Eikö teitä ihmiset hävetä ajaa nastrenkailla sellaisena päivänä kuin tänäänkin on eteläsuomessa ollut?
Eikö
11
762
Vastaukset
- tie oli
jäinen ja liukas. 5km päätielle joka päällystetty muttei aurattu eikä suolattu. Luit oikein jäinen. Enkä jaksa vaihtaa renkaita 2 kertaa päivässä.
- loppuu
Taitosi loppuu! Myönnä se itsellesi.
- vaan järjestä
loppuu kirjoitti:
Järki peliin hoi, peelo. Kesänakeilla ajaa vaan runkkaaja amikset.
- olemme
vaan järjestä kirjoitti:
Järki peliin hoi, peelo. Kesänakeilla ajaa vaan runkkaaja amikset.
kaikki, mutta tosi dorkat raaapii tälläsilla keleillä nastoilla.
- taitos
loppuu kirjoitti:
loppu jo synnytykseen,jäit reunoja nuoleen....
- Ughh
Kirjoittaa nyt tuollaista sontaa kun on viikonloppu ja kaikki?
- sinivilkku
Kohta lähden tien päälle ja nastat laulaa. Ei ne minua ainakaan häiritse, autossani on hyvät eristeet.
- valita
Äläkä valita sitten kun keväällä tiet on taas pelkkää uraa.
- sinivilkku
valita kirjoitti:
Äläkä valita sitten kun keväällä tiet on taas pelkkää uraa.
Miksi valittaisin, ei ole katsos tapana ajella urissa.
- karkoski
sinivilkku kirjoitti:
Miksi valittaisin, ei ole katsos tapana ajella urissa.
Varmaan erittäin moni miettii: "HÄH..!!?? Ei aja URISSA...!!?? Miten se muka voi olla mahdollista...????!!!"
Toisinaan tosiaankin tulee mieleen, kun katselee sitä, kuinka uskollisesti ne seuraa toistensa jälkiä, että ilman asfalttimiehiä niillä jäis lopulta pakoputki siihen urien väliin...;))
- jjjj
Kääntää musiikin vaan kovemmalle ja pedaali pohjaan ja mun nastat on ainakin paremmat ajaa kuin mun kesärenkaat (jotkut vitun halvat michelinit :) ).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050