Mielestäni karmein ääni minkä voi luonnossa kuulla on se, kun auto menee ohi nastarenkailla.
Karmein
18
1106
Vastaukset
- Tanevaan
Entäs jos se ei menekkään ohi?
- ääni
Kun lähell tietä tai tien reunassa seisoo niin kyllä se ohi menee jos ääntä tulee! Ei se ainakaan paikallaan pysy!
- Tanevaan
ääni kirjoitti:
Kun lähell tietä tai tien reunassa seisoo niin kyllä se ohi menee jos ääntä tulee! Ei se ainakaan paikallaan pysy!
Voihan se osuakkin.
- sanos muuta
Ja tämä ääni muistuttaa sinua huonosta rengasvalinnasta, kun tulet ohitetuksi.
- ääni
Katso ed. vastaukseni.
- Näitä on nähty
On se ääni kun kitkarenkailla varustettu auto suistuu sivuluisussa päin tolppaa, ja puristuksiin jäänyt kuljettaja korisee vielä hetken ennen kuin noutaja tulee ja armahtaa.
- sinivilkku
jalat suustani....
Meinasin juuri kirjoittaa, että paljon pahempi ääni on se kun auto suistuu viattoman jalankulkijan päälle. Se mossahdus ei ole todellakaan mukavaa kuunneltavaa. - kuivalla
sinivilkku kirjoitti:
jalat suustani....
Meinasin juuri kirjoittaa, että paljon pahempi ääni on se kun auto suistuu viattoman jalankulkijan päälle. Se mossahdus ei ole todellakaan mukavaa kuunneltavaa.kesäkelillä nastarenkaan pito on surkee asfaltilla.
- sinivilkku
kuivalla kirjoitti:
kesäkelillä nastarenkaan pito on surkee asfaltilla.
tunnin kuluttua on monia siltoja ja varjopaikkoja, jotka eivät tosiaankaan ole kuivia, vaikka siltä saattaa näyttää.
- lllll
sinivilkku kirjoitti:
tunnin kuluttua on monia siltoja ja varjopaikkoja, jotka eivät tosiaankaan ole kuivia, vaikka siltä saattaa näyttää.
olen ajanut kitkoilla keski-suomessa kymmenen vuotta ja ei ole ikinä ollut minkäälaisia ongelmia. Kai minä olen vaan parempi kujettaja kuin muut tai sitten käytän vaan niin hyviä renkaita.
- homman
lllll kirjoitti:
olen ajanut kitkoilla keski-suomessa kymmenen vuotta ja ei ole ikinä ollut minkäälaisia ongelmia. Kai minä olen vaan parempi kujettaja kuin muut tai sitten käytän vaan niin hyviä renkaita.
Sä osaat käyttää järkeä ja sovittaa nopeuden kelin mukaan! se on niin yksinkertaista.
- lll
homman kirjoitti:
Sä osaat käyttää järkeä ja sovittaa nopeuden kelin mukaan! se on niin yksinkertaista.
Ajan ylinopeutta, mutta en aja ikinä riskirajoilla. Ja Neliveto on aika kätevä kitkojen kanssa. Tosiasiahan on se että jos on puhdasta peilikirkasta jäätä, niin kitkojen jarrutus matka on varmaan puolet pidempi kuin nastoilla, mutta ei ole ikinä sellaista keliä tullut vastaan muualla kuin jäätiellä. Että kyllä niillä pärjää ihan mainiosti, monissa tilanteissa paremmin kuin nastoilla.
- taitaa
kuivalla kirjoitti:
olla aika rajoittunut. Kirjoitan tätä armaassa Suomemme massa ja ikkunasta näkyy silmänkantamattomiin valkoinen lumen peittämä maa ja pakkanen paukkuu nurkissa.
- päätellen
taitaa kirjoitti:
olla aika rajoittunut. Kirjoitan tätä armaassa Suomemme massa ja ikkunasta näkyy silmänkantamattomiin valkoinen lumen peittämä maa ja pakkanen paukkuu nurkissa.
sinun promillesi on jotain 1.96.älä aja tänään ja huomennna lainkaan.
- nasta vie, kitkat vikisee
kuivalla kirjoitti:
Piti ihan kokeilla viikonloppuna miten se nasta pitää lähemmäs 180km/h vauhdissa, ja hyvinhän tuo piti siis kuivalla ja mutkaisella tielläkin sen 160 lasissa. Silti nastat ei kuluneet yhtään eikä yhtään nastaa tippunut näitten kokeilujen seurauksena. Oli pito niin surkea, että kesärenkailla ja kitkoilla ajelleet eivät pysyneet perässä :)
- mittään.
Eniten tuntuu ärsyttävän kun ääni kuuluu oman kulkupelin sisälle. näitä onnettomia se ärsyttää eniten. Pitää yrittää keksiä muita perusteita persaukisuudelleen ja valinnoilleen.
- karkoski
Muutamia vuosia sitten peruutin epähuomiossa erään venäläisen liikemiehen pakettiauton yli. Se kaveri siirsi autonsa sinne perävaunun taakse siinä välissä, kun kiipesin hyttiin. Eli olin olevinani täysin varma, ettei takana oo ketään, ja lähdin melkoisen ripeästi peruuttamaan.....
SE oli mielestäni karmein luonnossa kuulemani ääni, kun se alkoi omalla äidinkielellään kommentoimaan sitä tapahtunutta. Pitkään. Kovaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293245- 1201289
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101215- 581001
- 71998
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu181958olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26937Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38901Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66880Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹76807