En usko, että tolla yritettiin saada lisää huomiota. Siinä tapauksessa yhtyeen on pitänyt olla niin taloudellisesti kuin tuotannollisestikin aivan kuralla. Tuollainen voi olla vai viimeisen oljenkorren kokeilua, jos mainosjuttuna ajatellaan.
Minä uskon, että Tuomas ja muut pojat ovat ihan pihalla. Solisti on niin yhtyeen keulakuva, että koko homma kiteytyy siihen. Nyt keulakuva on poissa, jäljelle on jäänyt vai pers´kuvat!
Mainostemppu ei onnistunut?
Kaikkien huulilla
1
164
Vastaukset
- Fanilainen
Olen Tarjan kannattaja, mutta täytyy myöntää, että musiikintekijänä ei voi Tuomasta teilata, hän on hyvä siinä ja muutkin tyypit hyviä. Vokalisti ei olisi pärjännyt ilman Tuomasta ja päinvastoin. Marco laulaa/ärjyy hyvin mutta levyä en ostaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944