Jep jep...viikonloopu näyttää hyvältä ja juhlaan on aihetta eilisen voiton takia, känni päälle! Anteeksi etten osannut antaa kunnon perusteita mutta eikös se näin ole et raha se on joka ratkaisee ;)
Tänään sujautan roposet Hifkin voitolle, toivottavasti sisuuntuivat eilen niin ettei tasuri riitä. Piu pau.
PELIÄ
6
316
Vastaukset
tänään ei ole pelattavaa.En sijoita eilisiä voittoja tämän päivän peleihin,ehkä NHL pari tuplaa.Päivällä laitoin tulosvetoon Hifk-Ilves 3-2
Tuukka Rask on hyvä maalivahti,vaikka joku aina väheksyy nuoria.Ei enempää tässä vaiheessa.
Pelionnea.toiseen osioon.ifk ei jyrää. Koistinen 0-1.En ole hätähousu peli on vielä nuori.Tytär sanoi,että
kohta lähdetään,pappa rupee oleen taas niin kännissä.Onneksi lapset ovat muuttaneet jo maailmalle,että "saa toteuttaa omaa elämää" eihän
niistä koskaan pääse erroon,kuin vasta horsmaa
kasvaa.On sen verran eriävät mielepiteet.
Saa poisttaa,jos on aihetta.Teen se itse humenna.
- häivää
Kaksi erää takana ja HIFK 1-1 Ilves
HIFK on hävinnyt Ilvekselle viimeksi
2004 maaliskuussa.Eikä häviä kyllä tänään ;)on tilanne.Jos nikin takana on tosiaan nainen,siis
pelinainen.Mulla ei ole kuin hyviä kokemuksia,jos
siirrytään ratin taakse.Hannu Mikkolan aikaan oli
ranskatar Michelle Mouton ja nuoremmille Sanna
Pinola.Mies ei kestä,jos nainen on parempi kuski
kuin mies.Buttonin puheet ovat jostain muusta kui n
,mitä minä tunnen näitä"englismännejä".Jos Sir
potkaisee kengän ja se osuu Davidia päähän ja
tulee pikku pipi.Kysykää vaikka Uuslinnan mieheltä
minkälainen on tosi "britti".
Suomalaisista vastaa huutoon Aki Riihilahti.- olla
puolijuoksu kirjoitti:
on tilanne.Jos nikin takana on tosiaan nainen,siis
pelinainen.Mulla ei ole kuin hyviä kokemuksia,jos
siirrytään ratin taakse.Hannu Mikkolan aikaan oli
ranskatar Michelle Mouton ja nuoremmille Sanna
Pinola.Mies ei kestä,jos nainen on parempi kuski
kuin mies.Buttonin puheet ovat jostain muusta kui n
,mitä minä tunnen näitä"englismännejä".Jos Sir
potkaisee kengän ja se osuu Davidia päähän ja
tulee pikku pipi.Kysykää vaikka Uuslinnan mieheltä
minkälainen on tosi "britti".
Suomalaisista vastaa huutoon Aki Riihilahti.Kännissä.
Ei haittaa mitään. olla kirjoitti:
Kännissä.
Ei haittaa mitään.fiksu mies osaa olla pois,mutta minä en ole.
Sorry 100 euroa meni 3-2,mutta olis kannattut
pelata 1 tai 2 ,mutta lasketaan sillain,että se
oli yks raventeli ilta ,nniin ei ota "paannuun"
enempään.Parempi mestaruus kuin ei menene Hesaan
Eiks se oo hyvä mootto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025