Rosenrot Top3

RammForever

Voi itku, ei yllä albumin taso lähellekään reise reisea. :/ Mut kovaa on kama silti, jos heitetään pari biisiä pois, eli te quiero puta ja ein lied.

Tässä oma Top3:n

1. Spring
2. Strib nicht vor mir/dont die before i do
3. Rosenrot

Silti vuoden paras levy kyseessä. Eihän Rammsteinia parempaa ole olemassakaan.

19

1779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taival

      Alustava mielipide ihan pikku kuuntelulla on se, että Reise Reise taitaa tipahtaa kuitenkin heikoimmaksi R levyksi. Biisimateriaali on hiukan melodisempaa uutukaisella, mutta se on vedytty R tuotannon kanssa tasapainoon sillä, että kitarasoundi on niin uskomattoman tukeva ja hieno. Paljon komeampi kuin RR:lla Ja konepulputustakin tällä levyllä on edes hieman.

      Vaan katsotaan ajan kanssa paremmin.

      • Weeren

        Ovat muutkin niin hyviä, että järjestys varmaan vaihtelee mielialan mukaan. Varma ostos tämä Rosenrot-levy!


    • ...valintani:

      1. Spring
      2. Strib nicht vor mir/dont die before i do
      3. Zerstören

      Kakkonen hämmästytti, mutta positiivisesti. Esimerkki Rammsteinin monipuolisuudesta.

    • sdaffsadfsd

      hilf mir kyl ehdoton ykkönen mulla! =)
      ja joo, hyvä ostos oli.

      • niederbrennen

        Eipä kyllä ihan yllä Sehnsuchtin/Mutterin tasolle :P Mutta hyvä kuitenkin, että soittavat erilaistakin musiikkia kuin edellisillä albumeilla (toisin kuin jotkut teini-idolit)... Muutama mahtibiisi kyllä löytyy, nimittäin

        1. Spring
        2. Wo bist du
        3. Rosenrot


    • Der Meister

      Rosenrot Top3

      1. Benzin
      2. Zerstören
      3. Te quiero puta!
      - seuraavaksi tullee Spring, Mann gegen Mann...

      Mun mielestä ainoo paska biisi on Ein leid

    • Valedro

      joo todella hyvä levy, täytyy kyl myöntää!! Kaikki kappaleet ovat hyviä, mutta tässä oma kolmen kärkeni.
      1.Spring
      2.Stirb nicht vor mir (don't die before i do)
      3.Mann gegen Mann

    • Speisekarte

      Kyll ehdottomast paras levy 2005..!!

      1. Feuer Und Wasser
      2. Strib Nicht Vor Mir
      3. Wo Bist Du

      Mut ei kuitenkaa MUTTER:n tasolle yllä..

      • angelina10

        1. Wo bist du
        2. Spring
        3. Zerstören


    • light.moon

      top 3

      1.spring
      2.rosenrot
      3.hilf mir

      Sring on ehdottomasti koko levyn paras biisi,ja
      Te guiero puta on piristävä biisi!

    • rammari

      Spring, Wo bist du ja Stirb nicht vor mir (Don´t die before I do)

      sitä ihmettelen, miksi kolme dvd:n kappaletta ovat mukana myös tulevalla livedvd:llä? Kai bändi tietää, että tosi fanit ostavat tämän levyn, ja varmasti hankkivat myös tulevan dvd:n. Olisi vaikka vedetty joku Das Modell tms. jota ei ole levytetty. Olisi saatu harvinaisia herkkuja!!

    • TOP 3

      Muutaman kerran olen kuunnellut läpi ja tänään
      aamulla herätessäni heti päässä soi Hilf Mir.
      Kaikki levyn biisit ovat ensiluokkaista matskua.
      Jokainen biisi jää mieleen tiettynä ajankohtana
      (kaikkia biisejä kun ei voi soittaa yht' aikaa=))
      Tämän hetken top3 siis:
      1.Hilf Mir
      2. Spring
      3. Feuer Und Wasser

    • Fake-Lorenz

      Voe, voe. Ei yllä Rosenrot Sehnsucht/Mutter -aikojen jyräävyyteen. Raju tyylinmuutos oli tosin kuultavissa jo Reise, Reise:llä ja Rosenrot jatkaa tätä linjaa.. No, vaikka itselle Rammstein ei ole enää se sama Rammstein, jonka jyräävään mahtipontimöykkään aikanaan rakastuin, on tämä uusi levy silti hankkimisen arvoinen..

      1. Mann gegen mann
      - itselle levyn selkeä ykkönen

      2. Zestören
      - tuo etäisesti mieleen Zwitterin riffitykset/hokemisen:)

      3. Stirb nicht vor mich
      - koska uusi levy on selvästi pitkälle hempeilysteiniä, niin pitää näistä hempeilyistä se paras kokonaisuus nostaa tähän. Biisi toimii ihan hyvin.

      Hilf Mir ja Benzin myös mainitsemisen arvoisia.

    • RammForever

      Tässä alkaa pikku hiljaa pääsemään rosenrotin makuun, paranee paranee...On alkanu toi hilf mirkin uppoamaan aika kympillä. Taitaa kohta mennä oma top3 uusiksi parinkin biisin osalta. :) Ei vieläkään yllä omassa arvostuksessa reisen tai mutterin tasolle, mut ehkä ajankanssa. Vanhempaan Rammsteiniin taitaa olla aika turha edes verrata kolmea uusinta albumia, on nimittäin sen verran pojjiilla tyyli muuttunut vuosien varrella. Omasta mielestäni muutos on ollu parempaan suuntaan, vaikka moni "vanha pieru" onkin erimieltä.

      • Valedro

        Joo kyllä parempaan suuntaan mielestäni on menty! =)


    • Attention

      ...nyt olen minäkin saanut oman "ruusunpunaiseni" kotiin ja kuunnellut sitä 4päivää...:) On hyvin paljon erilaista musiikkia kuin aikaisemmat tuotokset mutta ei huonossa mielessä ollenkaan.

      Kun muutkin ovat nähneet vaivaa niin tässä tuleepi sitten mun Rosenrot Top3:

      1.Spring
      - Todella kaunis biisi, herkkä muttei mikään liian hempeä. Pidin siitä alusta asti.

      2.Mann gegen Mann
      - Tosi menevä, sen mukana voi jopa tanssia. Myös hyvä autoilubiisi.

      3.Hilf mir
      - Aivan loistava, perus jytkettä Rammsteinin tyyliin. Siinä on sitä jotain mikä iskee.

      Te quiero puta on hauska, alkoi naurattaa kun kuulin se ensimmäisen kerran kokonaisuudessaan. Sitten kun kuuntelin sen useamman kerran, niin täytyy todeta että se on aika hyvä. Erilainen ja osoittaa taas kerran Rammsteinin monipuolisuuden.

      Salaa toivoin "Reise Reisen" jälkeen että Rammsteinin kokeilut uusien kielien suhteen jäisivät "Moskauhun" ja "Amerikaan"(vaikka hyviä biisejä ovatkin), mutta täytyy sanoa että "Te quiero puta" yllätti minut positiivisesti. Milloinkahan Till laulaa suomeksi?? =D

    • Jeese

      Minun TOP 3 biisit kyseiseltä albumilta olisi
      1. Zerstören
      2. Spring
      3. Rosenrot

      Rosenrot ei todellakaan ole Rammsteinin paras tekemä levy,mutta kyllä sitä silti keöpaa innolla kuunnella. Ein Lied on taidettu tehdä kiireellä levylle kun siitä tuli aika yksinkertainen biisi.

    • kyläharakka

      ostin tänään rosenrotin ja jo heti ensimmäisellä
      kuuntelukerralla olin ihan heroiineissä,alkoholeissa
      ja nikotiineissä!
      rammsteinin paras levy.ja tämä sitten oli sitä
      "ylimääräistä kamaa" kuten joku rammareiden jäsen
      sanoi,vai oliks se joku niiden edustaja.
      Rammstein on maailman paras bändi.Mun mielestä
      eihän siitä ole epäselvyyttä.
      DVD oli aivan loistava veto kaupan päälle.

      Tuollaisia bändejä syntyy kun keskittyy vain
      musiikkiin eikä julkisuudessa paskan puhumiseen.
      Jää enemmän aika musiikin tekemiseen.

      TOP3:
      1.Feuer und Wasser
      2.Spring
      3.Zerstören

      Mut kaikki biisit on niin täyttä rautaa että
      tyhmää laittaa niitä mihinkään järjestykseen.
      Rammstein ei tee keskinkertaisia biisejä.

    • 192

      En osaa pistää järjestykseen mutta näin.
      Zerstören, Rosenrot ja Mann Gegen Mann.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe