan käyttäny raippaa, jos oot niin oot satuttanu issikkaa, tai muuta hevosta, tai ponia.. niin ei kukaan muukuin heppa/poni voi itse olla 100% heppa-fani
- Peppi
rai_za kirjoitti:
jos olisit tollanen fani niin olisit itte issikka... mieti ooks koskaan käyttäny raippaa, jos oot niin oot satuttanu issikkaa, tai muuta hevosta, tai ponia.. niin ei kukaan muukuin heppa/poni voi itse olla 100% heppa-fani
Ei raippa satu jos sitä käytetään oikein..;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???412025Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101377- 1051122
- 105952
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66795
- 33672
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku15602Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.76563- 78511