En ole vielä muutamaan vuoteen lähdössä vaihto-oppilaaksi mutta haluaisin jo tietää millaista eri paikoissa on.
Toiveeni olisi päästä Uuteen-Seelantiin tai Australiaan.
Ja mitä kannattaa/pitää ottaa mukaan? (muita kuin passi,rahaa ja matkaliput)
Huom. En halua mitään vi**uilu-viestejä!!
Uudessa-Seelannissa vaihto-oppilaana
4
825
Vastaukset
- kiwi
Mä oon itseasiassa lähös sinnepäin vaihtoon Helmikuussa AFS:n kautte! Tosi hankala sinne on päästä! Ite hain yli vuos ennen lähtöö ja pääsin! :)
- East of Sweden
Suomi on todella tuntematon maa Uudessa Seelannissa !
Kukaan ei juuri tunne Suomea siellä, sillä Ruotsi on paljon kuuluisampi - jostakin syystä !
Moni ottaa vahtarin maasta, josta arvelee olevat hyötyä jatkossa ! - ephreme.90
ulkomailla kannattaa olla varuillaan, sillä moni turisti kohtaa loppunsa ryöstön tai pommi-iskun takia. Uudessa-Seelannissa ja Australiassa asuu maahanmuuttajia siellä missä muuallakin, joten pommituskin on mahdollista. mukaan kannattaa ottaa varmuuden vuoksi taskukokoinen sanakirja, vaikka osaisit kyseistä kieltä tapauksessa "paniikki tilanteessa" saatat ymmärtää jotkut sanat väärin. (kokemusta on)
- jusde
Kerro mulle maa jossa ei asu maahanmuuttajia? Pitäiskö mun pelätä että täällä Kuopiossa räjähtää koska täällä asuu maahanmuuttajia?
Kaveri hyvä, tarkista vähän asenteitasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2372688- 1011134
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221088Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717907- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237799- 121759