KAIKISTA PARHAIN!!!

paras^^

mikä on teistä green dayn paras video ikinä? must on ehottomasti basket case, american idiot ja walking contradiction!

12

839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolme...

voi olla paras?

• Bia

siiis en mäkään voi sanoo mikä on paras? :o eikä oo parasta biisiäkään koska kaikki on musta tosi hyviä. en vaan

• justme89

niinpä ei sitä parasta voi valita, mut longview on kyll hauska

• ei parasta

mustakaan niil ei oo parasta videoo,enkä ees oo nähny viel kaikkii.mut voicelta oon näny kaikki american idiotin videot,ja dookielta basket casen ja when i come aroundin.mut tosi ihanat,ei sis parhaat,no elikkäs american idiot ja long view...

• risupää

heh xD

• HoLiDaY
        risupää kirjoitti:

heh xD

hhmmm.... kyllä walking condradiction on hauska... ja poprocks and coke on tosii siisti!!
        american idiot on IHANAAAA!!!! :)))))
        basket casen musa video on aika pimee... ja IHANA!! xD holiday on aika mukava. mut enpä tiä parasta!!!! vaikka oon nähny kaikki muut paitsi marian musa videoo....

• ööä
        HoLiDaY kirjoitti:

hhmmm.... kyllä walking condradiction on hauska... ja poprocks and coke on tosii siisti!!
        american idiot on IHANAAAA!!!! :)))))
        basket casen musa video on aika pimee... ja IHANA!! xD holiday on aika mukava. mut enpä tiä parasta!!!! vaikka oon nähny kaikki muut paitsi marian musa videoo....

marian musavideo? ei sellasta edes ole. n00b!

• HoLiDaY
        ööä kirjoitti:

marian musavideo? ei sellasta edes ole. n00b!

kyllä siinä on musa video... en vaan tiä että missä, mut onpa kummiski... ;))))))))))

• risupää
        HoLiDaY kirjoitti:

kyllä siinä on musa video... en vaan tiä että missä, mut onpa kummiski... ;))))))))))

ei semmosta oo ....oot erehtyny luulemaan jotai live-videota oikeaksi ;)

• St. Jimmy
        risupää kirjoitti:

ei semmosta oo ....oot erehtyny luulemaan jotai live-videota oikeaksi ;)

Mun mielestä ehdottomasti paras ikinä on Jesus of Suburbia niinku biisinäkin... Vaikka muutkin on tietysti tosi hyviä niinku just esim American Idiot. Aika jännän jutun oon huomannu, että J.O.S:ssä on Lou Taylor Pucci ja WMUWSE: ssä Jamie Bell jotka on kummatkin elokuvassa Chumscrubber!!! Lou on muuten paljon coolimpi punkkarina kun omana ittenään.

• St. Jimmy
        St. Jimmy kirjoitti:

Mun mielestä ehdottomasti paras ikinä on Jesus of Suburbia niinku biisinäkin... Vaikka muutkin on tietysti tosi hyviä niinku just esim American Idiot. Aika jännän jutun oon huomannu, että J.O.S:ssä on Lou Taylor Pucci ja WMUWSE: ssä Jamie Bell jotka on kummatkin elokuvassa Chumscrubber!!! Lou on muuten paljon coolimpi punkkarina kun omana ittenään.

Kannattaa muuten käydä kattoon aika magee kuva osotteessa: http://fan-sites.org/loupucci/pictures/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=4 . Henkilökohtainen suosikki.=)

• St. Jimmy
        St. Jimmy kirjoitti:

Kannattaa muuten käydä kattoon aika magee kuva osotteessa: http://fan-sites.org/loupucci/pictures/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=4 . Henkilökohtainen suosikki.=)

Ei sittenkään kannata enää mennä kattoon tota kuvaa, se vaihtukin ihan eri kuvaan tuolla osoitteessa! Siis jos joku näki sen onnea hänelle, mutta niille tiedoksi jotka ei nähnyt sitä kuvaa että siinä oli Lou Taylor Pucci (jesus os suburbia-videosta) irokeesilla. Nyt se ei enää ole siellä. Tai kai se jossain siellä galleriassa on, joten sitä voi ihan itse lähtee etsimään jos jaksaa.=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe