Matti on Kuningas

jamppa

Jos nyt tarkkoja ollaan niin Matilla on enemmän mitalleja kuin kenellekään muulla urheilijalla suomessa on koskaan ikinä ollut. Kunnia sille kenelle kunnia kuuluu.

5

835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se äijä

on. siitä ei päästä yli eikä ympäri eikä siihen auta vaikka ois tuhat mitalia joka maailman kisasta.

• Natti Mykänen

älähä liikaa kehu alkaa tässä punastuttaa. Mervin naamahan jo punottaa. Vitsi, vitsi. Mut teille jotka haukutte mua varokaa pimeitä paikkoja, so not.

• poika

kuin lukisi saeitsemän päivää - lehteä WC:ssä, yhtä vaativaa ja kummastakin saa yhtä paljon

en vähättele etteikö kummatkin olisi yhtä hauskaja hetkiä, mutta mitä tulee Sven Hanavaldiin ja kumppaneihin, niin antaa olla suosiolla

Matti on ykkönen, ja Nimeminen ja kumppanit tulevat kaukaa takaa, yhtään Janne Ahosta vähättelemättä, mutta silti suosíkkini on edelleen Jani Soininen

mutta kun katsotaan tuota viestin aikaa, koska olet sen laittanut, niin en yhtään ihmettele

juuri niiden mitalien vuoksi Matti teki sen kappaleen

mutta mutta, mitä tulee Jani Soiniseen ja Matin esittämään kappaleseen niin antaa olla

ja nyt Matin ja Tepon tahtiin JYP:in peliin, mutta ensiksi syömään, tai niinkuin Tamperpeella sanonta kuuluu: kalakukko maistuu ja...

• niitä ole

ne on pelastettu urheilumuseoon ja siinäkin on joutunut veronmaksajat maksumiehiksi

• mitalit?

KÄsittääkseni hänellä ei ole yhtään mitalia. Ainoastaan diapameja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      603
      2734
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1436
    3. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      106
      1434
    4. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1370
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      138
      1246
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      111
      1208
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      134
      1014
    8. 84
      965
    9. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      930
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      871
    Aihe