Jos presidentinvaalit pidettäisiin sähköisesti, niin sosiaalidemokraattien kannatus romahtaisi, koska eläkeläisillä harvemmien on tietokonetta.
Tästäkö johtuu että äänestystä sähköisessä muodossa yritetään siirtää aina seuraaviin ja seuraaviin vaaleihin.
Seuraavien eduskuntavaalien koekunniksi on otettu vain neljä kuntaa.
Miksi ei saman tien 40 kuntaa, jos kuntia on noin 400 ?
Politiikkaa ei pitäisi harjoittaa vain vanhusten ehdoilla. Kaikilla pitäisi olla mahdollisuus osallistua siihen. Nuoret omaa aikaansa edustavilla sähköisillä välineillä ja vanhukset jalan tai vaaliavustajien tuella.
Nuorten ääniä ei tarvita
politiikkaa dementikkojen e...
1
91
Vastaukset
- webe71
Kyllähän se perusvika on mun mielestä siinä paskan jauhamisessa että äänestämällä ei saa mitään aikaseks vaikka eduskuntahan ne suomenlait on säätänyt ja kansa valinnut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057