MOi oisko täällä joitai hevosii kenellä ei oo hoitajaa ni tääl ois nyt yks ahkera tytsä joka rakastaa hevosii ja on toosi ahkera ja haluis nyt välttämättä oman hoidettavan...
Vastaukset 4
- keilaaja94
Minäkin haluaisin hoitohevosen jostain Päijät-Hämeestä. En ole hyvä ratsatuksessa, mutta rakastan hoitamista. Voisin myös taluttaa...
Ilmoitathan tänne!- islannin poni
mäkin tykkään ratsastuksesta jaa oon 10000000000000000000000% hevos fani ja vieläkin enemmän oon vaan ratsastanu 3 kertaa toisten tallilla ja mä haluisin hevosen tai ponin
- rai_za
islannin poni kirjoitti:
mäkin tykkään ratsastuksesta jaa oon 10000000000000000000000% hevos fani ja vieläkin enemmän oon vaan ratsastanu 3 kertaa toisten tallilla ja mä haluisin hevosen tai ponin
jos olisit tollanen fani niin olisit itte issikka... mieti ooks koskaan käyttäny raippaa, jos oot niin oot satuttanu issikkaa, tai muuta hevosta, tai ponia.. niin ei kukaan muukuin heppa/poni voi itse olla 100% heppa-fani
- Peppi
rai_za kirjoitti:
jos olisit tollanen fani niin olisit itte issikka... mieti ooks koskaan käyttäny raippaa, jos oot niin oot satuttanu issikkaa, tai muuta hevosta, tai ponia.. niin ei kukaan muukuin heppa/poni voi itse olla 100% heppa-fani
Ei raippa satu jos sitä käytetään oikein..;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502