kumpi parempi niiku kestävyyden ja peittävyydenkin kannalta(finniselle iholle)
ben nye vs. joe blasco
3
1532
Vastaukset
- auts
Sinuna en käyttäisi kumpaakaan. Joe Blasco on sellaista öljyistä moskaa, joka ainakin minulta tukki ihohuokoset ja moninkertaisti akneongelmani. Kyseinen tuote ei pysynyt tuntiakaan iholla vaan lähti valumaan, vaikka yritti kuinka ohuesti tahansa sitä levittää. Ja todellakin, puhdistusrutiineissani ei ollut mitään vikaa. Päivittäiseen käyttöön Blasco ei ainakaan sopinut.
- mulle hyvä sarja
hei
olen usean vuoden käyttänyt ainoastaan ja vain Joe Blascon tuotteita.
Siis meikkituotteita. Ihon puhdistus- ja hoitoaineet on mulla ihan muusta sarjasta (Gernetic).
Ehkä ihonhoidossa on jotain väärin, jos iho on niin pintarasvainen, että meikki vaan lilluu siinä päällä eikä pysy?
Itselleni Blascon seuraavat voiteet ovat jatkuvassa käytössä:
pieni 'nappi' tummanruskea silmänrajausväri, voi käyttää siveltimellä luomirajaukseen ja kulmakarvoihin sekä sormenpäällä vaikka luomivärinä
pieni 'nappi' erityisen pigmenttipitoista peittävää meikkivoidetta yksittäisten näppyjen tms alueiden peittoon
vähän isompi normaali meikkivoide. Väriksi kannattaa ottaa se, jonka meikin myyjä sinulle ehdottaa. Niissä on niin paljon pigmenttiä, että helposti näyttää pahalta jos väri eroaa omasta ihon väristä.
Nämä tuotteet kestävät lähes puoli vuotta, joten hinta-laatu -suhde on erinomainen.
Lisäksi käytän Blascon huultenrajausta ja huulipunia.
Olen todella tyytyväinen. - mineraaliöljyä
Muistaakseni heti ensimmäisenä incissä petrolatum, mineraaliöljy, joka tukkii ihohuokosia ja aiheuttaa epäpuhtauksia varsinkin rasvaisella ja sekaiholla. Toisesta en tiedä. Mutta ylipäätänsä, älä peitä ongelmaa, vaan yritä hankkiutua siitä eroon. Itsekkin kärsin aknesta lähes 10v, ja nyt alkaa pikku hiljaa helpottaa. Koita revlonin color stay meikkivoidetta, se kierrekorkkinen on peittävämpi. Ei sisällä mineraaliöljyjä ollenkaan. Pitää hyvin myös kiillon kurissa. Kiinnitä meikkivoide irtopuuterilla tai kivipuuterista huiskulla irroitetulla puuterilla. Sekin pitää kiiltoa poissa. Tuossa meikkivoiteessa on sekin etu, että sitä voi levittää vielä uudestaan niihin ongelmakohtiin niin että peittyvät kunnolla ilman, että tulee sävyeroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455120Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151429Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481339- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41030Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59805Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783