Kun seuraa keskusteluja ja musiikkiarvosteluja, ulkomailla kyllä siellä on tiedostettu bändin vahvuudet ja aina ensimmäisenä mainitaan Tuomas. Varsinkin Oncen jälkeen on hurrattu bändiä ja Tuomasta, koska ihmiset todella kuuntelevat sen musiikkia.
Minusta alkuaikoina bändi oli enemmän Tarjan varassa ja se oli eksoottinen ja osin poikkeava solistinsa ansioista. Uskon, että todellisen fanit, odottavat innolla uutta solistia ja musaa.
Meillä keskustelu on kulminoitunut lähes kokonaan Tarjaan ja hänen mieheensä, sekä bändin ja Tuomaksen tekemään ”musiikilliseen itsemurhaan”. Tästä tulee se mieleen, että ihmiset eivät meillä sittenkään kuuntele bändin musiikkia, vaan ulkomusiikilliset juorut ja muu hömppä kiinnostaa eniten. Maailmassa on satoja bändejä, jotka ovat enemmän solistinsa varassa kun Nightwish. Se lienee selvä, että Nightwish ei ole 100% sama uudella solistilla – miksi sen pitäisi olla?
Olen seurannut musiikkia aina lapsuudesta, 50-luvulta lähtien, enkä ole hylännyt ainuttakaan bändiä tai artistia sen vuoksi, että yhtyeessä on kokonpano muuttunut. Ai, miksikö minä wanhapieru olen kiinnostunut Nightwish´in tyyppisestä bändistä? Siksi, että bändi poikkeaa edukseen alansa linjasta ja näen Tuomaksen tulevaisuuden muusikkona, muita bändinjäseniä väheksymättä.
Uusi tähti:
http://www.nightwish.hu/ereklye001.htm
Nightwish, Suomi vs. ulkomaat
Nimi M. Erkki
1
215
Vastaukset
- Tuomaksella on ainakin 1 fani
Tervemenoa vaan sinne konserttiin moshaamaan Tarusormustenherrasta-balladien tahdissa niiden kaikkien 5 muun fanin kanssa, jota bändillä tulee olemaan!
Toivottavasti soittavat paljon instrumentaalia.On meinaan Marco Tuomas duetto niin helvetin kamalaa kuultavaa, että CIA on jo ennakkoon luvannut käyttää sitä kidutusvälineenä Guantamon vankileirillä Kuubassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760