Battlefront --> Battlefront II

Dark Trooper

Piakkoin PC:lle, Playstation 2:lle, Xboxille ja PSP:lle ilmestyvä Star Wars: Battlefront II kolkuttelee jo monien mielissä. Tässäpä kertauksen vuoksi muutamia uudistuksia Battlefront"I":een verraten:

-Battlefrontissa pelattavakseen voi valita 20 erilaista hahmoa. Battlefront II:ssa 60.
-Battlefrontissa joka ikinen taistelu käydään jollain planeetalla. Battlefront II:ssa mukaan taisteluihin pääsee myös avaruudessa esim. erilaisilla tähtihävittäjillä ja rahtialuksilla. Lisäksi suuremissa aluksissa voi vapaasti liikkua ja vallata vihollisen suuria aluksia, kuten tähtituhoojia.
-Battlefrontissa bonuksena voi usein kutsua omaa puolta palvelevan jedin tai sithin mukaan taistelutantereelle. Battlefront II:ssa voi pelata itse jedillä tai sithillä oltuaan ensiksi sankari(tai erittäin huono taistelija) perussotilaalla.
-Battlefrontissa ihmeteltiin, että "ohhoh, kun voin itse sotia näitä legendaarisia taisteluita" ilman mitään erityistä juonta. Battlefront II:ssa on mukana hyvinkin juonellinen tarinamoodi, jossa edetään 501.kloonipataljoonan rivimiehestä lopulta keisarin oman yksityisen vartioston jäseneksi.
-Runsaasti uusia pelialueita kuten taisteluasema Kuolon tähti ja Episodi III:sta tuttu planeetta Mustafar. Lisäksi kaikkia Battlefrontista tuttuja kenttiä on muokattu parempaan suuntaan tavalla tai toisella.
-Reilusti uusia aluksia ja koneita, kuten Anakin Skywalkerin ja Obi-Wan Kenobin henkilökohtaiset jedihävittäjät.

Uusia hahmoja mm. jedit Darth Maul(CIS) ja Obi-Wan Kenobi(Republic). Mukana uutena myös armeijan komentajat. Monien Battlefrontista tuttujen hahmojen ulkomuoto on myös muuttunut(esim. Republicin Jet Trooper on saanut pukuunsa sinistä värilisäystä).


Vastatkaa ihmeessä tähän vertailuun ja kertokaa muita uudistuksia, jos on allekirjoittaneelta päässyt unohtumaan.

"All hail Vader".

12

1934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusista

      jutuist mitään mutta odotan pelilehtien arvosteluja ennen ostosta! Ensimmäinen osa oli suuri pettymys. kylähän sitä vähän aikaa star wars-huumassa pelasi, mutta juonettomuus ei yksinkertaisesti enää kiinostanut. Kentät olivat pieniä ja tylsiä. Toivotaan että BFII on parempi kuin sen edeltäjä!

    • Darth Xydanus

      Lisäksi BattlefrontII:ssa on pelimuotoina mm.lipunryöstö(on muuten yllättävän hyvä vaikka saattaa kuullostaa vähän tyhmältä) ja (muistaakseni)jonkinlainen huntmode...Botit tuntuvat myös olevan älykkäämpiä kuin battlefrontI:ssä...Jedit osaavat myös käyttää "voimaa" kukin milläkin tavalla...Taistelut avaruudessa ovat todella laajoja ,että siinä on jopa tilaa lentääkkin...Lisäksi pelissä on niinsanottuja "spesial units":eja Kuten vanhat tutut Dark trooper,droideka ja uusia bothan spy(bothanilla on mm.kyky muuttua näkymättömäksi).

      "I known power of the dark side"

      • ovatko

        jedit kuolettomia niin kuin ykkösessä? minä en ainakaan niitä koskaan pystynyt tappamaan ennen kuin itse kuolin. joten olivat minusta hahmoina turhan ylivoimaisia. darktrooperin ase oli surkein näkemäni tehokas vain läheltä ja takaa amuttaessa.


      • Darth Wexi
        ovatko kirjoitti:

        jedit kuolettomia niin kuin ykkösessä? minä en ainakaan niitä koskaan pystynyt tappamaan ennen kuin itse kuolin. joten olivat minusta hahmoina turhan ylivoimaisia. darktrooperin ase oli surkein näkemäni tehokas vain läheltä ja takaa amuttaessa.

        Jedit eivät ole kuolemattomia Battlefront 2:ssa. Mitäpä järkeä moninpelissäkään olisi, jos joku yksi saisi rellestää jedillä eikä kuolisi.
        Ja dark trooperilla on 2:ssa sellainen ihmeellinen sähköpyssy. Taitaapi tappaa kahella laukauksella jos oikeen muistelen....


      • Darth Xydanus
        ovatko kirjoitti:

        jedit kuolettomia niin kuin ykkösessä? minä en ainakaan niitä koskaan pystynyt tappamaan ennen kuin itse kuolin. joten olivat minusta hahmoina turhan ylivoimaisia. darktrooperin ase oli surkein näkemäni tehokas vain läheltä ja takaa amuttaessa.

        Kokeileppa semmiosta ,että pistät vaikka kaminolla miinan jedin jalkoihin ja jedi lentää mereen tai ajat kiiturilla yli niin kyllä se henki siitä menee...ovat kyllä ykkösessä ylivoimaisia kun vaikka at-at:llä ammut jediä niin nousee vaan pystyyn...onneksi kakkosessa on toisin...KANNATTAAA KAIKKIEN JOTKA PELAATTE PELEJÄ JA PIDÄTTE EDES VÄHÄN STAR WARSSISTA OSTAA SUOSITTELEN...loistava peli


      • jos joku on surkee niin sinä
        ovatko kirjoitti:

        jedit kuolettomia niin kuin ykkösessä? minä en ainakaan niitä koskaan pystynyt tappamaan ennen kuin itse kuolin. joten olivat minusta hahmoina turhan ylivoimaisia. darktrooperin ase oli surkein näkemäni tehokas vain läheltä ja takaa amuttaessa.

        mä sain tapettuu jedit monestikkin kun ajoin aluksella yli tai tiputin ne ja dark troopperin ase on minusta todella hyvä sillä se osuu monest päähän ja se on tarkoitettukin ampumaan läheltä niin että voit hypätä sen lähelle ja ampua


    • ...laite vaatimukset

      Minunkin tekisi kovasti mieli ostaa Battlefront 2, mutta en ole varma jaksaisiko koneeni pyörittää sitä. Olisiko kenelläkään tietoa minimi vaatimuksista.

      • Htrad

        Netistä kyllä löytyy Battlefront II:sia mielin määrin. Eipähän tule turhaan ostettua jos netistä lataat.


      • Darth Xydanus
        Htrad kirjoitti:

        Netistä kyllä löytyy Battlefront II:sia mielin määrin. Eipähän tule turhaan ostettua jos netistä lataat.

        Tarkoitat battlefront II betaa...niiden cd-keyt ovat loppuneet...kannattaa katsoa www.battlefront2.com sieltä löytyy vaatimukset...


      • Htrad
        Darth Xydanus kirjoitti:

        Tarkoitat battlefront II betaa...niiden cd-keyt ovat loppuneet...kannattaa katsoa www.battlefront2.com sieltä löytyy vaatimukset...

        ...voi ladata netistä ihan kokoversion. Tosin vähän laittomampaa kautta..


      • Darth Xydanus
        Htrad kirjoitti:

        ...voi ladata netistä ihan kokoversion. Tosin vähän laittomampaa kautta..

        Waretus on todellakin laitonta...Itse kyllä ostan ennemmin ihan kaupasta


    • Nimetön

      Muis ta yhdys sanat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe