Käytän sumareita koko ajan niin kauko kuin lähivalojen kanssa, tietenkin vain pimeällä.
Näin auton valoista saa parhaan hyödyn irti.
Poliisi ei ole maininnut mitään minulle n. miljoona kilometriä kuitenkin ajettuani 30 vuoden aikana.
Ihmetyttää joskus innokkaat vilkuttelijat, yleensä halvoilla ropposilla ajavat.
Käytän
5
560
Vastaukset
- baana2
sumarien käyttö, jos valoteho muutoin jää tunnelma-asteelle.
- .;:;:;:
Miljoona kilometriä etkä vieläkään osaa,siis tollo mikä tollo.
- Poliisin kaveri
"Lain mukaan etusumuvaloja ja takasumuvaloja saa käyttää vain sumun tai rankan vesi- tai lumisateen aikana. Etusumuvaloja saa tällöin käyttää lähivalojen asemasta, jos etuvalot ovat samanaikaisesti kytketyt. Takasumuvaloja saa käyttää myös milloin ajoviiman tiestä nostama lumi, pöly tai loka oleellisesti rajoittaa ajoneuvon näkymistä."
- The Rat
Olen huomannut ettei sumaripelleihin vilkuttelu tehoa.
Olenkin päättänyt että kun noita tulee vastaan niin pistän pitkät päälle. Häiritsee jopa enemmän, mutta vähempi ei tunnu tehoavan.
Tietysti vain jos muita ei ole vastaan tulossa, eihän sitä viitsi huomaavaisia autoilijoita häiritä. - Volvo
sama täällä mäkin ajan 30 miljoonaa vuodessa ja mulla ei oo mitään muuta mielessä ku sumarit ropposet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070