Neitsyt ja leijona

Kirsikka

Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta? Itse olen neitsyt ja olen rakastunut palavasti mieheen joka on horoskoopiltaan leijona.
Ainakin näin alkuun kaikki tuntuu toimivan kaikilta osin todella hyvin.

6

1279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinänsä

itse olen Neitsyt ja avomieheni Jellona. Seksi todella hyvää ja intohimoa piisaa, vaikka ollaan jo reilu vuosi pidetty yhtä. sanoisin että toimii toisen (usein neitsyen) kärsivällisyyden varassa, eli jos pystyt hillitsemään kärkkään kielesi ja jaksat antaa leijonalle järkkymätöntä ihailua, niin toimii. Kuulen kyllä turhan usein raivostuneelta leijonaltani "Mä en kestä tota sun ainaista kritiikkiä!" :)

• ne-le

Olen ollut avokkaani kanssa kohta 7 vuotta minä naisena neitsyt, hän leijonamies murmur. Puhuessani ensi kerran kotonani puhelimessa mieheni kanssa vuosia sitten, äitini totesi, että "taitaa olla mukava mies"; puhelimesta kuului nimittäin vain mieheni hekottelua... Perheeni kyllä varoitteli tästä rekkamiehestä, mutta käydessämme ensi kerran "näytillä", on jokainen sen jälkeen ollut sulaa vahaa...Sovimme yhteen hyvin, minä pikkutarkkana, hermoheikkona tarvitsen miehen, joka tasoittaa. En ole vielä löytänyt muuta eroa meissä kuin sen, että alussa kävimme keskustelua siitä, että hänen menemiset vaikuttavat myös meihin ja minuun. Tosin voi olla, että sekin johtui hänen aikaisemmista poikamiesvuosistaan. Rakastamme yhä todella paljon, enkä ole vielä sellaista miestä löytänyt kuin hänet. Sen tiedän kokemuksesta että Kalan kanssa ei suhteesta tule YHTÄÄN mitään. Onnea tulevaisuuteen =)

• belar

juu no mulla ei ole kokemusta parisuhteesta leijonan kanssa, mutta mun läheinen sukulainen on leijona. hän on melkein kuin veli minulle ja tullaan oikein hyvin toimeen. joskus jotkut piirteet ärsyttää mutta sehän nyt on ihan normaalia.

• Siru

Olen itse neitsyt ja miesystäväni on leijona. Olemme suhteen alkuvaiheessa ja alkaa tuntua että myös loppuvaiheessa kohtapuolin.
      Hän on aivan ihana ihminen ja meillä on tosi hyvä olla kun olemme yhdessä.
      Mutta hän on aivan toivoton siinä, että hän ei ilmoittele jos jotain sovittua peruuntuu ja lupailee soitella ja jättää sitten sujuvasti kuitenkin soittelematta.
      Meidän suhde ei siis lopu minun puoleltani tunteiden vähyyteen vaan ihan pelkästään huonoon kohteluun.

• minä vain...

Kokemusta on jo tulevana kesänä takana kymmenen räiskyvää vuotta.Olen itse syntynyt 13.9 ja mieheni 24.7, paljon on sattunut matkan varrella, kun molemmat olemme menevää sorttia, tai ainakin minä jos lasketaan ravintoloissa käynneistä menot....Muuten tykkään enemmän olla kotona ja laittaa kotia nätiksi, kun taas toinen osapuoli harrastaa minunkin puolestani ja kukas sen lapsen sitten hoitaakaan, no kyllä se minun harteilleni on jäänyt, ja usein siitä on riitaa tullutkin, joten kyllä yksi täydellinen lapsi riittää minulle mainiosti, vaikka kuulemma olisi kiva että tulisi lisää pieniä...Siksi että pysyisin kotona neljän seinän sisällä ja hoitaisin lapsia kodin lisäksi, että elämä on ihanaa....Ei silti en voi valittaa, mieheni ei ole koskaan kohdellut minua kaltoin, ja tuo säännöllisesti tilin töistä vaikkakin minullakin on työ johon opiskelin eri paikkakunnalla kolme vuotta, ja onhan meillä oma talo ja autot ja se pieni poika jota rakastamme yli kaiken. minä vain...

• kärsivällisyyttä vaan sisko...

Joo, 10 vuotta kohta täynnä leijonamieheni kanssa. Monta kriisiä ollaan koettu, mutta poiskaan en vaihtais. Monta asiaa mielelläni muuttaisin miehestäni tyypillisen neitsyen tapaan, mutta parasta siinä kai on se, ettei se onnistu leijonamiehen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe