Kertokaa nyt tyhmälle MINÄ päivänä suomessa vietetään hallowenia?? Eilen elikkä perjantaina kävi jo pari karkki tai kepponen seuruetta oven takana.
Siis mikä päivä??
6
588
Vastaukset
- kerro_vain
Mun tietääkseni siin tän kuun vika päivä.. tai niin ainaki joku mulle kerto..
- näin se on
Lokakuuun viimenen lauantai hallowen on.
- Jack O'Lantern
Jos osaisit yhtään englantia, niin löytäisit kyllä mielin määrin nettisivuja, joilla kerrotaan halloweenin ajankohdaksi 31.10. Se mitä Suomen halloween sivustoilla lukee, on täysin tuulesta temmattua.
- minä vain...
Jack O'Lantern kirjoitti:
Jos osaisit yhtään englantia, niin löytäisit kyllä mielin määrin nettisivuja, joilla kerrotaan halloweenin ajankohdaksi 31.10. Se mitä Suomen halloween sivustoilla lukee, on täysin tuulesta temmattua.
onko sillä väliä viättääkö halloweeniä 29.10, 31.10 vai 5.11..!
- voihan jouluakin juhlia 13.6.
minä vain... kirjoitti:
onko sillä väliä viättääkö halloweeniä 29.10, 31.10 vai 5.11..!
Siis juhlikaa ihmiset milloin lystäätte =)
Mutta oikea Halloween -päivä on 31.10. ja juhlaa vietetään LAUANTAINA, eikä mikä tahansa lauantai vaan: 31.10-6.11 välisenä lauantaina! - 5.11. lauantaina
voihan jouluakin juhlia 13.6. kirjoitti:
Siis juhlikaa ihmiset milloin lystäätte =)
Mutta oikea Halloween -päivä on 31.10. ja juhlaa vietetään LAUANTAINA, eikä mikä tahansa lauantai vaan: 31.10-6.11 välisenä lauantaina!ja sen on varma =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760