Turkulaiset naiset

Moonchild

Itse olen Turkulainen mies, ja olen huomannut, että alkuperäiset Turkulaiset naiset ovat tosi kylmiä, ja välillä jopa kieroja, kun vertaa esim. Helsinkiläisiin, tai Tamperelaisiin.
Silti Turussa voi hyvin jossain olla naisia, jotka ovat tunteellisia, ja mukavia, mutta eipä ole kohdalle osunut.

25

2406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kippari

kyllä nää muijat täälläkin kieroja on jos sielläkin eikai se paikkaa katso jos on kieroja kylmä niin sit on ei sille mitään voi,kyllä niitä kivojakin muijia varmaan suomesta viellä löytyy heh;)

• Turkulainen nainen

Joopa joo, asuinpaikastahan se johtuu millainen on luonteeltaan. Hei haloo, urpo!!!

• turkulainen nainen

Se on valitettavasti totta!!! Turkulaiset naiset, sekä yleensäkin turkulaiset ovat kyllä keskimääräisesti kovempia yms. kuin muualta päin tulevat, itse paljon suomea reissanneena kyllä totisesti olen huomannut eron. Kyllä turussa parasta kohtelua saa aito, "paljasjalkalainen" turkulainen, (niinkuin esim. minä), se on tullut todettua. Mutta niinkuin kaikkialla, Turusta myös löytyy kaikenlaisia ihmisiä. Kaikenlaisia todellakin, jokaiselle löytyy paikka Turussa! Turussa vain todellakin on sellainen pieni erityispiirre, että täytyy olla vähän kova, se on vain "tyyli!", tapa. Se ei todellakaan ole tavoiteltavaa tai kaunista, mutta ei myöskään tuomittavaa, se on vähän kuin turkulaisen "persoonallisuus". Moni todella vanha, oikea Turkulainen ei edes tajua käyttäytyessään töykeästi, se on tapa...

• tyttö
        turkulainen nainen kirjoitti:

Se on valitettavasti totta!!! Turkulaiset naiset, sekä yleensäkin turkulaiset ovat kyllä keskimääräisesti kovempia yms. kuin muualta päin tulevat, itse paljon suomea reissanneena kyllä totisesti olen huomannut eron. Kyllä turussa parasta kohtelua saa aito, "paljasjalkalainen" turkulainen, (niinkuin esim. minä), se on tullut todettua. Mutta niinkuin kaikkialla, Turusta myös löytyy kaikenlaisia ihmisiä. Kaikenlaisia todellakin, jokaiselle löytyy paikka Turussa! Turussa vain todellakin on sellainen pieni erityispiirre, että täytyy olla vähän kova, se on vain "tyyli!", tapa. Se ei todellakaan ole tavoiteltavaa tai kaunista, mutta ei myöskään tuomittavaa, se on vähän kuin turkulaisen "persoonallisuus". Moni todella vanha, oikea Turkulainen ei edes tajua käyttäytyessään töykeästi, se on tapa...

Olen muualta muuttanut Turkuun ja kaikki ihmiset (okei, yhtä inhottavaa ällötysäijää lukuunottamatta) ovat olleet oikein mukavia ja herttaisia minua kohtaan. Väärien ihmisten seuraan olette joutuneet.

• Åbotar

.. meit vissi sit pittä lämmittä puil! En mää tiärä, kyl mää o ain lämmenny, välil vissi oikke hehkuvan kuumaks. O ainaki miäs heti ruiskuttanu sammuksiin!

• mää kans!

Mahtuuks su sauna useampiki?

• Åbotar
        mää kans! kirjoitti:

Mahtuuks su sauna useampiki?

.. iha yksityine sauna. Mää ja mu miäs. Mut kyl mää usko, et jos sä kommia olet ja hyvätapane, nii kyl sä saunaseura saat.

• mää kans!
        Åbotar kirjoitti:

.. iha yksityine sauna. Mää ja mu miäs. Mut kyl mää usko, et jos sä kommia olet ja hyvätapane, nii kyl sä saunaseura saat.

...karvainen ja ruma ku mikä, mut iso...

• Åbotar
        mää kans! kirjoitti:

...karvainen ja ruma ku mikä, mut iso...

... älä ol turha murheelline, joku voi hake just sun kaltast saunaseura, karvast ja ruma. Ja viäl isoaki.

• mää kans!
        Åbotar kirjoitti:

... älä ol turha murheelline, joku voi hake just sun kaltast saunaseura, karvast ja ruma. Ja viäl isoaki.

...sä et hakeek ne isoo vai karvast?

• Åbotar
        mää kans! kirjoitti:

...sä et hakeek ne isoo vai karvast?

... tiärä. Sun pitä kysy heilt kene kans menet saunoma.Kyl mul käy molemmat.

• mää kans!
        Åbotar kirjoitti:

... tiärä. Sun pitä kysy heilt kene kans menet saunoma.Kyl mul käy molemmat.

muuten aito turkulaine, vai jostain reunoilt? Vähä kuulostaa meinaan lierolaiselt tai sit tualt rauma suunnalt. Iha puhast turkkuu toi ei kyl varmast ol.

• Åbotar
        mää kans! kirjoitti:

muuten aito turkulaine, vai jostain reunoilt? Vähä kuulostaa meinaan lierolaiselt tai sit tualt rauma suunnalt. Iha puhast turkkuu toi ei kyl varmast ol.

Mite sä voit väittä, et mä olsi mukamas lierolaine? Täs elämä varrel o sit varma sekottunu kaike kuulosi murtei tähä mun puhese (kirjottelu), kyl mä iha puhras turkkulaine ole. Usko tai sit älä.

• mää kans!
        Åbotar kirjoitti:

Mite sä voit väittä, et mä olsi mukamas lierolaine? Täs elämä varrel o sit varma sekottunu kaike kuulosi murtei tähä mun puhese (kirjottelu), kyl mä iha puhras turkkulaine ole. Usko tai sit älä.

..sä aito Turkulaine, ku tollai kuohuksii jouruit. Meinaan et ainoastaan aito Turkulaine voi tollai älähtää ku sitä eppäilee joksku muuks...

Ny mua alko kiinnost et ooks näit aitoi Turun blondei vai sillane runette? Ent kummalt pualt jokkee sä aamul lähret ylitää noit siltoloi?

• Åbotar
        mää kans! kirjoitti:

..sä aito Turkulaine, ku tollai kuohuksii jouruit. Meinaan et ainoastaan aito Turkulaine voi tollai älähtää ku sitä eppäilee joksku muuks...

Ny mua alko kiinnost et ooks näit aitoi Turun blondei vai sillane runette? Ent kummalt pualt jokkee sä aamul lähret ylitää noit siltoloi?

Mä lähren aamul tiätty tält pualt misä mä asu ja mene sit duuni tois pual jokke.Tuka värist sen vert, et aluperi se ol blondi, mut nykyä se vähä vaihtele miäliala mukka.
        Äläkä toist kerta epäil mua jokski muuks ku turkkulaiseks! Mä voi sellasest vaik loukkantu.:)

• mää kans!
        Åbotar kirjoitti:

Mä lähren aamul tiätty tält pualt misä mä asu ja mene sit duuni tois pual jokke.Tuka värist sen vert, et aluperi se ol blondi, mut nykyä se vähä vaihtele miäliala mukka.
        Äläkä toist kerta epäil mua jokski muuks ku turkkulaiseks! Mä voi sellasest vaik loukkantu.:)

Jaa, et sä oot näit meitin blondei... meneeks se muute sul niinku mulki et sama värine karva niin sisäl ku ulko?
        Mä ainaki oon tumma ja karvane otus joka pualelt ja tuumi täs et kait se meil kaikil turkkulaisil o yks yhtene ominaisuus... mitäs sä meinaat, jos mä tuun ja kurkista su karvoje väri ni saadaan ees yhest asiast varmuus ku muute oot noi salamyhkäne? ... tai, san ny ees et kummal pual jokkee sä kuorsaas?

• Åbotar
        mää kans! kirjoitti:

Jaa, et sä oot näit meitin blondei... meneeks se muute sul niinku mulki et sama värine karva niin sisäl ku ulko?
        Mä ainaki oon tumma ja karvane otus joka pualelt ja tuumi täs et kait se meil kaikil turkkulaisil o yks yhtene ominaisuus... mitäs sä meinaat, jos mä tuun ja kurkista su karvoje väri ni saadaan ees yhest asiast varmuus ku muute oot noi salamyhkäne? ... tai, san ny ees et kummal pual jokkee sä kuorsaas?

... mu miäs ymmärtä, jos joku tuiki tuntemato tulsis mun karvojain tutkima! Siit vois tul vaik lyämine.Ja täl pual jokke mä kuorsa, mu miähe viäres.

• mää kans!
        Åbotar kirjoitti:

... mu miäs ymmärtä, jos joku tuiki tuntemato tulsis mun karvojain tutkima! Siit vois tul vaik lyämine.Ja täl pual jokke mä kuorsa, mu miähe viäres.

...ain pittä het lyärä? Mit paha mä ois muk tehny? Mähä ainoast haluais avata sun housus ylin nap ja vilast su karvoje väri sielt.... ni, ehän mä ol puhunu mittä niitte tunnustelust, ehä? Kai me turkulaisse senttä voira toiste karvoi hiema tutki ku kerra sama murretki jodlat???

San sil su miehels et se voi tul rauhas tutki vaiks mu vuffe karvat. Se kyl tykkä siit vaiks sitä vähä rapsuttaiski, enk mä ainaska lyä sit mu karvasel kärel.
        -karvis-

• Åbotar
        mää kans! kirjoitti:

...ain pittä het lyärä? Mit paha mä ois muk tehny? Mähä ainoast haluais avata sun housus ylin nap ja vilast su karvoje väri sielt.... ni, ehän mä ol puhunu mittä niitte tunnustelust, ehä? Kai me turkulaisse senttä voira toiste karvoi hiema tutki ku kerra sama murretki jodlat???

San sil su miehels et se voi tul rauhas tutki vaiks mu vuffe karvat. Se kyl tykkä siit vaiks sitä vähä rapsuttaiski, enk mä ainaska lyä sit mu karvasel kärel.
        -karvis-

.. ol se meiti alkuperäne aihe? Mä e millä viitteis jutel tääl palstoil mu karvoje värist! Keksi joku muu aihe, ni mä voi sit sul vastailla.Eikä toi mu miäskä ny nii kamala väkivaltane ol, kuha pelotteli.

• mää kans!
        Åbotar kirjoitti:

.. ol se meiti alkuperäne aihe? Mä e millä viitteis jutel tääl palstoil mu karvoje värist! Keksi joku muu aihe, ni mä voi sit sul vastailla.Eikä toi mu miäskä ny nii kamala väkivaltane ol, kuha pelotteli.

... ei jodlat enää siit enemp ni jääp jotta vähä arvotukseks kans!?! Mä pruukkaan kirjoitel joskus näil palstoil "karvis"-nimel jot siit sä tunnista mu myöhemmi. Privaatist sä (ja su miehes) vois kirjotta mul sähkäriin ([email protected]) mu väkivaltasil mä e vasta ollenkka...

• made in Turku

Oliskohan itsessäs? Olen turkulainen nainen ja haaviini on tarttunut hesalainen mies. Jos muualla on niin paljon parempia naisia, miten olen pystynyt saamaan tämän miehen?

Mieti sitä!

• salla

eli miten moneen meistä olet tutustunut?

Turussa kun naisia on kuitenkin melkoisen monta ja tuon asenteen omavana en usko sinun saavan haaviin kuin korkeintaan koin.

Itseäni on "haukuttu" moneksikin, mutta ei koskaan kylmäksi. Tunnen tietenkin monta turkulaista naista ja pitää sanoa, että kylmäksi en voi kutsua heistä ketään.

Ehkä se vika sitten onkin sinussa?? Jospa sinun pitäisi vielä opetella tuota "sytyttämistä" ?

• Åbotar

Mä ole iha samaa miält , kyl täyty miähes ol vikka , jos sano turkkulaist naist kylmäks. Kannatta keskitty harjottelu, ni kait se sit alkka sujuma.

• Öppe

Joo, en ole missään muualla maailmassa törmännyt naisiin, jotka tulevat ravintolassa juttelemaan vaan V....illakseen. Mut on siel ihan hienoja ihmisiä kans...

• Turkulainen nainen

että väite on totta. Baarissa oon monta kertaa ihmetellyt sitä KYLMÄÄ suhtautumista jota kanssasisareni jakaa miesparoille. Niille voi myös ystävällisesti ilmoittaa et ei kiinnosta jos näin on laita.
      Pahin tapaus oli kun kaverini yritti iskeä naista baaris ja sai käsilaukust päähän! Kaverini käyttäytyi mielestäni aivan kohteliaasti, siis syytä ei ollu tarttua väkivaltaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2107
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe