Mersun huonot puolet!

MB AC

Kertokaa mulle mersun E mallin henkilö autojen huonoja ja hyviä puolia!Kertokaa mulle mersun E mallin henkilö autojen huonoja ja hyviä puolia!Kertokaa mulle mersun E mallin henkilö autojen huonoja ja hyviä puolia!


Kiitos jo etukäteen!!!

55

4235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kas tässä

      Mä kerron sulle hyviä ja huonoja puolia, Mä kerron sulle hyviä ja huonoja puolia, Mä kerron sulle hyviä ja huonoja puolia, kakara

    • ///M5

      Huonoa: Moottorit, muovisisätilat, jyrkkä kojelauta ym.ym.

      • jepjep

        K-pörssi: MB E 220 D -96 ml. 700 tkm.

        Joo eihän ne kestä mitään, ihan paskoja ovat, jopa bemarin koneetkin on parempia :):):):):)


      • ///M5

        Lähinnä tarkotin tehoa. Tuskin kukaan ajaa samalla autolla 700tkm. Itse ajan Suurintaan 70tkm.

        Niin BMW 525 pesee E320:n kiihtyvyydessä.

        Niin BMW 520i(2.2l) pesee E240:n(2.6l) kiihtyvyydessä.

        sanottavaa?


      • Keijo
        ///M5 kirjoitti:

        Lähinnä tarkotin tehoa. Tuskin kukaan ajaa samalla autolla 700tkm. Itse ajan Suurintaan 70tkm.

        Niin BMW 525 pesee E320:n kiihtyvyydessä.

        Niin BMW 520i(2.2l) pesee E240:n(2.6l) kiihtyvyydessä.

        sanottavaa?

        Milloin tarvitset sitä äärimmäistä 0-100 km/h -kiihtyvyyttä (mitä varmaan tarkoitit)? Kukaan normaaliheppu varmaan ikinä pääse manuaaliaskilla niihin tehtaan arvoihin.


      • Timo L.
        ///M5 kirjoitti:

        Lähinnä tarkotin tehoa. Tuskin kukaan ajaa samalla autolla 700tkm. Itse ajan Suurintaan 70tkm.

        Niin BMW 525 pesee E320:n kiihtyvyydessä.

        Niin BMW 520i(2.2l) pesee E240:n(2.6l) kiihtyvyydessä.

        sanottavaa?

        Tuo kiihtyvyys riippuu paljolti muustakin kuin moottorin tehosta. Välitykset, vääntökäyrän laakeus, ilmanvastus, paino.... kuten varmaan tiesitkin. Mikäs paha niissä Mersun moottoreissa on?

        "Tuskin kukaan ajaa samalla autolla 700tkm. Itse ajan Suurintaan 70tkm."

        Kuka mitenkin. 700 tkm lähestyy kotipihan mobiilissa uhkaavasti...
        :-))


      • saksan seisoja.
        ///M5 kirjoitti:

        Lähinnä tarkotin tehoa. Tuskin kukaan ajaa samalla autolla 700tkm. Itse ajan Suurintaan 70tkm.

        Niin BMW 525 pesee E320:n kiihtyvyydessä.

        Niin BMW 520i(2.2l) pesee E240:n(2.6l) kiihtyvyydessä.

        sanottavaa?

        niin ja yli kymmenenvuotta vanha lancia thema pesee nuo molemmat lelu-bemarit niin nopeudessa kuin ripeydessäkin.


      • Yks
        saksan seisoja. kirjoitti:

        niin ja yli kymmenenvuotta vanha lancia thema pesee nuo molemmat lelu-bemarit niin nopeudessa kuin ripeydessäkin.

        ainakin teoriassa ja Lancia-kuskien unelmissa...


      • ///M5
        Keijo kirjoitti:

        Milloin tarvitset sitä äärimmäistä 0-100 km/h -kiihtyvyyttä (mitä varmaan tarkoitit)? Kukaan normaaliheppu varmaan ikinä pääse manuaaliaskilla niihin tehtaan arvoihin.

        No pääsee!


      • ///M5
        Timo L. kirjoitti:

        Tuo kiihtyvyys riippuu paljolti muustakin kuin moottorin tehosta. Välitykset, vääntökäyrän laakeus, ilmanvastus, paino.... kuten varmaan tiesitkin. Mikäs paha niissä Mersun moottoreissa on?

        "Tuskin kukaan ajaa samalla autolla 700tkm. Itse ajan Suurintaan 70tkm."

        Kuka mitenkin. 700 tkm lähestyy kotipihan mobiilissa uhkaavasti...
        :-))

        Ja kaikki mainitsemasi seikat ovat MB:ssä negatiivisempia(Ilmanvastus,paino ym...)

        Mitä tämä kertoo?


      • ///M5
        saksan seisoja. kirjoitti:

        niin ja yli kymmenenvuotta vanha lancia thema pesee nuo molemmat lelu-bemarit niin nopeudessa kuin ripeydessäkin.

        520i: 9.2s
        525i: 8.1?


      • raharosvo
        ///M5 kirjoitti:

        Ja kaikki mainitsemasi seikat ovat MB:ssä negatiivisempia(Ilmanvastus,paino ym...)

        Mitä tämä kertoo?

        huonoa itsetuntoa potevat teinit revittelevät bemareilla ja todelliset rahamiehet ajavat arvokkaasti Mercedeksellä!


      • saksanseisoja
        ///M5 kirjoitti:

        520i: 9.2s
        525i: 8.1?

        jos nuo ovat bemarin arvot niin ovat ne niin surkeat että moni 80-luvun pikku sportti vie noita molempia mennen tullen.


      • Yks
        saksanseisoja kirjoitti:

        jos nuo ovat bemarin arvot niin ovat ne niin surkeat että moni 80-luvun pikku sportti vie noita molempia mennen tullen.

        moni?


      • Timo L.
        ///M5 kirjoitti:

        Ja kaikki mainitsemasi seikat ovat MB:ssä negatiivisempia(Ilmanvastus,paino ym...)

        Mitä tämä kertoo?

        Mm. pidemmät välitykset yleensä alentavat auton kulutusta/päästöjä. Minkä suorituskyvyssä häviää, sen kulutuksessa voittaa, eikös se niin ole? Monikaan ei tuota 0-100 km/h:n ääriarvoa jokapäivä tarvitse.


      • Karhu
        Timo L. kirjoitti:

        Mm. pidemmät välitykset yleensä alentavat auton kulutusta/päästöjä. Minkä suorituskyvyssä häviää, sen kulutuksessa voittaa, eikös se niin ole? Monikaan ei tuota 0-100 km/h:n ääriarvoa jokapäivä tarvitse.

        Älä turhaan vänkää kaverin kanssa, joka ei pääse auton rattiin vielä vuosiin...ja silloinkin perinteisen esko/korolla/civic klaanin jäsenenä!

        siis hei suurintaan!!!


      • saksanseisoja
        Yks kirjoitti:

        moni?

        ainaki pösö, volkkari, fiiu ja opeli... näin alkuun...


      • ///M5
        raharosvo kirjoitti:

        huonoa itsetuntoa potevat teinit revittelevät bemareilla ja todelliset rahamiehet ajavat arvokkaasti Mercedeksellä!

        Jenkeissä muuten BMW:n 7-sarjan kallein malli on kalliimpi kuin S-sarjan kallein malli.

        Itse en enää ole teini(23v) ja revittelen myös 300hp Jaguarillani ja Jaguaristahan teillä varmaan oli sellainen kuva, että sillä ajellaan arvokkaasti... eipä ole enää.

        Mersunkin joku tyhmä 20v voisi ostaa reviteltäväkseen..


      • ///M5
        Timo L. kirjoitti:

        Mm. pidemmät välitykset yleensä alentavat auton kulutusta/päästöjä. Minkä suorituskyvyssä häviää, sen kulutuksessa voittaa, eikös se niin ole? Monikaan ei tuota 0-100 km/h:n ääriarvoa jokapäivä tarvitse.

        Ja tuohon sitä sitten mentiin!

        No alentaahan ne E200K:n "arvokkaat" neljä syliteriäkin päästöjä ja kulutusta.

        BMW alittaa jo tulevat päästörajat joten ei hätää ja kulutuskin on aisoissa.


      • ///M5
        Karhu kirjoitti:

        Älä turhaan vänkää kaverin kanssa, joka ei pääse auton rattiin vielä vuosiin...ja silloinkin perinteisen esko/korolla/civic klaanin jäsenenä!

        siis hei suurintaan!!!

        Haluatko tiettä jotain autoistani?

        Jaguarista on kuvakin Kilvet.com:ssa.


      • ///M5
        saksanseisoja kirjoitti:

        jos nuo ovat bemarin arvot niin ovat ne niin surkeat että moni 80-luvun pikku sportti vie noita molempia mennen tullen.

        M5 0-100km/h 5.3sec


      • Karhu
        ///M5 kirjoitti:

        Haluatko tiettä jotain autoistani?

        Jaguarista on kuvakin Kilvet.com:ssa.

        Säästä!

        Ei kiinnosta sun lelus ja fantasias kerro jollekin muulle!

        tuolla sivulla on varmaan monien muidenkin autojen kuvia, onks ne kaikki sun. Ja pliis älä vastaa!

        Entä WWW.Bell.com Tarkottaako se kenties että sulla on helikopteri???

        Tai www.learjet.com ahaasielläkin on kuva, sullahan on perkele oma jettikin!!!

        JJJJJiiiiiiihaaaaaaa


      • ///M5
        Karhu kirjoitti:

        Säästä!

        Ei kiinnosta sun lelus ja fantasias kerro jollekin muulle!

        tuolla sivulla on varmaan monien muidenkin autojen kuvia, onks ne kaikki sun. Ja pliis älä vastaa!

        Entä WWW.Bell.com Tarkottaako se kenties että sulla on helikopteri???

        Tai www.learjet.com ahaasielläkin on kuva, sullahan on perkele oma jettikin!!!

        JJJJJiiiiiiihaaaaaaa

        Okei!

        200000mk vetoa

        Voit lähettää minulle sopimusehdotuksen.

        [email protected]


      • marsu
        ///M5 kirjoitti:

        Jenkeissä muuten BMW:n 7-sarjan kallein malli on kalliimpi kuin S-sarjan kallein malli.

        Itse en enää ole teini(23v) ja revittelen myös 300hp Jaguarillani ja Jaguaristahan teillä varmaan oli sellainen kuva, että sillä ajellaan arvokkaasti... eipä ole enää.

        Mersunkin joku tyhmä 20v voisi ostaa reviteltäväkseen..

        ovat vain hintoja mutta imago on pysyvämpi juttu. Mercedeksellä on n. 100 vuotta vanha maine kalliina ja korkean statusarvon omaavana autona.

        Tosiasia on myös se että bemari on aina mielletty nuorten pojankoltiaisten menopeliksi hyvän suorituskyvyn ansiosta sekä tavallisesti myös halvemman hintansa ansiosta.

        Fakta on myös se, että Jaguarin käyttäjäkunnasta n. 90% lienee vähintään keski-ikäisiä herrasmiehiä.


      • Johnny Rotten
        ///M5 kirjoitti:

        Okei!

        200000mk vetoa

        Voit lähettää minulle sopimusehdotuksen.

        [email protected]

        Sähän olet kuin yksi S-TYPE pentu joka
        möykkäsi taannoin tällä saitilla,
        taisi iskä laittaa pojan koneen kiinni
        kun ei pentua ole enää näkynyt.
        Juttujasi lukeneena suosittelen lämpimästi siirtymistä lapset osastolle tai pokemonin pariin.
        Ja kun kasvat ennen tänne siirtymistä
        on tarjolla nuorten palsta sekä
        tarua ja valhetta osasto.


      • hassan hussein
        Johnny Rotten kirjoitti:

        Sähän olet kuin yksi S-TYPE pentu joka
        möykkäsi taannoin tällä saitilla,
        taisi iskä laittaa pojan koneen kiinni
        kun ei pentua ole enää näkynyt.
        Juttujasi lukeneena suosittelen lämpimästi siirtymistä lapset osastolle tai pokemonin pariin.
        Ja kun kasvat ennen tänne siirtymistä
        on tarjolla nuorten palsta sekä
        tarua ja valhetta osasto.

        pentu joka s-type nimmarin takana oli. ihan on samanlaista möykkäämistä.. ja väittää olevansa 23!!!


      • hassan hussein kirjoitti:

        pentu joka s-type nimmarin takana oli. ihan on samanlaista möykkäämistä.. ja väittää olevansa 23!!!

        ja häiriköi kristillisen liiton saitilla Janis Petkeenä.


      • amg is best
        ///M5 kirjoitti:

        No pääsee!

        et varmana saa samaan aikaan satasta tauluun kun tehdas ilmottaa koska useasti tehdas ilmottaa eri ajan kuin todellisuudessa...!

        niin muuten...bemarin dieselit jää aika hännille..ei turboa mikä on suuri ihme (paitsi alpinan viritys!!!! jätätettiin meiän mersulla kerran isän kanssayhtä bemun bensaa!oliko juuri 2.2 litranen...meitin diesel on 220 CDI ja bemari tippu kyydistä kuin leppäkeihäs!!ai että kun nauroin!..meinaan sille bemarin kuskille...ja se kuski oli viä nuori joten pelokkuudesta ei ollu kyse!!!että näin!!!

        en millään pahalla kirjottanu tätä kyllä mä bemareista pidän erittäin paljon!mutta mua ihmetyttää miks hemmetissä pitää kisata aina jollain kiihtyvyydellä (onhan se loistava asia)mut...saksalaisia laatupelejä molemmat!eikö?

        ainiin...onkos bemarilla moottorikelkkaa...???mersulla on ...vilkaseppa design meclinin sivuja! tosin se on yamahan alustalla ja koneella mutta on aikas nätti kelkka!


      • amg is best
        ///M5 kirjoitti:

        Jenkeissä muuten BMW:n 7-sarjan kallein malli on kalliimpi kuin S-sarjan kallein malli.

        Itse en enää ole teini(23v) ja revittelen myös 300hp Jaguarillani ja Jaguaristahan teillä varmaan oli sellainen kuva, että sillä ajellaan arvokkaasti... eipä ole enää.

        Mersunkin joku tyhmä 20v voisi ostaa reviteltäväkseen..

        tosta arvokkuudesta....mietippä tätä suomessa upm-kymmene työntekijää..(myyntiäijää joka kiertelee maailmalla ja ympäri suomea) kiellettiin ostamasta mercedes benz e-sarjan autoa...(kyseinen henkilö olisi ostanut meidän vanhan auton) ja arvaa syy!!!imago!!!kauppiaat luulevat että firmalla menee liian hyvin jos on varaa mersuun...bemarin kyllä sai ostaa!

        ja mitä tulee bemun 7:n!!!se on laatikko! hirveen levee---vaikee ajaa kaupungissa! (osaan kuunnella kun sellaisen auton omistaja puhuu juuri vieressäni)

        ja onko bemun seiskasta tehty sarjavalmisteista limusiinia...mersun s-sarjan bullman on tälläinen!...ja amerikkalaisille myydään aina huonompi kalliimmalla!..että näin!!


      • ///M5
        amg is best kirjoitti:

        et varmana saa samaan aikaan satasta tauluun kun tehdas ilmottaa koska useasti tehdas ilmottaa eri ajan kuin todellisuudessa...!

        niin muuten...bemarin dieselit jää aika hännille..ei turboa mikä on suuri ihme (paitsi alpinan viritys!!!! jätätettiin meiän mersulla kerran isän kanssayhtä bemun bensaa!oliko juuri 2.2 litranen...meitin diesel on 220 CDI ja bemari tippu kyydistä kuin leppäkeihäs!!ai että kun nauroin!..meinaan sille bemarin kuskille...ja se kuski oli viä nuori joten pelokkuudesta ei ollu kyse!!!että näin!!!

        en millään pahalla kirjottanu tätä kyllä mä bemareista pidän erittäin paljon!mutta mua ihmetyttää miks hemmetissä pitää kisata aina jollain kiihtyvyydellä (onhan se loistava asia)mut...saksalaisia laatupelejä molemmat!eikö?

        ainiin...onkos bemarilla moottorikelkkaa...???mersulla on ...vilkaseppa design meclinin sivuja! tosin se on yamahan alustalla ja koneella mutta on aikas nätti kelkka!

        TDI mersuthan edesauttavat mersun imagoa ;)))))))))))

        Montakohan Dieseliä Jaguarilta tulee lähimmän vuosikymmenen aikana ;))?

        Jaguar S-Type 3.0d. Hahhhhhhhhah kun on hauskaa. Olen ylpeä ettei bemarilta noita dieseleitä paljoa löydy!

        Tehtaan ajat vaihtelevat. joskus ilmottaa liian pienen, joskus liian suuren kiihtyvyyden. Kyllä pääsee tehtaan aikoihin kun vähän treenaa!

        Kiihtyykö 220CDI alle 9.2sec sataseen ;)?

        tottaikai kiihtyvyys on tärkeä! Se on bemarin yksi monista valttikorteista MB:tä vastaan!

        PS: Ei helvetissä mitään lumipulkkia!
        Eikä polkupyöriä,rekkoja ja busseja!

        niin "arvokas imagoinen" mersu!

        HAH!


      • ///M5
        marsu kirjoitti:

        ovat vain hintoja mutta imago on pysyvämpi juttu. Mercedeksellä on n. 100 vuotta vanha maine kalliina ja korkean statusarvon omaavana autona.

        Tosiasia on myös se että bemari on aina mielletty nuorten pojankoltiaisten menopeliksi hyvän suorituskyvyn ansiosta sekä tavallisesti myös halvemman hintansa ansiosta.

        Fakta on myös se, että Jaguarin käyttäjäkunnasta n. 90% lienee vähintään keski-ikäisiä herrasmiehiä.

        BMW:n huippumallit Jenkeissä ovat kalliimpia kuin mersun vastaavat. Eli MB:n voi nyt mieltää halpana ;))

        Lue Janiksen Wallstreet-avaus BMW-forumilla.


      • ///M5
        amg is best kirjoitti:

        tosta arvokkuudesta....mietippä tätä suomessa upm-kymmene työntekijää..(myyntiäijää joka kiertelee maailmalla ja ympäri suomea) kiellettiin ostamasta mercedes benz e-sarjan autoa...(kyseinen henkilö olisi ostanut meidän vanhan auton) ja arvaa syy!!!imago!!!kauppiaat luulevat että firmalla menee liian hyvin jos on varaa mersuun...bemarin kyllä sai ostaa!

        ja mitä tulee bemun 7:n!!!se on laatikko! hirveen levee---vaikee ajaa kaupungissa! (osaan kuunnella kun sellaisen auton omistaja puhuu juuri vieressäni)

        ja onko bemun seiskasta tehty sarjavalmisteista limusiinia...mersun s-sarjan bullman on tälläinen!...ja amerikkalaisille myydään aina huonompi kalliimmalla!..että näin!!

        Imagosta

        Lue Janiksen Wallstreet-avaus BMW-forumilla.

        7:sta

        Tottakai se on ISO! Toisinkuin kapea Japsimainen S-Mersu! Katso Jaguarin,Bentleyn ja Rollsin Jättisedaneja. Ne ovat kanssa isoja!

        Joo, omistaja puhuu vieressäni---Bullmanshit!

        L7 on BMW:n limo.

        Mesen vastaava oli Pullman ei Bullman=härkämies

        Hinnasta

        Niin miksei sitten Suomessa?

        Jos näin todellakin on niin väität varmaan, että Nissan Maxima on parempi kuin Jaguar S-Type.


      • KONRAD
        ///M5 kirjoitti:

        TDI mersuthan edesauttavat mersun imagoa ;)))))))))))

        Montakohan Dieseliä Jaguarilta tulee lähimmän vuosikymmenen aikana ;))?

        Jaguar S-Type 3.0d. Hahhhhhhhhah kun on hauskaa. Olen ylpeä ettei bemarilta noita dieseleitä paljoa löydy!

        Tehtaan ajat vaihtelevat. joskus ilmottaa liian pienen, joskus liian suuren kiihtyvyyden. Kyllä pääsee tehtaan aikoihin kun vähän treenaa!

        Kiihtyykö 220CDI alle 9.2sec sataseen ;)?

        tottaikai kiihtyvyys on tärkeä! Se on bemarin yksi monista valttikorteista MB:tä vastaan!

        PS: Ei helvetissä mitään lumipulkkia!
        Eikä polkupyöriä,rekkoja ja busseja!

        niin "arvokas imagoinen" mersu!

        HAH!

        hyvä alakoululainen: tule takaisin sitten, kun olet suorittanut oppivelvollisuutesi tai ammattikoulusi loppuun, kiitos!


      • ///M5
        enkä[email protected] kirjoitti:

        ja häiriköi kristillisen liiton saitilla Janis Petkeenä.

        Janis Petke ja ///M5 ovat eri tyypejä

        Molemmilla kuitenkin on ökybemarit

        Kateellisten katkeroitunutta valitusta.


      • ///M5
        Johnny Rotten kirjoitti:

        Sähän olet kuin yksi S-TYPE pentu joka
        möykkäsi taannoin tällä saitilla,
        taisi iskä laittaa pojan koneen kiinni
        kun ei pentua ole enää näkynyt.
        Juttujasi lukeneena suosittelen lämpimästi siirtymistä lapset osastolle tai pokemonin pariin.
        Ja kun kasvat ennen tänne siirtymistä
        on tarjolla nuorten palsta sekä
        tarua ja valhetta osasto.

        On voimassa myös sinulle

        200000mk

        [email protected]

        Lyö vetoa tai mene kyykkyyn.


      • ///M5
        KONRAD kirjoitti:

        hyvä alakoululainen: tule takaisin sitten, kun olet suorittanut oppivelvollisuutesi tai ammattikoulusi loppuun, kiitos!

        Ole jo käynyt koulut-----Työelämässä parhaillaan.


      • kettu vinossa
        ///M5 kirjoitti:

        On voimassa myös sinulle

        200000mk

        [email protected]

        Lyö vetoa tai mene kyykkyyn.

        älkää nyt aloittako tota goldfinger kyykyttelyä täälläkin.AAAAAAAAGGGHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • amg is best
        ///M5 kirjoitti:

        TDI mersuthan edesauttavat mersun imagoa ;)))))))))))

        Montakohan Dieseliä Jaguarilta tulee lähimmän vuosikymmenen aikana ;))?

        Jaguar S-Type 3.0d. Hahhhhhhhhah kun on hauskaa. Olen ylpeä ettei bemarilta noita dieseleitä paljoa löydy!

        Tehtaan ajat vaihtelevat. joskus ilmottaa liian pienen, joskus liian suuren kiihtyvyyden. Kyllä pääsee tehtaan aikoihin kun vähän treenaa!

        Kiihtyykö 220CDI alle 9.2sec sataseen ;)?

        tottaikai kiihtyvyys on tärkeä! Se on bemarin yksi monista valttikorteista MB:tä vastaan!

        PS: Ei helvetissä mitään lumipulkkia!
        Eikä polkupyöriä,rekkoja ja busseja!

        niin "arvokas imagoinen" mersu!

        HAH!

        takerrut typeryyksiin!tottakai mersun diesel on edelläkäviä!uutta tekniikkaa!!ei esimerkiksi virta-avainta!!ja kaikkea muuta!

        mitä väljä on jollain kiihtyvyydellä (aivan pieni)...annat itsestäsi kakaran maineen tuolla jatkuvalla kiihtyvyysvertailulla!...

        sä olet varmaan kilpa-ajaja jos niihin tehtaan aikoihin pääset maantiellä...sillä ne testit tehdään penkissä...(olen kysellyt autojen maahantuojilta kyseisestä asiasta että et voi väittää että päästä keksin!!!)ja siinä kiihtyvyys on aivan erillainen kuin maantiellä...tiedoksi vaan!

        rekat ja bussit taasen lisäävät mersun myyntiä huomattavasti...ja osoittaa että kyllä sielä saksan tehtaalla muitakin osataan tehdä kuin autoja....mites bemari...ei näy suurempia autoja...aika köyhää...ei osaa tehä/suunnitella!!!voi niitä raukkoja

        että näin...

        ai niin...ikäväksesi joudun toteamaan että kyllä bemarilla on polkupyöriä...mikäli edes olet jalallasi koskaan astunut bemarin myyntipisteeseen!!!

        ja kurja bemarisi ei millään pärjäsi millekkään moottorikelkalle...niissä pääsee ajamaan nautinnolla....ja kovaa!!!että sinuna kadehtisin henkilöitä jotka voivat ajaa kelkalla koska haluavat!!!


      • Alex
        amg is best kirjoitti:

        et varmana saa samaan aikaan satasta tauluun kun tehdas ilmottaa koska useasti tehdas ilmottaa eri ajan kuin todellisuudessa...!

        niin muuten...bemarin dieselit jää aika hännille..ei turboa mikä on suuri ihme (paitsi alpinan viritys!!!! jätätettiin meiän mersulla kerran isän kanssayhtä bemun bensaa!oliko juuri 2.2 litranen...meitin diesel on 220 CDI ja bemari tippu kyydistä kuin leppäkeihäs!!ai että kun nauroin!..meinaan sille bemarin kuskille...ja se kuski oli viä nuori joten pelokkuudesta ei ollu kyse!!!että näin!!!

        en millään pahalla kirjottanu tätä kyllä mä bemareista pidän erittäin paljon!mutta mua ihmetyttää miks hemmetissä pitää kisata aina jollain kiihtyvyydellä (onhan se loistava asia)mut...saksalaisia laatupelejä molemmat!eikö?

        ainiin...onkos bemarilla moottorikelkkaa...???mersulla on ...vilkaseppa design meclinin sivuja! tosin se on yamahan alustalla ja koneella mutta on aikas nätti kelkka!

        ovat tekniikaltaan aikalailla parhaasta päästä.

        Lue enemmän, luulet vähemmän. 525d ja 530d ovat turboahdettuja rivikutos-moottoreita.

        Vertaileppa vastaavia E270CDI ja 530D. Molemmat erittäin hyviä pelejä, BMW vain hakkaa suorituskyvyssä mesen mennen tullen. Sitten jos vertaillaan miltä kumpaakin tuntuu ihan käytännössä ajaa jää mese aika kauas. Hyvänä puolena E-sarjassa on sen koko. Sopii enemmän tavaraa niin sisälle kuin takakonttiin.


      • ///M5
        amg is best kirjoitti:

        takerrut typeryyksiin!tottakai mersun diesel on edelläkäviä!uutta tekniikkaa!!ei esimerkiksi virta-avainta!!ja kaikkea muuta!

        mitä väljä on jollain kiihtyvyydellä (aivan pieni)...annat itsestäsi kakaran maineen tuolla jatkuvalla kiihtyvyysvertailulla!...

        sä olet varmaan kilpa-ajaja jos niihin tehtaan aikoihin pääset maantiellä...sillä ne testit tehdään penkissä...(olen kysellyt autojen maahantuojilta kyseisestä asiasta että et voi väittää että päästä keksin!!!)ja siinä kiihtyvyys on aivan erillainen kuin maantiellä...tiedoksi vaan!

        rekat ja bussit taasen lisäävät mersun myyntiä huomattavasti...ja osoittaa että kyllä sielä saksan tehtaalla muitakin osataan tehdä kuin autoja....mites bemari...ei näy suurempia autoja...aika köyhää...ei osaa tehä/suunnitella!!!voi niitä raukkoja

        että näin...

        ai niin...ikäväksesi joudun toteamaan että kyllä bemarilla on polkupyöriä...mikäli edes olet jalallasi koskaan astunut bemarin myyntipisteeseen!!!

        ja kurja bemarisi ei millään pärjäsi millekkään moottorikelkalle...niissä pääsee ajamaan nautinnolla....ja kovaa!!!että sinuna kadehtisin henkilöitä jotka voivat ajaa kelkalla koska haluavat!!!

        Kiihtyvyyshän kertoo moottorista paljon. Se kertoo jotain moottorin edistyksellisyydestä. Vai onko huonosti kiihtyvä mielestäsi parempi???

        BMW:nkin dieseleissä on uusintaa tekniikkaa. Näkyy mm. hyvänä kiihtyvyytenä ;)))

        Olitkos sinä se, joka oli ottanut Dieseli MB:llä viivaa bemun kanssa?

        BMW 320d 0-100km/h=9.9sec

        MB C200 CDI 0-100km/h=12.1sec
        C220 CDI 0-100km/h)=10.3sec

        Edelleen niihin kiihtyvyyksin kyllä päästään(TM-miehetkin jo pääsevät!!)

        Rekka-autoista

        Tuollainenhan veisi bmw:n maineen!! Ajattele nyt jotain BMW:n tai Jaguarin rekkaa. Mahdoton kuvitelma.

        Niin Eivätkö BMW,jaguar,Audi,Ferrari,Maserati,Cadillac ym. Osaa tehdä autoja? Puhut paskaa.

        BMW-kaupoista

        BMW ei MB:n säälittävän tyylin mukaisesti esittele myymälöissään mitään helvetin polkupyöriä! Tuskin enää paljon tekeekään mitään sellaisia. Jos tekee niin ihmeessä pistä nettisivu!

        Toi sun moottorikelkkajuttu naurattaa tipan linssiin!

        Ps. Nimimerkkisi kyllä kertoisi, että pidät kiihtyvyyttä tärkeänä, vaihda se, jos et kerran pidä ;))


      • ///M5
        Alex kirjoitti:

        ovat tekniikaltaan aikalailla parhaasta päästä.

        Lue enemmän, luulet vähemmän. 525d ja 530d ovat turboahdettuja rivikutos-moottoreita.

        Vertaileppa vastaavia E270CDI ja 530D. Molemmat erittäin hyviä pelejä, BMW vain hakkaa suorituskyvyssä mesen mennen tullen. Sitten jos vertaillaan miltä kumpaakin tuntuu ihan käytännössä ajaa jää mese aika kauas. Hyvänä puolena E-sarjassa on sen koko. Sopii enemmän tavaraa niin sisälle kuin takakonttiin.

        Jottei ukkeli alkais valittaamaan MB:n 3DL pienemmästä moottorista, voi 530d:tä verrata myös E 320CDI:hin ;)))

        BMW kiihtyy vieläkin paremmin!


      • Keijo
        Alex kirjoitti:

        ovat tekniikaltaan aikalailla parhaasta päästä.

        Lue enemmän, luulet vähemmän. 525d ja 530d ovat turboahdettuja rivikutos-moottoreita.

        Vertaileppa vastaavia E270CDI ja 530D. Molemmat erittäin hyviä pelejä, BMW vain hakkaa suorituskyvyssä mesen mennen tullen. Sitten jos vertaillaan miltä kumpaakin tuntuu ihan käytännössä ajaa jää mese aika kauas. Hyvänä puolena E-sarjassa on sen koko. Sopii enemmän tavaraa niin sisälle kuin takakonttiin.

        Miksei E320 CDI ja 530d? Huippumalleja kummatkin. Eikä kitistä hinnasta.


      • amg is best!
        ///M5 kirjoitti:

        Kiihtyvyyshän kertoo moottorista paljon. Se kertoo jotain moottorin edistyksellisyydestä. Vai onko huonosti kiihtyvä mielestäsi parempi???

        BMW:nkin dieseleissä on uusintaa tekniikkaa. Näkyy mm. hyvänä kiihtyvyytenä ;)))

        Olitkos sinä se, joka oli ottanut Dieseli MB:llä viivaa bemun kanssa?

        BMW 320d 0-100km/h=9.9sec

        MB C200 CDI 0-100km/h=12.1sec
        C220 CDI 0-100km/h)=10.3sec

        Edelleen niihin kiihtyvyyksin kyllä päästään(TM-miehetkin jo pääsevät!!)

        Rekka-autoista

        Tuollainenhan veisi bmw:n maineen!! Ajattele nyt jotain BMW:n tai Jaguarin rekkaa. Mahdoton kuvitelma.

        Niin Eivätkö BMW,jaguar,Audi,Ferrari,Maserati,Cadillac ym. Osaa tehdä autoja? Puhut paskaa.

        BMW-kaupoista

        BMW ei MB:n säälittävän tyylin mukaisesti esittele myymälöissään mitään helvetin polkupyöriä! Tuskin enää paljon tekeekään mitään sellaisia. Jos tekee niin ihmeessä pistä nettisivu!

        Toi sun moottorikelkkajuttu naurattaa tipan linssiin!

        Ps. Nimimerkkisi kyllä kertoisi, että pidät kiihtyvyyttä tärkeänä, vaihda se, jos et kerran pidä ;))

        kyllä sä asioissa onkin verran oot oikeessa!...mutta ota myös huomioon massat noissa kiihtyvyyksissä...ja 200 CDI on nuhapumppu!sen myönnän jopa itsekkin! mutta niinkuin alta näet miksi niitä on liikenteessä...

        ei mersun dieseleitä ole tarkotettu verättämiseen...tokihan niistä rahkeita siihen riittää mutta niinkuin tehdas on itse ilmoittanut...dieseleillä haetaan ammatikseen ajavien kuljettajien (taksikuskien ym) puolta...ja kieltämättä aika moni mersu on kaupunkitakseissa diesel...vai mitä sanoo kulutus...meidän mersu kuluttaa parhaimmillaan 5.5 litraa sadalla ja kaupungissa noin6.5 litraa sadalla ja on 220 CDI!...joten kyllä se kieltämättä on taloudellinen...ja kun ruvetaan rahasta puhumaan niin mieti tätä...isäni on taksikuski...ajaa pääasiassa johtavan suomalaisen paperi alan johtajia...ja vieraita...kilometrejä vuodessa noin 150 000 ja auto vaihtuu maksimissaan 2 vuoden välein...siinä ammatissa ei kiihtyvyys ole tärkein vaan mukavuus...oletko koskaan istunut esim.helsingistä tampereelle mersun e-sarjassa...kannattaisi kokeilla!suosittelen lämpimästi!!

        en voi olla sanomatta ettenkö pidä bemareista..(niinkuin olen ennenkin sanonut) se nyt vaan on makuasia että pidän enemmän mersuista(sattuneesta syystä)! jos olisi itsellä varaa bemariin niin melko varmasti sellaisen myös hankkisin...!yleensäkkin saksalainen on laatua!

        ja en voi väittää ettenkö pitäisi kiihtyvyyksistä serkullani on volvo v40 T4 ja siinä tuntee kiihtyvyyden!, mutta en pidä kiihtyvyyttä tärkeänä asiana!

        tulipahan selvitettyä asiat!!mistä pidän ja mistä en...mutta nyt on SINUN vuorosi!!!et voi väittää etteikö mersussa ole hyviä puolia!bemarissa on...molemmissa on myös huonoja puolia...ei ole täydellistä autoa!!!

        ja mitä kelkkoihin tulee niin se on harrastus...pääsee tuulettumaan sillain ettei ole äiti/tyttöystävä motkottamassa vieressä..minusta tuntuu että välillä sinäkin haluat tuulettumaan...selvin päin!!.saa mennä niin pirusti jäällä tai mettässä...se on rentouttamista!!!mitä harrastan kavereiden kanssa lähes joka päivä!!!

        ja amg on paras!!!en vaihda nimeä!


      • amg is best
        Alex kirjoitti:

        ovat tekniikaltaan aikalailla parhaasta päästä.

        Lue enemmän, luulet vähemmän. 525d ja 530d ovat turboahdettuja rivikutos-moottoreita.

        Vertaileppa vastaavia E270CDI ja 530D. Molemmat erittäin hyviä pelejä, BMW vain hakkaa suorituskyvyssä mesen mennen tullen. Sitten jos vertaillaan miltä kumpaakin tuntuu ihan käytännössä ajaa jää mese aika kauas. Hyvänä puolena E-sarjassa on sen koko. Sopii enemmän tavaraa niin sisälle kuin takakonttiin.

        olet huomattavan viisas ihminen! otat asioihin kaksi eri kantaa!!!tokihan voi kiihtyvyydessä olla parempia ja myös muissakin...varsinkin hinnassa mutta molemmissa on myös huonot puolensa...aivan varmasti!!!

        on makuasia millä pitää ajamisesta!!


      • mese ja bemari...aivan sama
        Keijo kirjoitti:

        Miksei E320 CDI ja 530d? Huippumalleja kummatkin. Eikä kitistä hinnasta.

        ensimmäinen toella viisas tässä keskustelussa!!!


      • ///M5
        amg is best! kirjoitti:

        kyllä sä asioissa onkin verran oot oikeessa!...mutta ota myös huomioon massat noissa kiihtyvyyksissä...ja 200 CDI on nuhapumppu!sen myönnän jopa itsekkin! mutta niinkuin alta näet miksi niitä on liikenteessä...

        ei mersun dieseleitä ole tarkotettu verättämiseen...tokihan niistä rahkeita siihen riittää mutta niinkuin tehdas on itse ilmoittanut...dieseleillä haetaan ammatikseen ajavien kuljettajien (taksikuskien ym) puolta...ja kieltämättä aika moni mersu on kaupunkitakseissa diesel...vai mitä sanoo kulutus...meidän mersu kuluttaa parhaimmillaan 5.5 litraa sadalla ja kaupungissa noin6.5 litraa sadalla ja on 220 CDI!...joten kyllä se kieltämättä on taloudellinen...ja kun ruvetaan rahasta puhumaan niin mieti tätä...isäni on taksikuski...ajaa pääasiassa johtavan suomalaisen paperi alan johtajia...ja vieraita...kilometrejä vuodessa noin 150 000 ja auto vaihtuu maksimissaan 2 vuoden välein...siinä ammatissa ei kiihtyvyys ole tärkein vaan mukavuus...oletko koskaan istunut esim.helsingistä tampereelle mersun e-sarjassa...kannattaisi kokeilla!suosittelen lämpimästi!!

        en voi olla sanomatta ettenkö pidä bemareista..(niinkuin olen ennenkin sanonut) se nyt vaan on makuasia että pidän enemmän mersuista(sattuneesta syystä)! jos olisi itsellä varaa bemariin niin melko varmasti sellaisen myös hankkisin...!yleensäkkin saksalainen on laatua!

        ja en voi väittää ettenkö pitäisi kiihtyvyyksistä serkullani on volvo v40 T4 ja siinä tuntee kiihtyvyyden!, mutta en pidä kiihtyvyyttä tärkeänä asiana!

        tulipahan selvitettyä asiat!!mistä pidän ja mistä en...mutta nyt on SINUN vuorosi!!!et voi väittää etteikö mersussa ole hyviä puolia!bemarissa on...molemmissa on myös huonoja puolia...ei ole täydellistä autoa!!!

        ja mitä kelkkoihin tulee niin se on harrastus...pääsee tuulettumaan sillain ettei ole äiti/tyttöystävä motkottamassa vieressä..minusta tuntuu että välillä sinäkin haluat tuulettumaan...selvin päin!!.saa mennä niin pirusti jäällä tai mettässä...se on rentouttamista!!!mitä harrastan kavereiden kanssa lähes joka päivä!!!

        ja amg on paras!!!en vaihda nimeä!

        onhan, mersuissa jotain hyviä puolia, en nyt vain keksi mitä siinä on parempaa kuin bemarissa...No okei, Tavaratilat ja kulutus. Itse pidän kuitenkin näitä asioita epäoleellisina.

        Oikeastaan massakin kertoo paljon auton edistyksellisyydestä. Osataan käyttää vahvoja kevytmettalleja oikeissa paikoissa. No MB C ja BMW 300-sarja ja MB E ja BMW 500-sarja ovat lähes samanpainoisia eli ei sotketa massoja mukaan tässä asiassa.

        Mukavuudesta.

        Onko MB:ssä sähköikkunat vakiona takana ja vielä mukavuustoiminnolla? Entä tuuletussuuttimet. Ainakin BMW:stä löytyy.

        Kelkoista

        Ei minusta se ole MB:lle hyvää imagoa kun on keskittynyt tuollaiseen "Monialaan" kuten Daewoo, joka tekee tavaroita jääkaapeista autoihin...


      • amg is best
        ///M5 kirjoitti:

        onhan, mersuissa jotain hyviä puolia, en nyt vain keksi mitä siinä on parempaa kuin bemarissa...No okei, Tavaratilat ja kulutus. Itse pidän kuitenkin näitä asioita epäoleellisina.

        Oikeastaan massakin kertoo paljon auton edistyksellisyydestä. Osataan käyttää vahvoja kevytmettalleja oikeissa paikoissa. No MB C ja BMW 300-sarja ja MB E ja BMW 500-sarja ovat lähes samanpainoisia eli ei sotketa massoja mukaan tässä asiassa.

        Mukavuudesta.

        Onko MB:ssä sähköikkunat vakiona takana ja vielä mukavuustoiminnolla? Entä tuuletussuuttimet. Ainakin BMW:stä löytyy.

        Kelkoista

        Ei minusta se ole MB:lle hyvää imagoa kun on keskittynyt tuollaiseen "Monialaan" kuten Daewoo, joka tekee tavaroita jääkaapeista autoihin...

        kyllä mersun kaikissa malleissa on kyseiset sähköikkunat mukavuustoiminnolla ja tuuletussuuttimet löytyy!kyllä löytyy!!! ja mersun painot on kyllä pienentyny (tiedät varmaan ns. hyökkäysvaunumersun eli vanhan s-sarjan niin nykyinen S-sarja on huomattavasti kevyempi!

        ja mitä siihen kelkkaan tulee niin mercedes ei oo sitä ite suunnitellu vaan design meclin suomesta!!!ja se on yamohan korille ja moottorille...joten se siitä...mutta kieltämättä vois se olla aika menevän näköne joku kelkka missä on mersun E-Sarjan keula...lähinnä nauraisin...jopa itsekkin!!


      • Anonyymi
        ///M5 kirjoitti:

        M5 0-100km/h 5.3sec

        Perus tesla model 3 menee 4,4sek 0-100 ja performance 3,3sek….käytettynä lähtee alta 40 tonnia ja vielä takuuta jäljellä.


    • warre

      plussana:dieselinä pieni kulutus,hyvät tilat,rauhallinen ajaa.
      miinuksena:ohjaus vaatii hieman totuttelua,inhoittavan iso koppa pestä käsin.

    • settimies1

      saksanseisoja, ooppelit on täysromuja, ne vie korkeintaan ruohonleikkurin, jos edes sitäkään! ja tämä mersu vs bemari juttu, niin kyllä se bemari vie melkeimpä kaikissa osapuolissa esim. moottori, kiihtyvyys, hinta-laatu suhde, ohjattavuus... ja muutenkin paljon näyttävämmän näköinen!

    • Anonyymi

      Ei huonojapuolia ole.

    • Anonyymi

      Mercedes-Benz М274 -moottori otettiin ensimmäisen kerran tuotantoon vuonna 2012. M270: n pohjalta rakennetut suunnittelijat kuitenkin muokkasivat mallia ottaen huomioon aikaisemmat puutteet ja ajan vaatimukset. M274 on sama nelisylinterinen suoraruiskutusmoottori, vain se asennetaan pituussuunnassa. Muita eroja edeltävään malliin ovat seuraavat:

      Ajoituskäyttöön on asennettu kestävä ketju, joka on suunniteltu 100 tuhannen kilometrin ajoon.
      Muokattu ajoitusjärjestelmä antaa moottorin toimia oikein laajalla kierroslukualueella.
      Päivitetty polttoainejärjestelmä, joka tarjoaa paremman sumutuksen ja sen seurauksena paremman polttoaineen palamisen.

      Joten näiden suunnittelumuutosten seurauksena ilmestyi Mercedes-Benz M274 -moottori, jonka moderneimmat muutokset voivat kehittää 211 hevosvoimaa. Oikean toiminnan varmistamiseksi on suositeltavaa käyttää AI-95- tai AI-98-bensiiniä.

      • Anonyymi

        Jakopään ketju uusittava siis 100tkm välein!?


    • Anonyymi

      Kiihtyvyys ei kyllä taida olla mitenkään pääasia E-mersun ominaisuuksissa. Jos sitä haluaa niin sitten parempi hankkia joku tesla tai kevyt pikku urheiluauto.

      • Anonyymi

        Mersun huono ominaisuus on se, että naista saa niin paljon ettei meinaa ehtiä hoitaa kaikkia.

        Kiihtyvyys ei naisia kiinnosta vaan status ja laadukas nahkapenkki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe