Hei taas :=)))

yksitypy

Kyllä oli kurjaa olla Selinkana pari kolme päivää :=((( En ikinä haluais olla aatelistyttö. Niin tapahtumaköyhää hänen elämänsä oli.
On se vaan kiva olla tällainen köyhä maalaistypy joka osaa nauraa, iloita ja ottaa väliin lasin punnkkuakin :=))))))))))))))))

27

1237

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justiisa

oikeaa huuhaa henkeä, teretulemas ittenäsi takas.

• yksitypy

Täytyy sanoa että raha on yksi kirous ihmisen elämässä. No... Onhan mulla ihan oikeesti 12 hopelusikkaa kaapissa, jotka olen lahjaski saanut joskus. Mutta pirskatti kun ovat alkaneet tummua.
        Pitäis alkaa kiillottelemaan niitä :=))))))))

• justiisa
        yksitypy kirjoitti:

Täytyy sanoa että raha on yksi kirous ihmisen elämässä. No... Onhan mulla ihan oikeesti 12 hopelusikkaa kaapissa, jotka olen lahjaski saanut joskus. Mutta pirskatti kun ovat alkaneet tummua.
        Pitäis alkaa kiillottelemaan niitä :=))))))))

suotta kiillottelemaan, varis vai harakkako se oli kun vie kaiken mikä kiiltää. Anna vaan olla piirongin laatikossa lusikoitten piilossa.

• yksitypy
        justiisa kirjoitti:

suotta kiillottelemaan, varis vai harakkako se oli kun vie kaiken mikä kiiltää. Anna vaan olla piirongin laatikossa lusikoitten piilossa.

tosiaan siellä laatikossa ne olla. Saavatpa lapsenlapset edes jotain perintöä mummilta :=)))))

• Tanevaan

Minä jo vähän huolestuin,että noinko joudut jäämään sinne pysyvästi.Toisaalta olis sitä voinnut kattoo sen finlandian verran ainakin,mutta toisella kertaa sitten.Tänä aamuna onneksi joku palautti minutkin maanpinnalle kertomalla ,ettet oikeesti ookkaan,kyllä oli valtava pettymys:))

• yksitypy

vielä se finlandia aukaistaan. Vai eikö enää kiinnosta kun sait tietää että köyhä likka oon? :=))))

• Tanevaan
        yksitypy kirjoitti:

vielä se finlandia aukaistaan. Vai eikö enää kiinnosta kun sait tietää että köyhä likka oon? :=))))

Ei oo ilo kellekkään vaikka se rikkaita naurattaa:))
        Itte en koskaan ole rahanperässä juossut,enkä aio nytkään aloittaa.Suussa kyllä napsuu ikävästi kun ajattelee viileetä Finlandiaa ja kaikkea siihen mahdollisesti liittyvää "keskustelua" Pikaisiin näkemisiin. nimimerkki:Rikkauksista rääsyihin vai miten se menikään:))

• varatartsan

johan taas yllätit! :o)))Tervetuloo takas! :o)))

• yksitypy

minä tosissaan edes aikonut lähteä mihinkään :=))))
        Vähän vain ajattelin muuntautua väliin. Etkö tosiaan vaistonnut, että Selinka ja minä olemme samoja?

• varatartsan
        yksitypy kirjoitti:

minä tosissaan edes aikonut lähteä mihinkään :=))))
        Vähän vain ajattelin muuntautua väliin. Etkö tosiaan vaistonnut, että Selinka ja minä olemme samoja?

arvannu. Surin vaan Selinkan rakkaudetonta elämää siellä kultaisessa häkissä. :´o( Mutta nyt :o)))

• yksitypy
        varatartsan kirjoitti:

arvannu. Surin vaan Selinkan rakkaudetonta elämää siellä kultaisessa häkissä. :´o( Mutta nyt :o)))

Ei ole kultaista häkkiä. Eikä hopeistakaan :=))))
        Olin ihan varma että kaikki tunnistivat minut.
        Muuten olisin jatkanut vähän pidempään Selinkana.
        Nyt vähän harmittaa. Mutta oli se niin vaikeaa pitää nuo hymiöt poissa ja usein kirjoitin ensin yksitypyn lähettäjäksi. Jos olisin vähän viineissä ollut, niin olisin varmaan paljastanut itseni :=))))))

• varatartsan
        yksitypy kirjoitti:

Ei ole kultaista häkkiä. Eikä hopeistakaan :=))))
        Olin ihan varma että kaikki tunnistivat minut.
        Muuten olisin jatkanut vähän pidempään Selinkana.
        Nyt vähän harmittaa. Mutta oli se niin vaikeaa pitää nuo hymiöt poissa ja usein kirjoitin ensin yksitypyn lähettäjäksi. Jos olisin vähän viineissä ollut, niin olisin varmaan paljastanut itseni :=))))))

jätkänretkuja sitä on olemassa! Kiusas vaan Selinkaa ja hyväkseen käytti! Etten sanoisi helv**ti, mikä juippi! :o| Ootahan vaan, kun mä sen kutaleen vielä kiinni saan! :o| Mä näytän sille vielä työhaastattelut...Kehtas se loinen niin kiusata Selinka-parkaa! :o| Vieläkin vihaksi pistelee...

• yksitypy
        varatartsan kirjoitti:

jätkänretkuja sitä on olemassa! Kiusas vaan Selinkaa ja hyväkseen käytti! Etten sanoisi helv**ti, mikä juippi! :o| Ootahan vaan, kun mä sen kutaleen vielä kiinni saan! :o| Mä näytän sille vielä työhaastattelut...Kehtas se loinen niin kiusata Selinka-parkaa! :o| Vieläkin vihaksi pistelee...

Selinka oli aika "tyhmä" nainen. Sokea suorastaan.
        Kuka miehinen mies nyt tuollaista naista olis voinut tosissaan rakastaa :=))))
        Mutta todellisuudessa näitä yhtä "tyhmiä" naisia on olemassa. Luottavat sokeasti mieheensä vaikka ne olis kuinka häikäilemättömiä. Minunkin livessä on esimerkkejä. Tietenkin sama voi olla toisin päinkin.

• oli kieltämättä mielenkiintoista seurata Selinka-paran elämää - rikkautta vai ei, rakkautta vai ei.......?

Minä en mennyt retkuun - luen aina rivien välitkin........

Kiitos jälleen, t. MM.

• yksitypy

Vai arvasit että typy taas asialla :=)))
        Mutta olihan se ihan hauska kokemus sinänsä. Parempi kuitenkin olla vain yksitypy :=)))) Ei tuosta aateliselämästä oikein keksinyt mitään isompaa juttua kun sitä ei ole kokenut :=))))

• AMR-52

...mie arvant et sie siin olit..)))) HYVÄÄäää..)) sen kyl het,ettei oikia se oo,mikä sano olevasa.))) six mie tuon viimisenkii oman vastauksen...)))) oisko olt kuitekii takaraivos se Ilokatu,ko suurlähetystö-asunnoist sanoin..)) niisthä uutisii hiljattai...))))

• yksitypy

Jymäytinpäs Antza sinuakin :=))))
        Ei voi naisiin koskaan luottaa. Eihän.
        Vai Ilokadut ne Antzan mielessä vaan kummittelee.
        Sinä et tainnut ehtiä Ilokadulla vieraillakaan :=))))

• AMR-52
        yksitypy kirjoitti:

Jymäytinpäs Antza sinuakin :=))))
        Ei voi naisiin koskaan luottaa. Eihän.
        Vai Ilokadut ne Antzan mielessä vaan kummittelee.
        Sinä et tainnut ehtiä Ilokadulla vieraillakaan :=))))

...rallaa ehtint Ilokavul..))) mänetin paljo..))) toisaalt,en kyl statis poiketes käynt suurlähetystön kämpissäkään..)))) ehkä seljanka ois olt annillaan...)))))

• yksitypy evk
        AMR-52 kirjoitti:

...rallaa ehtint Ilokavul..))) mänetin paljo..))) toisaalt,en kyl statis poiketes käynt suurlähetystön kämpissäkään..)))) ehkä seljanka ois olt annillaan...)))))

antza vaan sieltä suurlähetystön seutuvilta pois. Siellä sellasia roistoja vaan liikkuu. Voit olla pian entinen Antza :=))))
        Nyt typy lähtee käväsemään siellä hovissa. Limousiini oottaa tuossa pihalla kuljettajineen :=))) Moikkaa.......

• Tanevaan
        yksitypy evk kirjoitti:

antza vaan sieltä suurlähetystön seutuvilta pois. Siellä sellasia roistoja vaan liikkuu. Voit olla pian entinen Antza :=))))
        Nyt typy lähtee käväsemään siellä hovissa. Limousiini oottaa tuossa pihalla kuljettajineen :=))) Moikkaa.......

Finlandian messiin :))

• yksitypy
        Tanevaan kirjoitti:

Finlandian messiin :))

Finlandiaa nyt messiin. Vaikka olishan se ollut kiva pehmeällä nahkapenkilla tujaukset ottaa :=)) Sinut kyllä olisin Tane ottanut mielellään messiin. Just kuljettajani toi minut pihaan.
        Oletko Tane ihan uusi täällä vai vanha uusi??
        Ajattelin vaan kun en ole ehtinyt sinuun vielä lähemmin tutustua :=)))))

• Sydän.Ystävä

Arvaa oliko päiväl naurus pitelemistä ;DDDD
      Hyvä että itse itsesi paljastit :))

• yksitypy

niin huono omatunto, kun narrasin kaikkia, niin oli pakko paljastaa :=(((
        Minä kun olen kuitenkin pohjimmiltaan rehellinen typy :=)))))

• Doe-01

olikin:)?Saitpa kunnolla doenkin retkutettua:)))Opin tästä ainakin sen,että multinikeille en enää vastaile.

• yksitypy

Sellaisille kun Selinka, Tatjana, Ludmila jne. vastailet :=)))) Miehet yleensä hulluina tuollaisiin naisten nimiin. Mistähän lie johtunee :=)))))
        ajattelin että Doe kyllä huomaa mun jekun jos kukaan. Vaan vedinpäs sinuakin retkuun. Jees! :=)))))

• Doe-01
        yksitypy kirjoitti:

Sellaisille kun Selinka, Tatjana, Ludmila jne. vastailet :=)))) Miehet yleensä hulluina tuollaisiin naisten nimiin. Mistähän lie johtunee :=)))))
        ajattelin että Doe kyllä huomaa mun jekun jos kukaan. Vaan vedinpäs sinuakin retkuun. Jees! :=)))))

ja sait SY:nkin mukaan:((Enpä enää vastaile yhteenkään multinikkiin.Olin aidosti huolissani,että olet poistunut palstoilta,ja sulla on paha mieli.

Good Bye

• kippari

vähän olikin kutinaa et sinähän siellä retkutit porukkaa;=))No kauan et malttanut olla pois huuhaalta:=)

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      32
      5074
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      266
      4928
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      54
      4433
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      67
      2405
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      46
      1848
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      24
      1781
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      18
      1759
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      77
      1704
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      14
      1492
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      106
      1460
    Aihe