Neitsyt(m) ja härkä(n)?

Tauressa

Olen miettinyt. Sanotaan, että tämä yhdistelmä, härkä ja neitsyt tulisi hyvin toimeen. Kullassani on paljon tyypillisiä neitsyen piirteitä, mutta hän haluaa olla vapaa ja puheensa mukaan kahlitsen häntä ja vaadin liikaa huomiota..
En tiedä mitenkä saisin suhteemme kestämään, meinasimme erota taas tänä aamuna, vaikka kummatkin rakastamme toisiamme..
Periaatteessa horoskoopin mukaan yhdistelmän pitäisi olla kiitettävä, mutta.. en tiedä..

8

4565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikaa

toimi...sit plops..The End...siit tuli loppu.
      Vaikka aluksi meni hiton hyvin.

• toisinpäin

neitsyt(n)ja härkä(m), mutta samat ongelmat, vaikka naimisiinkin erehdyin. Härkä jyrää neitsyen, härkä on meille neitsyille liian vahva merkki. Joo-o, luulen, että tulevat tosi hyvin toimeen, jos neitsyt pitää suunsa kiinni, hoitaa arjen ja antaa härän kulkea missä kulkee. En suosittele!!!

• Tauressa

Tämä neitsytmies on kylmä, oman tiensä kulkija, joka asettaa opiskelun ja vapaa-aikansa edelleni, eikä osoita rakkauttaan saati anna tarpeeksi tukea.
        Muuten kemiat pelaavat, mutta suutun tuosta tunteettomuudesta, joka johtaa lyhyihin, mutta tulisiin riitoihin (olemme molemmat syntyneet varsin paljon lähempänä tuli- kuin ilmamerkkejä).
        Samat asiat toistuvat yhä uudestaan ja uudestaan.. Toivoisin suhteemme kestävän, kumpikaan ei halua erota, mutta rakkauden puute saa minut jo katselemaan toisia miehiä..

• 1973
        Tauressa kirjoitti:

Tämä neitsytmies on kylmä, oman tiensä kulkija, joka asettaa opiskelun ja vapaa-aikansa edelleni, eikä osoita rakkauttaan saati anna tarpeeksi tukea.
        Muuten kemiat pelaavat, mutta suutun tuosta tunteettomuudesta, joka johtaa lyhyihin, mutta tulisiin riitoihin (olemme molemmat syntyneet varsin paljon lähempänä tuli- kuin ilmamerkkejä).
        Samat asiat toistuvat yhä uudestaan ja uudestaan.. Toivoisin suhteemme kestävän, kumpikaan ei halua erota, mutta rakkauden puute saa minut jo katselemaan toisia miehiä..

Suomalainen neitsyt (nainen) ja esp. härkä (mies..)
        Ainakin toistaiseksi ollaan tultu hyvin toimeen!!Ensimmäistä kertaa joku myös paapoo minua. Aika näyttää.

• Mato

Itse olen härkä-nainen ja seurustelen neitsyt-miehen kanssa. Meidän suhde toimii uskomattoman hyvin. En ole koskaan aikaisemmin löytänyt sellaista miestä ja kerrankin joku kohtelee mua hyvin. Sanoo itsekin, ettei ole tällä tavalla ikinä ennen rakastanut ketään.

• härkä

minulla ja kullallani ainakin suhde toimii erittäin hyvin.

• Härkäpoika

Itse seurustelin vajaat 2v neitsyen kanssa. Tyttö oli mulle enemmän kuin rakas ja on vieläkin :(

Sovittiin ihan ylihyvin yhteen, täydennettiin toisiamme ja täytettiin toistemme puutteita.

Itse sössin koko jutun ryyppäämällä ja sekoilemalla.

Edelleen ollaan ystäviä kun erosta jo n. 7kk.
      Rakastan häntä edelleen enkä pääse yli. On tullut vastaan useita tyttöjä jotka on kertonut kiinnostuksestaan mua kohtaan, muttei nappaa. Haluaisin hänet takaisin sillä sydän ei luovuta vaikka tiedänkin, ettei meistä enää mitään tuu.

• pullava

Itse olen neitsyt(n)-härkä(m) parisuhteessa.Sen voin sanoa kyllä näin aluksi,että alku oli hieman takkuista,kun ei tämä herra oikein avannut oikein suutaan,ja kertonut mielipiteitään.Nykyään kuitenkin suhde sujuu vallan mainiosti! :) Mielipiteitä tulee huomattavasti enemmän (kenties jopa liikaakin :DD),ja myös tunnepuoli on alkanut huomattavasti lämmetä entisestään. :)

Myös nämä puheet,joissa kerrotaan että härkä olisi liian vahva merkki neitsyelle;tässä on elävä poikkeus. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      4367
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1649
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      264
      1488
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1475
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      237
      1351
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1140
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1090
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1024
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1003
    Aihe