Autossani on vaan kesärenkaat, tarviiko minun ostaa talvirenkaat vanteilla vai voisiko aina keväällä/syksyllä vaihdella pelkkiä rengaskumeja samoille vanteille?
Samat vanteet kesä ja talvi?
6
3439
Vastaukset
- mutta laske
kannattaako se, jos pidät autoa
- kontio
helposti 40€/kerta kun vaihtaa renkaat vanteille
- wileni
kontio kirjoitti:
helposti 40€/kerta kun vaihtaa renkaat vanteille
Renkaat eivät tykkää siitä että niitä "revitään" pois vanteelta ja kammetaan taas takaisin monta kertaa. Eivät välttämättä asetu kunnolla tiiviiksi. Oletan siis että ajat sen verran vähän että samat kesärenkaat olisi tulossa käyttöön taas keväällä. Jotkut paljon ajavat kuskit (esim. ammatti-, myyntiedustajat yms.) kun tarvitsevat vain yhden vannekerran, koska ajavat kumit kaudessa loppuun.
- Jamppa1
wileni kirjoitti:
Renkaat eivät tykkää siitä että niitä "revitään" pois vanteelta ja kammetaan taas takaisin monta kertaa. Eivät välttämättä asetu kunnolla tiiviiksi. Oletan siis että ajat sen verran vähän että samat kesärenkaat olisi tulossa käyttöön taas keväällä. Jotkut paljon ajavat kuskit (esim. ammatti-, myyntiedustajat yms.) kun tarvitsevat vain yhden vannekerran, koska ajavat kumit kaudessa loppuun.
puhut. Varsinkin huonolaatuiset ja erityisesti pinnatut hajoaa usein rengaskoneessa vaikka käyttäisi kilon rasvaa.
Peltivanteet saa yleensä käytettynä samalla rahalla mikä kuluu vuodessa ylimääräisiin rengastöihin. Varsinkin jos muuten renkaat saa itse auton alle. - sitten
Jamppa1 kirjoitti:
puhut. Varsinkin huonolaatuiset ja erityisesti pinnatut hajoaa usein rengaskoneessa vaikka käyttäisi kilon rasvaa.
Peltivanteet saa yleensä käytettynä samalla rahalla mikä kuluu vuodessa ylimääräisiin rengastöihin. Varsinkin jos muuten renkaat saa itse auton alle.valita ne renkaat sisärenkaallisena niin menee helpommin ja onnistuu mieheltä rengasraudoilla
- Jamppa1
sitten kirjoitti:
valita ne renkaat sisärenkaallisena niin menee helpommin ja onnistuu mieheltä rengasraudoilla
siitä sitten vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760