Nukkumaijatar tulkitsetko

unennäkijätär

Tulkitsit kerran aikaisemmin erään uneni niin hyvin, enkä saa tähän itse mitään tolkkua. : )

Eli olin kymmenen vuoden takaisten ystävieni (3) kanssa järven rannalla ottamassa aurinkoa ja uimassa helteisenä kesäpäivänä. Yhtäkkiä järven yli meistä ohi alkoi lentää ohjuksia harvakseltaan. Kohta yli lensi myös sotakoneita. Yritin soittaa isälleni mutta en saanut jostain syystä soitettua vaikka kädessäni oli kännykkä. Pian lähdimme ystävien kanssa pienellä moottoriveneellä seilaamaan järvelle ilman moottoria. Olin sitä mieltä että ajelehdimme eksyksiin kun järvi yhtäkkiä olikin lähes meri, eikä meillä ollut mitään millä ohjata venettä. Muut olivat sitä mieltä että ei eksytä ja kohta oltiinkin yhdellä asuinalueella, lähiössä. Uni loppui siihen.

3

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • forgotten

Sinun ei tarvitse lukea tätä jos et halua! Minun on vain pakko "palauttaa mieleen" unien tulkitsemisen.

Mielestäni näyttää siltä, että sinulla on stressiä tai jonkinlaista pelkoa. Kaikki mikä on todellisuudessa pientä muuttuukin yhtäkkiä suureksi ja muiden ihmisten elämä näyttää olevan paljon helpompaa. Sinä et aina tiedä, mistä pitäisi ottaa tukea, tai mistä sitä tukea saisit.

Luulisin unen olevan tällainen. :)Hauskaa päivän jatkoa!

• Olet ehkä itseasiassa ollut melko mukavavassa elämäntilanteessa, turvallisessa. Pelkäät kuitenkin, että jotain pahaa voi tapahtua, et uskalla rentoutua ja olla vain, vaan pelkäät ehkä tulevia ristiriitoja. Isä on sinulle henkinen tuki, jota haluaisit kutsua apuun, hän on oman itsesi viisaus, johon et nyt saa yhteyttä.
      Moottoriveneellä, jossa ei ole edes moottoria, lähtö järvelle=merelle seilaamaan, voisi kuvata sitä, että et ole oikein varustautunut oikein elämän haasteisiin, evääsi eivät meinaa riittää tai ainakin pelkäät, että ne ei riitä ja olet vähän niin kuin tuuliajolla itsesi kanssa. Lähiöön tulo oli oma hätäkeinosi muuttaa hallitsematon tilanne tutuksi ja turvalliseksi(=läheiseksi). Et oikein uskalla ottaa haasteita vastaaan, kun olet epävarma. Pitäydytkin siksi usein tutussa ja turvallisessa. Siksi kaikki elämän muutokset voivatkin tuntua todella uhkaavilta kuin sotakoneet.

• unennäkijätär

Kiitos tulkinnoista. Ne passaavat. Olen uudessa elämäntilanteessa monien vaikeuksien jälkeen. En ehkä vielä tiedä miten elää tätä elämänvaihetta ja pelkään ehkä mahdollisia vastoinkäymisiä tiedostamatta. Tietoisesti en ehkä niinkään.

Uneksimisiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4128
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      26
      3000
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe