Sinä juuri sinä

Naapurin Kiihkoilija

Kysyn sinulta - niin juuri sinulta- sinä senkin umpiluupäinen, kovakalloinen, ahdasmielinen, rektaalisalvalla aivonsa rasvannut, kieroonkasvatettu, ennakkoluuloinen, asennoitunut, ehdollistunut ja ehdollistettu, sosiaalistettu ja sosiaalistunut, valtion taholta propagandakoneen aivopesemä, Suomen valtion dementoima aivoton apina, sukupuuttoon kuolevan vähemmistön lahjaton edustaja, mitäänsanomattoman yhteisömme typerä kansalainen,juuri sinä senkin hölmöistä hölmöin omaan napaansa tuijottelija, peruslogiikan puutteen konkretisoituma, ennakkoasenteellisen typerän ajattelutavan sankarihahmo, sinä normaaliin vuoropuheluun kykenemätön tollo, joka juuri nyt katselet tätä viestiä:

unohdin jo mitä mun piti kysyä, kmutta eiköhän tää mun pointti tullut selväksi.

Naapurin kiihkoilija on tunnettu nettipersoona ja huumekeskustelija. Hän on jo pidemmän aikaa puhunut huumekielteisen elämänasenteen puolesta käännyttäen siten puolelleen useita narkomaaneja ja satunnaiskäyttäjiä. Häntä ollaan haukuttu ja piesty - Hänen päällensä ollaan jopa syljeksitty, mutta aina Hän on noussut ylös barrikaadeille taistelemaan huumetta - tuota yhdeksänlehtistä perkelettä ja viinapullossa piileskelevää kavalaa pirua vastaan, joka kietoo herkän nuoren mielen sormensa ympärille. Naapurin kiihkoilija toipui vastikään erittäin vakavasta nettiriippuvuudesta ja valitsi tämän huumevastaisen tiensä. Hän on tavallinen suomalainen veronmaksaja, joka on kokenut yhtä sun toistaelämänsä aikana. Tällä hetkellä Hän kulkee yksin vasten valtavirtaa, mutta tuhannet kannattajat seuraavat perässä. Naapurin kiihkoilija, palstan ääni.

Laadusta tinkimättä
h u u m e k i e l t e i s e n
elämänasenteen puolesta
Koskenkorvan h e r b a a l i s e n ajattelutavan puolesta

Naapurin Kiihkoilija

8

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minna k

sanainen säilä kyllä viilsi vinhasti.
      minkähänlaisia tunteellisia runosuonia
      sinusta pulppuaa?
      en yleensä kommentoi näillä palstoilla,
      mutta sinulle en voinut olla vastaamatta.
      niin suuren vaikutuksen teit.
      taitavasti onnistuit käden käänteessä
      kumoamaan miehisen kuvitelmani.
      terveisin:minna k

• Naapurin_ äijä

Olen vakavasti sairas narkomaani en pysty elämään ilman huumeita enkä myöskään ilman tätä palstaa. Olen lapinlahdella mielisairaalassa silloin tällöin hoidossa, joten yrittäkää ymmärtää minua, vaikka lääkitykseni ei aina olen kohdallaan.

-Huumemyönteinen
      -Kannabiksen puolesta puhuja
      -Lapsiin mieltynyt myös seksuaalisessa mielessä

Naapurin_äijä

• paska K

minäkin olen täällä pilkannut ja naureskellut äijälle, myönnän sen, mutta tuo meni jo vähän överiksi. voisit vähän ajtella, missä kulkee raja! sitä paitsi MINÄ olen alunperin laittanut tuon Naapurin kiihkoilija jutun, joten älä enää matki minua vaan keksi itsekin jotain, ok???

• Naapurin_ äijä
        paska K kirjoitti:

minäkin olen täällä pilkannut ja naureskellut äijälle, myönnän sen, mutta tuo meni jo vähän överiksi. voisit vähän ajtella, missä kulkee raja! sitä paitsi MINÄ olen alunperin laittanut tuon Naapurin kiihkoilija jutun, joten älä enää matki minua vaan keksi itsekin jotain, ok???

#MINÄ olen alunperin laittanut tuon Naapurin kiihkoilija jutun, joten älä enää matki minua vaan keksi itsekin jotain, ok???#

Kerroppa mulle milloin minä olen matkinut sinua?

Ei kai nyt vaan ole mennyt puurot ja vellit sekaisin?

• paska k
        Naapurin_ äijä kirjoitti:

#MINÄ olen alunperin laittanut tuon Naapurin kiihkoilija jutun, joten älä enää matki minua vaan keksi itsekin jotain, ok???#

Kerroppa mulle milloin minä olen matkinut sinua?

Ei kai nyt vaan ole mennyt puurot ja vellit sekaisin?

olet matkinut minua silloin, kun copy pastella otit alkujaan minun keksimän jutun ja rupesit laittelemaan sitä aina välillä, jolloin vitsistä tuli vanha vitsi

me molemmat tiedämme sen ja nyt tietävät muutkin.

moro vaan sulle, sinä typerä itsenäiseen ajatteluun kykenemätön nyhvö, jonka elämän pääasiallinen tarkotus on ahtautua tuulipukuunsa kuin makkara nakinkuoreen ja ihailla hiljaa sivusta toisia.

• Naapurin_ äijä
        paska k kirjoitti:

olet matkinut minua silloin, kun copy pastella otit alkujaan minun keksimän jutun ja rupesit laittelemaan sitä aina välillä, jolloin vitsistä tuli vanha vitsi

me molemmat tiedämme sen ja nyt tietävät muutkin.

moro vaan sulle, sinä typerä itsenäiseen ajatteluun kykenemätön nyhvö, jonka elämän pääasiallinen tarkotus on ahtautua tuulipukuunsa kuin makkara nakinkuoreen ja ihailla hiljaa sivusta toisia.

anteeksi, mutta siltä hivenen vaikuttaa.

Luehan uudestaan mun juttuni ja sitten sun juttusi ja hokaa......

Ei helvetti postasinko väärään ossaan?

• elämä...
        Naapurin_ äijä kirjoitti:

anteeksi, mutta siltä hivenen vaikuttaa.

Luehan uudestaan mun juttuni ja sitten sun juttusi ja hokaa......

Ei helvetti postasinko väärään ossaan?

Mikä aiheuttaa noin voimakkaan kiinnostuksen huumeita kohtaan, että se ajaa sinut päivästä kuukaudesta vuodesta toiseen postailemaan tuota samaa paskaa huumekeskustelupalstalle?

On elämä köyhää kun se noin tiukasti pyörii huumeiden ympärillä.

• Naapurin_ Äijä
        elämä... kirjoitti:

Mikä aiheuttaa noin voimakkaan kiinnostuksen huumeita kohtaan, että se ajaa sinut päivästä kuukaudesta vuodesta toiseen postailemaan tuota samaa paskaa huumekeskustelupalstalle?

On elämä köyhää kun se noin tiukasti pyörii huumeiden ympärillä.

Elämäni on todella köyhää ja ainoa iloni on tämä palsta.

-Huumemyönteinen
        -Kannabiksen puolesta puhuja
        -Lapsiin mieltynyt myös seksuaalisessa mielessä

Naapurin_äijä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe