Mina olen

Selinka

Mina rakastan suomi maata ja suomi poika.
Suomi tytto myos kiva. Mutta poika kivanpi.
Onko taalla mulle yhtaan kaveria? Mina haluaisin keskustelu. Mita tama huuhaa on? Onko se jotain hasua?

21

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LonesomeMan

Kaikki hauska on housuissa.... T: Minä

• Selinka

siela housussa oikein on? Mina ei tieda. Oletko sina joku kiva poika? Tuletko kekustelemaaan minun kansa?

• Selinka

suomi poika niin hiljaa. Suomi poika on hiljaisia.
        Kun suomi poika saa vodkaa niin sitten ei hiljaa.

• perskuti
        Selinka kirjoitti:

suomi poika niin hiljaa. Suomi poika on hiljaisia.
        Kun suomi poika saa vodkaa niin sitten ei hiljaa.

Taitaa olla Tatjaana joka verkkoja laskee Suomi pojan eteen, tämän poron....

• Selinka
        perskuti kirjoitti:

Taitaa olla Tatjaana joka verkkoja laskee Suomi pojan eteen, tämän poron....

ummarra mitä sina tarkoitat? Mina kulla poro tiedan mutta laitetaanko poro verkkoon taalla suomessa?

• AMR-52

...hasua..))) mestarireportteri Heikki Hasu perusti tän jo vuoskymmenii sit. aluks tää toimi semmosii puisii taului varas,joita ol joka kyläs..)) siihe sai kaik nastoittaa päivän jutut.))) ompeluseuroist hautiaisii,kaik reposteltii siin taulul. sen juurel iltasii kokkoonnuttii turisemmaa joutavii..))) nyt tää käyp jo koton istues..)))

• Selinka

sina AMR-52 suomi poika vai tytto? Tuosta sinun nimimerkista ei osaa paatella.

• AMR-52
        Selinka kirjoitti:

sina AMR-52 suomi poika vai tytto? Tuosta sinun nimimerkista ei osaa paatella.

...pahukkeri,mie oon syntynt Nykis.pliiiss.. siel bryckliinin kulmil..)) ko iskä pääs Ossiningist (sing sing) pois,salamatkustettii Quun elisapetil tän.Toppilan satamaa Ouluu.piileskeltii Typyn nurkis vähä aikaa,sit tultii tavarajunal pummil tän etelämmäks..)))

• Selinka
        AMR-52 kirjoitti:

...pahukkeri,mie oon syntynt Nykis.pliiiss.. siel bryckliinin kulmil..)) ko iskä pääs Ossiningist (sing sing) pois,salamatkustettii Quun elisapetil tän.Toppilan satamaa Ouluu.piileskeltii Typyn nurkis vähä aikaa,sit tultii tavarajunal pummil tän etelämmäks..)))

aika oudon tuntoinen kaveri. Ma en ymmarra mitä sina tarkoitat noilla sinun puheilla?

• AMR-52
        Selinka kirjoitti:

aika oudon tuntoinen kaveri. Ma en ymmarra mitä sina tarkoitat noilla sinun puheilla?

..selevää suomii mie haastan...tää on huuhaa-osasto. tääl pittää vähän säveltää sekkaan...))) Ämerikan siirtokarjalaisilt opin murteen,heitä paljon myös NY Citys...))))

• Selinka
        AMR-52 kirjoitti:

..selevää suomii mie haastan...tää on huuhaa-osasto. tääl pittää vähän säveltää sekkaan...))) Ämerikan siirtokarjalaisilt opin murteen,heitä paljon myös NY Citys...))))

Lauluja pitaa saveltaa? Minulla on kitara kotona ja joskus laulan. Pitaako olla klassista musiikkia vai rockkia?

• AMR-52
        Selinka kirjoitti:

Lauluja pitaa saveltaa? Minulla on kitara kotona ja joskus laulan. Pitaako olla klassista musiikkia vai rockkia?

...tosi,jot siul kitara....wautsi..)) klassista pittää,jos täysakustinen peli..tääl noit rockinrämpyttäjjii onkii ihan piisalle asti.

• Selinka
        AMR-52 kirjoitti:

...tosi,jot siul kitara....wautsi..)) klassista pittää,jos täysakustinen peli..tääl noit rockinrämpyttäjjii onkii ihan piisalle asti.

vanhan Landolan josta on viela kaksi kielta jaljella
        mutta kylla siita vahan savelta lahtee. Mina kylla tykkaan joskus rokkia menna. Vaikka Rolling Stonesin tahdissa

• perskuti

Seljankaa,...ajattelin heti, ettäkö liha-vai mitä seljankaa?
      Ootko viruhotellin netillä?

• Selinka

viruhotellissa koskaan kaynyt. Olen nyt poikaystavan koneella. Poikaystava lahti kavereiden kanssa baariin ja jatti minut yskin. Mina tulin hanen koneelle kirjoittamaan.

• LonesomeMan

tehtyä huuhaata!!!
      Kuules kuka sä oot!!???
      Ei me perille!!
      Täälä sanotaan iltaa huomenta ja yötä!!
      Ja seksipalstalle jos muu ei auta

• Selinka

vaan. Mita sina huudat? Onko suomi poika paha paiva?
        Ma kavin seksiplastalla mutta ei loutunu sielta ystavaa. Sitten tulin tanne.

• Selinka

olen taalla yksin. Miksi kukaan ei halua minun kanssa puhua. Mina hyvin surullinen. Poikakaverilla
      on nain mina luulen toinen nainen. Eras mun ystava kertoi. Mita mina teen nyt? Minulla ei suomessa muuta kotia eika minulla ole yhtaan rahaa.

• Selinka

te kaikki olette? Mina olen yksin yksinainen.
        Olen onnen kerjalainen. Kurjuuden kuningatar.

• Selinka kirjoitti:

te kaikki olette? Mina olen yksin yksinainen.
        Olen onnen kerjalainen. Kurjuuden kuningatar.

>Mina olen yksin yksinainen.
        Olen onnen kerjalainen. Kurjuuden kuningatar.<

Tuo teksti on peräti tuttua: Tuomari Nurmio & Köyhien Ystävät/"Kurjuuden kuningas" tuli heti mieleen.

Pakko mainita: tuossa yhtyeessä oli soolokitaristina muuan Esa Pulliainen.........

Terveisin, MM.

• Robin_Hood

sina sanoa miten tama viesti kuuluu tanne =O)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      208
      18055
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      90
      3845
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      39
      2145
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      1562
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      71
      1533
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      166
      1456
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      122
      1385
    8. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      134
      1376
    9. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1334
    10. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1121
    Aihe