Neitsyt(m) ja härkä(n)?

Tauressa

Olen miettinyt. Sanotaan, että tämä yhdistelmä, härkä ja neitsyt tulisi hyvin toimeen. Kullassani on paljon tyypillisiä neitsyen piirteitä, mutta hän haluaa olla vapaa ja puheensa mukaan kahlitsen häntä ja vaadin liikaa huomiota..
En tiedä mitenkä saisin suhteemme kestämään, meinasimme erota taas tänä aamuna, vaikka kummatkin rakastamme toisiamme..
Periaatteessa horoskoopin mukaan yhdistelmän pitäisi olla kiitettävä, mutta.. en tiedä..

8

4536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikaa

toimi...sit plops..The End...siit tuli loppu.
      Vaikka aluksi meni hiton hyvin.

• toisinpäin

neitsyt(n)ja härkä(m), mutta samat ongelmat, vaikka naimisiinkin erehdyin. Härkä jyrää neitsyen, härkä on meille neitsyille liian vahva merkki. Joo-o, luulen, että tulevat tosi hyvin toimeen, jos neitsyt pitää suunsa kiinni, hoitaa arjen ja antaa härän kulkea missä kulkee. En suosittele!!!

• Tauressa

Tämä neitsytmies on kylmä, oman tiensä kulkija, joka asettaa opiskelun ja vapaa-aikansa edelleni, eikä osoita rakkauttaan saati anna tarpeeksi tukea.
        Muuten kemiat pelaavat, mutta suutun tuosta tunteettomuudesta, joka johtaa lyhyihin, mutta tulisiin riitoihin (olemme molemmat syntyneet varsin paljon lähempänä tuli- kuin ilmamerkkejä).
        Samat asiat toistuvat yhä uudestaan ja uudestaan.. Toivoisin suhteemme kestävän, kumpikaan ei halua erota, mutta rakkauden puute saa minut jo katselemaan toisia miehiä..

• 1973
        Tauressa kirjoitti:

Tämä neitsytmies on kylmä, oman tiensä kulkija, joka asettaa opiskelun ja vapaa-aikansa edelleni, eikä osoita rakkauttaan saati anna tarpeeksi tukea.
        Muuten kemiat pelaavat, mutta suutun tuosta tunteettomuudesta, joka johtaa lyhyihin, mutta tulisiin riitoihin (olemme molemmat syntyneet varsin paljon lähempänä tuli- kuin ilmamerkkejä).
        Samat asiat toistuvat yhä uudestaan ja uudestaan.. Toivoisin suhteemme kestävän, kumpikaan ei halua erota, mutta rakkauden puute saa minut jo katselemaan toisia miehiä..

Suomalainen neitsyt (nainen) ja esp. härkä (mies..)
        Ainakin toistaiseksi ollaan tultu hyvin toimeen!!Ensimmäistä kertaa joku myös paapoo minua. Aika näyttää.

• Mato

Itse olen härkä-nainen ja seurustelen neitsyt-miehen kanssa. Meidän suhde toimii uskomattoman hyvin. En ole koskaan aikaisemmin löytänyt sellaista miestä ja kerrankin joku kohtelee mua hyvin. Sanoo itsekin, ettei ole tällä tavalla ikinä ennen rakastanut ketään.

• härkä

minulla ja kullallani ainakin suhde toimii erittäin hyvin.

• Härkäpoika

Itse seurustelin vajaat 2v neitsyen kanssa. Tyttö oli mulle enemmän kuin rakas ja on vieläkin :(

Sovittiin ihan ylihyvin yhteen, täydennettiin toisiamme ja täytettiin toistemme puutteita.

Itse sössin koko jutun ryyppäämällä ja sekoilemalla.

Edelleen ollaan ystäviä kun erosta jo n. 7kk.
      Rakastan häntä edelleen enkä pääse yli. On tullut vastaan useita tyttöjä jotka on kertonut kiinnostuksestaan mua kohtaan, muttei nappaa. Haluaisin hänet takaisin sillä sydän ei luovuta vaikka tiedänkin, ettei meistä enää mitään tuu.

• pullava

Itse olen neitsyt(n)-härkä(m) parisuhteessa.Sen voin sanoa kyllä näin aluksi,että alku oli hieman takkuista,kun ei tämä herra oikein avannut oikein suutaan,ja kertonut mielipiteitään.Nykyään kuitenkin suhde sujuu vallan mainiosti! :) Mielipiteitä tulee huomattavasti enemmän (kenties jopa liikaakin :DD),ja myös tunnepuoli on alkanut huomattavasti lämmetä entisestään. :)

Myös nämä puheet,joissa kerrotaan että härkä olisi liian vahva merkki neitsyelle;tässä on elävä poikkeus. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7705
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      859
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe