Nenän tukkoisuuteen

milla

käytettävät lääkkeet...mitä käytät tai minkä olet parhaaksi havainnut?
Mulla kun ei oikein mikään tuo apua ja lääkäri sanoo että pitää vaan löytää se parhaiten sopiva eli levittelee käsiään. Kortisonihan se on jonka pitäs tehota mutta saas nähä, taas yhtä kokeillaan ja melko varmasti petytään : (

8

1528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jan

Mulla auttoi nenän tukkoisuuteen huuhtelu suolaliuoksella. Avuksi tarvitset "sarvikuonon"...saa apteekeista.
      On ollut apua anemmän kun lääkkeistä. Hieman ilkeeltä aluks tuntuu mutta siihen tottuu. Olen käyttänyt nasonex suihkeita...ärsyttää nenää ja fliksonase tai jotain sinne päin tippoja.

• Jocu

Minulla on peruslääkityksenä Clarityn, ja (enää) harvoin tarvitsen tuota nenäsuihketta. Minulla se toimii ihan hyvin, nenäsuihke meinaan.

• Hellevi
        Jocu kirjoitti:

Minulla on peruslääkityksenä Clarityn, ja (enää) harvoin tarvitsen tuota nenäsuihketta. Minulla se toimii ihan hyvin, nenäsuihke meinaan.

Tänä keväänä suomeen tuotu Colostrum First ternimaitokapselit auttaa todella allergioista kärsiville ja tuotetta on tutkittu tieteellisesti niin kauan että voin vakuutaa että toimii. Jos ei ole tyytyväinen tuotteseen oikein käytettynä saa rahansa takaisin. Tuote on puhdas luonnontuote. Lisätietoja saa minulta [email protected] tai numerosta 040-5878332

• Allergiasta kärsivä, ja astma
        Hellevi kirjoitti:

Tänä keväänä suomeen tuotu Colostrum First ternimaitokapselit auttaa todella allergioista kärsiville ja tuotetta on tutkittu tieteellisesti niin kauan että voin vakuutaa että toimii. Jos ei ole tyytyväinen tuotteseen oikein käytettynä saa rahansa takaisin. Tuote on puhdas luonnontuote. Lisätietoja saa minulta [email protected] tai numerosta 040-5878332

Niinpä, oikeista lääkkeistä ei koskaan anneta 100
        prosentin takuuta siitä, että lääke auttaisi kaikille, varmasti. Miten tuo Colostrum-kapseli nyt sitten VARMASTI auttaa allergiaan? Ei siinä ole sellaisia ominaisuuksia, että se tehoaisi allergiaan. Jos joku sanoo saaneensa apua ternimaitokapseleista apua allergioihin/astmaan,
        ei ole varmasti sairastanut kyseisiä tauteja.
        Minusta menee liian pitkälle, kun Hellevi, joku Colostrum-agenteista, kauppaa tuotettaan täällä uskomattoman leväperäisin perustein, täyttä huuhaata!! Olkaa varovaisia, ihmiset hei!
        Masentaa, kun ternimaitokapseleiden IHMEITÄ tekevää vaikutusta saa toitottaa täälläkin vapaasti! Jos se olisi noin hyvä, lääketieteen NOBEL-palkinto olisi aika lähellä. Hei, missä moraalinne, ihan oikeasti, älkää syöttäkö pajunköyttä. EI se auta, olen kokeillut niitä itsekin, tyhmä kun olin. Mutta en koskaan lopettanut Zyrtecin enkä Rhinocortin käyttöä.
        Vaadin vastuuta ja moraalia ja verkkokaupan kieltämistä täällä!!!

• Hellevi
        Allergiasta kärsivä, ja astma kirjoitti:

Niinpä, oikeista lääkkeistä ei koskaan anneta 100
        prosentin takuuta siitä, että lääke auttaisi kaikille, varmasti. Miten tuo Colostrum-kapseli nyt sitten VARMASTI auttaa allergiaan? Ei siinä ole sellaisia ominaisuuksia, että se tehoaisi allergiaan. Jos joku sanoo saaneensa apua ternimaitokapseleista apua allergioihin/astmaan,
        ei ole varmasti sairastanut kyseisiä tauteja.
        Minusta menee liian pitkälle, kun Hellevi, joku Colostrum-agenteista, kauppaa tuotettaan täällä uskomattoman leväperäisin perustein, täyttä huuhaata!! Olkaa varovaisia, ihmiset hei!
        Masentaa, kun ternimaitokapseleiden IHMEITÄ tekevää vaikutusta saa toitottaa täälläkin vapaasti! Jos se olisi noin hyvä, lääketieteen NOBEL-palkinto olisi aika lähellä. Hei, missä moraalinne, ihan oikeasti, älkää syöttäkö pajunköyttä. EI se auta, olen kokeillut niitä itsekin, tyhmä kun olin. Mutta en koskaan lopettanut Zyrtecin enkä Rhinocortin käyttöä.
        Vaadin vastuuta ja moraalia ja verkkokaupan kieltämistä täällä!!!

Eikä varsinkaan ihmelääke. Se on terveysvaikutteinen lisäravinne. Lääkelakikin kieltää sanomasta lääkkeeksi enkä ole missään vaiheessa sanonut niin. Mutta jos moinilla ihmisillä on siitä jo positiivisia kokemuksia ja on voinut vähentää tai lopettaa astmalääkkeiden käytön lääkärin suostumuksella niin sehän on vaan hyvä asia. Tuotteessa vaan on sellaisia aineita joilla on vaikutusta ihmisen terveyteen ja ihan tutkitusti. Lue www.colostrumfirst.com

• Annukka

Minä kärsin nenän tukkoutumisesta useita vuosia, allerginen kun olen. Onneksi kokeilin tälläistä luonnonlääkettä kuin Cassie Tea tabletteja. Nämä ovat Amerikkalaisen Neways Nature's ScienCeuticals valmisteita. En ole varma onko näitä Suomessa myytävänä, muuten ovat levinneet aika hyvin ympäri maailmaa. Ise asun Austraaliassa ja täällä näitä on myyty jo 10v.
      Ne ei heti auta mutta 3-4 viikon päästä alkaa huomata tuloksen.

• Heidi

Moi.

Luonnonlääkkeisiin suhtautuisin todella epäluuloisesti, sillä niitä ei ole testattu kuten oikeita lääkkeitä. Nykyään markkinoille tulevat apteekkilääkkeet tutkitaan erittäin tarkasti, aspiriinikaan tuskin pääsisi nykypäivänä markkinoille, niin hyvä lääke kuin onkin!

Niin minulle itselleni on tepsinyt seuraavanlainen kokoonpano:
      Kestine (antihistamiini) Nasacort (kortisoni) nenän huuhtelut suolaliuoksella.

Kun käyttää ylläolevia tuotteita ohjeiden mukaan, niin kyllä pysyy suurimalla osalla ihmisistä allergia kurissa. Muistathan aloittaa lääkkeiden käytön pari viikkoa ennen itse siitepölyaikaa tai muuta altistumista.

T. Heidi

• Krista

Moi!!
      Mä käytän Nasonexsia ja se todela autta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7485
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3977
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3520
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2814
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2662
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2492
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2401
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2289
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2248
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1972
    Aihe