Moi! Mulla ois tossa semmone yk vuodelta 1962 postimerkki ja se on Vietnamilainen ni minkähän arvoinen se mahtaisi olla? tietäisikö joku tai oisaisiko arvella??
minkä' arvoinen
2
528
Vastaukset
- arvio
on 1-10 snt.
Isoista kirjastoista löytyy koko-maailmaluetteloita josta asian voi tarkistaa. - jälleen
merkin arvo lienee kokonaiset 10 senttiä. Tuon ajan merkkejä on paljon liikkellä, eihän siitä ole kuin 43 vuotta aikaa. Painoksetkin ovat miljoonissa. Tee itsellesi palvelus ja tarkista asia luettelosta, esim. Michel Asien on hyvä. Löytyy ainakin suurten kaupunkien kirjastoista.
Postimerkit nyt eivät tuppaa kovinkaan usein olemaan enää mitään arvokohteita. Toisaalta monet Rooman valyakunnan rahatkin ovat yllättävän halpoja. Useimmat eivät keräile postimerkkejä arvon, vaan huvin ja keräilijöiden välisen ystävyyden vuoksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713