hän on DYNAMIITTIA!
Tapsa veti loistavan keikka viimetostaina ravintola Londonissa viimetorstaina! Kiitokset siitä.
Siitä olikin vierähtänyt jo muutama vuosi, kun viimeksi olen Tapsaa livenä päässyt näkemään ja kuulemaan. Komeesti laulaa. Vuodet on vaan vahvistaneet hänen osamistaan ja karismaansa.
Tapsa ei ole mies....
19
596
Vastaukset
- Hyvä hyvä!
Siis Tapsa KANSAA tarkoitin.
- Kikka
Mukava kuulla, että keikka oli hyvä.
meikäläisellä on kova ikävä Tapsaa. Pitäis äkkiä päästä sen keikalle/konserttiin. - mariza.
No, ei se ainakaan käytökseltään ole mies, vaan lähinnä joku uhmaikäinen pikkupoika.
- OK.
Kuluneenakesänä Soinissa "Wanhan ajan päiwillä" oli Tapani Kansa renkipoikana sarkatakissa, pussihousuissa ja jatsarit jalassa.
Siinä sitten kun hän asetteli maitolavalle levyjään myyntiin joku nainen sanoi ,että :" Ompa komea renki". Tapsa vitsaili ja sanoi yhdelle yleisön jokossa olevalle miehelle että :" Kuulet sä kuinka sua kehutaan ?" - Mieolenmies
pitää muuten täysi paikkansa.
Ja mitenkä niin ei muka ole mies ? Kyllä se ainakin ihan mieheltä näyttää ja kuulostaa.
TAPSA ON PARAS!- Kikka
Tapsa jos kuka on MIES isolla M:llä ! Ei ole mikään itkpilli-tohvelisankari-marjanpoimija.
- Kappas
Varokaa vaan ainakin tulta käsittelemässä lähellä. Voi räjähtää!
- Kikka
Ehkäpä siitä johtuukin ajotain ne Tapsan ns. "räjähtämiset" bändille, kun se on niin TULIsieluinen ;)
- .....................
Kikka kirjoitti:
Ehkäpä siitä johtuukin ajotain ne Tapsan ns. "räjähtämiset" bändille, kun se on niin TULIsieluinen ;)
Tulisieluinen? Pimeehän Kansa on.
- Kikka
..................... kirjoitti:
Tulisieluinen? Pimeehän Kansa on.
No, ei sitä tiedä ,että miten se Kari Tapiokin komentelis bändiään jos siinä ei olis sen omia poikia soittamassa.
- ............
Kikka kirjoitti:
No, ei sitä tiedä ,että miten se Kari Tapiokin komentelis bändiään jos siinä ei olis sen omia poikia soittamassa.
Satun tietämään sen että kyllä Kari orkkansa kanssa pärjää on siinä kuka vaan soittamassa.
Olen nimittäin nähnyt että heillä pelaa tuo kommunikointi.
Pidä sä vaan Kikkare huoli tuosta Kansan porukasta
siinä sulla on tarpeeksi tekemistä. - Kikka
............ kirjoitti:
Satun tietämään sen että kyllä Kari orkkansa kanssa pärjää on siinä kuka vaan soittamassa.
Olen nimittäin nähnyt että heillä pelaa tuo kommunikointi.
Pidä sä vaan Kikkare huoli tuosta Kansan porukasta
siinä sulla on tarpeeksi tekemistä.Jaa jaa, mutta tiedät sä sitä,että Kari Tapio oli uhannut kerran ennen keikkaansa niitata konduktöörin rei´itys-saksilla reiän soittajan korvaan jokaisesta väärin soitetusta sävelestä .
Onko se muka sitä mainitsemaasi hyvää kommunikointia ? - .................
Kikka kirjoitti:
Jaa jaa, mutta tiedät sä sitä,että Kari Tapio oli uhannut kerran ennen keikkaansa niitata konduktöörin rei´itys-saksilla reiän soittajan korvaan jokaisesta väärin soitetusta sävelestä .
Onko se muka sitä mainitsemaasi hyvää kommunikointia ?No noi on noita sun omia juttujas. Lue vähemmän 7 päivää lehtee se osaa kirjoittaa pas... koko ajan.
Älä nyt taas vedä herneitä ja sekoo ... - Kikka
................. kirjoitti:
No noi on noita sun omia juttujas. Lue vähemmän 7 päivää lehtee se osaa kirjoittaa pas... koko ajan.
Älä nyt taas vedä herneitä ja sekoo ...Tuo juttu ei ollut Seiskassa, vaan eräs muusikko siitä kertoi. Kari Tapiolla on vaan sellanen pyhimysmaine, ettei tollasia juttuja äänen puhuta.
Älä huoli. En mä sekoo enkä hermostu sun mielipiteides takia. - ....................
Kikka kirjoitti:
Tuo juttu ei ollut Seiskassa, vaan eräs muusikko siitä kertoi. Kari Tapiolla on vaan sellanen pyhimysmaine, ettei tollasia juttuja äänen puhuta.
Älä huoli. En mä sekoo enkä hermostu sun mielipiteides takia.Kertoile sä noita juttujas jos saat niistä jonkun tyydytyksen ja sähän olet jo seonnut ja hermostut
jos sulle kertoillaan jotain etkö sä huomaa.
Joku Kansa on sulle joku jumala kait .................... kirjoitti:
Kertoile sä noita juttujas jos saat niistä jonkun tyydytyksen ja sähän olet jo seonnut ja hermostut
Joku Kansa on sulle joku jumala kaitSinähän pienestä kimmastut. Miks sä tuosta alat noin kovasti mesoomaan? Eihän tuo nyt mitenkään kauhee juttu ollut.Vitsinähän se Kari Tapio sen korvan rei´ittämisen varmasti heitti.
- Kikka
.................... kirjoitti:
Kertoile sä noita juttujas jos saat niistä jonkun tyydytyksen ja sähän olet jo seonnut ja hermostut
Joku Kansa on sulle joku jumala kaitHyvä kun kerroit, että olen seonnut. En ollut sitä vielä itse huomannutkaan. Nytpä tiedän senkin sitten.
Eikä nyt aleta mitään Jumalaa tähän sotkea, kun laulajista puhutaan. - ...............
Justiinax kirjoitti:
Sinähän pienestä kimmastut. Miks sä tuosta alat noin kovasti mesoomaan? Eihän tuo nyt mitenkään kauhee juttu ollut.Vitsinähän se Kari Tapio sen korvan rei´ittämisen varmasti heitti.
Mikä sulla oikein mättää? Sä et huomaa omia touhujas?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2037016
- 594632
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384278- 713249
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237