Mulla alkaa olla jo nyt stressiä joulusta,kun pitää miettiä että mitä sitä ostaisi poikaystävälle joululahjaksi.on tullut osteltua viime aikoina kaulaliinaa,paitaa,mukia jne...
minulla ole hirveä mielikuvitus enkä osaa tehdä mitään.Sanokaa te mitä miehelle voi ostaa? jotain kivaa pientä mistä hänkin ehkä voisi pitää. :)
Mitä poikaystävälle?
5
8779
Vastaukset
- mari-anne83
Onko sinun poikaystävällä mitä harrastuksia? jos ostat hänelle jotain harrastukseen liittyvää.
Tai sitten kyselet mitä han haluaisi joululahjaksi.
Itsekin aina stressaan mitä ostan miehelleni, mutta olen nykyään kysellyt mitä haluaa, saapahan ainakin sellaista mille on käyttöä ja mitä todella tarvitsee. - joulutar
Lempinäyttelijän dvd-leffa, lempisarjan tuotantokausi, cd, tohvelit, pyjama, aamutakki, hieno seinäkalenteri mieltymysten mukaan, kaj stenvallin laseja/taulu/kalenteri, webbikamera, saunatuoksuja, joulukori, jossa viiniä ja makeisia mieltymysten mukaan, joku peli; shakki tai muu lautapeli, varvassukat, joulukuun palyboy, sisustukseen sopiva lyhty/kynttilä, joku mieluinen kirja; juoppohullun päiväkirja, taidekirja,elmänkerta, sekin mieltymysten mukaan, hierontaöljyä ja itsetehty lahjakortti hierontaa, jonka siis tietty itse toteutat, kosmetiikkaa, esim nivean lahjapakkaus, hyvä tuoksu/dödö ym.Lehdillä on edullisia noin puolen vuoden mittaisia tilauspätkiä; tuulilasi/katso/seiska/urheilulehti/tekniikanmaailma ym.
- joulutar
*playboy
- Mää
on sama ongelma.. ei keksi enää mitään mitä vois ostaa.. :)oon kokeillu vaikka mitä :) poikaystäväni harrastus on aika kallis ja sellainen mistä en itse tiedä mitään :D hän soittaa kitaraa enkä osaisi ostaa mitään aiheeseen liittyvää.. :)jotain nerokasta jos keksis..jotain missä on jotain erikoista ja sellaista mitä ei yleensä muut osta :) siin pitäis olla sitä jotain! kiitos vinkeistä ;) niistä sain joitakin ideoita :) lisää vinkkejä saa laitella :)
- ...
Mää kirjoitti:
on sama ongelma.. ei keksi enää mitään mitä vois ostaa.. :)oon kokeillu vaikka mitä :) poikaystäväni harrastus on aika kallis ja sellainen mistä en itse tiedä mitään :D hän soittaa kitaraa enkä osaisi ostaa mitään aiheeseen liittyvää.. :)jotain nerokasta jos keksis..jotain missä on jotain erikoista ja sellaista mitä ei yleensä muut osta :) siin pitäis olla sitä jotain! kiitos vinkeistä ;) niistä sain joitakin ideoita :) lisää vinkkejä saa laitella :)
kortsuja,parranajokone,lahjakortti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944