jotenki tuntuu että tänään sm-liiga pelissä tulee maaleja, koska hifk on vireessä ja ilveksellä säälittävä rask maalilla joten....
längit soi... siksi yli 5,5
ja saksalaiset totuttuun tapaa pelaa ihan miten sattuu niin pistin tuon 2. ei kannata sitä kopsata ei oo mitään tietoo pelistä. paitsi että molemmat on säälittäviä joukkueita.
ja ktp yllättää katajan.. koska
kun viime vuonna en luottanut joukkuseeseen niin aina se voitti kun pistin sen häviään, joten näillä saadaan...
Tiedot pelistä
Pitkäveto - Tavallinen
Pvm 28.10.2005
Kierros 43/2005
Tulospäivämäärä 31.10.2005
(1071)
Pelatut kohteet
nro ottelu merkki kerroin
2 HIFK-Ilves 2 2,15
1=alle 5,5, 2=yli 5,5 maalia
3 KTP - Kataja 1 2,25
7 E.Braunschweig - Spfr.Siegen 2 3,80
18,38
Hinta 10,00 euroa Panos 10,00 euroa
heippa!
15
544
Vastaukset
- Millwall
aika hepposet perusteet jos niiden perusteella veikkasit
- mauno86
nuo on sitä paitsi aika paskat pelit perusteltavaksi... huomena vois olla pelejä jossa vois olla järkevää perusteltavaa...
ei tarvitse kopioida... se on vaan säkä lappu.
- "viesti"
Pitkäveto
Ovatko pitkävedon kertoimet kohdallaan? Keskustele pitkävedosta ja anna vinkkejä pelaamiseen.
Tämän palstan tarkoitus? Yksinäisen turhautuneen ihmisen lasetusta?
Täyttikö tuo "vihje" mitään tyhjiötä meidän tietämyksessämme?
Uusi foorumi, please pian ja lopetatko tänne kirjoittelun sitten?- mauno86
tuo ei ollut vihje... se oli vaan mun pitkis johon olin pistäny omat perustelut...
tuo sun viestisi oli asiaton...
- r.a.h.a.h.a.i
Vähän huonoja perusteluita, että siinä mielessä kannattaisi pikkuisen laittaa parempia kehiin.
Miksi ottaa arpomalla kohteita saksan liigasta josta et tiedä mitään?
kun samantien voisit ottaa muilta tyypeiltä vinkkejä peleistä ja laittaa niistä riviä.
Hifk yli 5,5 voi olla ihan ok haku.
Ktp ja kataja ottelusta en tiedä, mutta ken kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa, että luotetaan katajaan.- mauno86
kaivaa se itse siihen lankeaa, siksi ktp voittaa.
pistäppäs rahahai mulle vähä vinkkejä.. pitkikseen - mauno86
mauno86 kirjoitti:
pistäppäs rahahai mulle vähä vinkkejä.. pitkikseenmeinasin että, se joka toiselle kuoppaa kaivaa se itse siihen lankeaa..
ei ole sananlaskut hallussa! :)
mutta pelionnea kaikille, itse koitan tätä vaikka mitä perusteluja keksisitte..
koska perjantaina ei yleensäkkään voi voittaa mitään - r.a.h.a.h.a.i
mauno86 kirjoitti:
pistäppäs rahahai mulle vähä vinkkejä.. pitkikseenMinun vihjeitä ei kannata koskaan ottaa vakavasti sillä niiden osumatarkkuudesta ei ole takeita. Kannattaa katsoa alempaa otsikoita ja niistä keitellä riviä.
66 Crewe - Crystal P: 2
Tämä tuntuu niin pelottavan paljon kakkoselta, että saattaa olla ristikin.
19 Tottenham ( 1) - Arsenal 1
Tämä tuntuu niin pelottavan paljon ykköseltä että arsu saattaa voittaa.
27 FC Köln - Bayern München 2
3,59 - Millwall
r.a.h.a.h.a.i kirjoitti:
Minun vihjeitä ei kannata koskaan ottaa vakavasti sillä niiden osumatarkkuudesta ei ole takeita. Kannattaa katsoa alempaa otsikoita ja niistä keitellä riviä.
3,59kyllä crystal P ja bayern Munachen on kunnon valintoja esim kun kattoo crewen puolustusta sehän vuotaa kun seula ja hyökkäys tehotonta palacella on kova riihilahti esim ja mitä bayreniin tulee se on pankki en jaksa perustella enempää
- r.a.h.a.h.a.i
Millwall kirjoitti:
kyllä crystal P ja bayern Munachen on kunnon valintoja esim kun kattoo crewen puolustusta sehän vuotaa kun seula ja hyökkäys tehotonta palacella on kova riihilahti esim ja mitä bayreniin tulee se on pankki en jaksa perustella enempää
Juu. Kyllä tuo rivi omastakin mielestä varsin hyvältä näyttää, mutta mitä varmempi olen riveistäni sitä todennäköisemmin ne eivät osu. Sen takia olisi hyvä olla erittäin epävarma. Pyrin nykyisin kierrättämään ns. varmoja, mutta monesti on ongelmana niiden löytäminen, kun ei niitä noin periaatteessa ole koskaan.
- mauno86
r.a.h.a.h.a.i kirjoitti:
Minun vihjeitä ei kannata koskaan ottaa vakavasti sillä niiden osumatarkkuudesta ei ole takeita. Kannattaa katsoa alempaa otsikoita ja niistä keitellä riviä.
3,591,40.. ohan se kiva kerroin jos olis kotipeli.. tai sitte pitäis löytää hyväkertoimiset pelit lisukkeiksi.
- Millwall
mauno86 kirjoitti:
1,40.. ohan se kiva kerroin jos olis kotipeli.. tai sitte pitäis löytää hyväkertoimiset pelit lisukkeiksi.
se on semmonen juttu että pelais kiotijoukkue vaikka kuussa bayern voittaa ja helposti
- mauno86
Millwall kirjoitti:
se on semmonen juttu että pelais kiotijoukkue vaikka kuussa bayern voittaa ja helposti
sullahan ne perustelut löytyy...
- mauno86
Millwall kirjoitti:
olisko varma 2... chelsea on paska
- mauno86
ykköstä pukkaa..
Tiedot pelistä
Pitkäveto - Tavallinen
Pvm 28.10.2005
Kierros 43/2005
Tulospäivämäärä 31.10.2005
(1071)
Pelatut kohteet
nro ottelu merkki kerroin
103 Plymouth - Millwall 1 1,85
109 Roma - Ascoli 1 1,40
112 Valencia - Racing 1 1,35
3,50
Hinta 15,00 euroa Panos 15,00 euroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958