Viviscal

Pepe

Onko kukaan käyttänyt otsikossa olevaa tuotetta. Kuulemma myydyin aine kyseiseen vaivaan, eli hiusten lähtöön. Mielellään sellaiset kommentit joilla olis oikeesti tietoo, (ei mutu tuntumia)
kiitokset jo etukäis´lähetyksenä laitetaan matkaan !

24

19134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merikalat, tietyt vitamiinit

      ja piipitoiset ruoka-aineet (varsinkin täysjyväohra).

      • pepe

        Eli tarkoitatko esim. kalaöljykapselit mitä mainostetaan omaga pitoisuuksilla.Mikä on piipitoisuus tuotteita ?
        Kiitos jo taas paljon..


      • ohrajauhoissa on
        pepe kirjoitti:

        Eli tarkoitatko esim. kalaöljykapselit mitä mainostetaan omaga pitoisuuksilla.Mikä on piipitoisuus tuotteita ?
        Kiitos jo taas paljon..

        paljon piitä.
        Kannattaa leipoa kotona ohraleipää, jossa on n. 20 % hienoja vehnäjahoja ja loput ohrajauhoja.


    • Kaija

      Olen käyttänyt viviscalia vaikka olenkin nainen. Kärsin stressistä aiheutuvasta hiustenlähdöstä ja hiukset ohenivat yli puolella.

      Minulla aine auttoi kiitettävästi. Mietin monesti, että viitsinkö edes kokeilla, kun hintakin on aika korkea, mutta nyt kadun suuresti, etten aloittanut kuuria aikaisemmin.

      Noin kuukaudessa hiustenlähtö loppui kokonaan ja kolmen kuukauden käytön jälkeen uusia hiuksia oli alkanut kasvaa todella paljon. Nyt nämä uudet hiukset ovat jo 10cm pitkiä ja entinen tuuheus tulee takaisin. Ostin myös sitä hoitonestettä ja käytin sitä iltaisin. Huomasin, että se kasvatti uusia hiuksia vielä nopeammin.

      Voin suositella lämpimästi! Mutta ihan kaikillahan se ei tehoa. Suosittelen myös, että syöt samalla omegaa kalakapseleita.

      • täti

        Stressistä aiheutuva hiustenlähtö kuuluu niihin, jotka paranee useinmiten itsestäänkin.


      • mikä minua vaivaa!!?
        täti kirjoitti:

        Stressistä aiheutuva hiustenlähtö kuuluu niihin, jotka paranee useinmiten itsestäänkin.

        Tuntuu tosi ikävältä, kun hiukseni ovat alkaneet oheta ERITTÄIN paljon päälaelta, ja olen kuitenkin vasta 25-vuotias nainen. Moinen vaiva syö kyllä naista, sillä tällainen kosmeettinen haitta tuntuu erittäin harmilliselta..Onko hyviä hoitokeinoja olemassa..?
        Elän mielestäni ihan tasapainoista elämää, vaikkakin olen hieman stressaaja-luonne, voisin myös syödä runsaammin erilaisia ravintoaineita ja elää säännöllisempää elämää, luulen että tähän vaivaan ovat osakseen syyllisiä stressi (työt, opiskelu), kaksivuorotyö, epäsäännöllinen ruokavalio..
        Tällä hetkellä syön prioriniä ja pesen hiukseni apteekista ostetulla shampoolla/hoitoaineella..
        Alan kuitenkin olemaan jo todella surullinen ja paniikissa, kuinka saan taas hiukseni näyttämään "normaaleilta".
        Lääkärillä käynti ei totisesti auttanut, lääkäri vaan pyöritteli päätään, eikä osannut sanoa mitään..ilmeisesti pitäisi mennä testaamaan, onko kyse kilpirauhasen vajaa toiminnasta, mutta oireet (väsymys, lihominen), eivät kuulosta tutuilta! Arvostaisin todella paljon, jos jollain samoja ongelmia, ja keinoja ongelman ratkaisemiseen!


    • Mikko_

      Miestyypin hiustenlähdön hoitoon en Viviscalia suosittele, koska kiistatonta näyttöä tehosta ei ole, eivätkä käyttäjäkokemuksetkaan ole kovin mairittelevia. Sikäli kun minulta kysytään, niin humpuukituote muiden joukossa. Jos tuote olisi puoli-ilmaista, niin voisihan sitä sitten tietysti popsia muiden ravintolisien ohella. Mutta sehän ei ole, vaan hyvin kallista.

      Naisten epämääräiset hiustenlähdöt ovat sitten kokonaan eri asia, nehän voivat "parantua" vaikka millä huuhaa-aineilla ja useimmiten jopa itsekseenkin...

      • kaljuuntuva nainen

        "Naisten epämääräiset hiustenlähdöt ovat sitten kokonaan eri asia, nehän voivat "parantua" vaikka millä huuhaa-aineilla ja useimmiten jopa itsekseenkin... " Tiedoksi vain että, ns. miestyypin hiuslähtöä on myös naisilla. Yhä useampi suomalainen nainen kärsii perinnöllisestä hiustenlähdöstä. Tätä ei vain helposti tunnisteta, koska nainen harvemmin kaljuuntuu täysin ja toisaalta sitä ei yleisesti mielletä vielä naisten vaivaksi. Mutta lueppas vaikka joitain uusia tieteellisiä tutkimuksia.

        Minulla on diagnosoitu monien tutkimusten perusteella perinnöllinen hiustenlähtö 25 vuotiaana (ihotautilääkärien toimesta tehty eri tutkimuksia). Itse olen kokeillut mm. Rogainea, mutta siitä ei ollut apua. Gefinaa en voi käyttää sukupuoleni takia. Miksi en kokeilisi Viviscalia, kun Rogainen piti auttaa, mutta toisin kävi. Ei Viviscalilla voi ainakaan huonommasti käydä.

        Ja siinä missä naisilla on tätä "epämääräistä" hiustenlähtöä, on sitä taatusti miehilläkin. Kuinkahan moni mies saisi apua kaljuuntumiseen, jos muita syitä tutkittaisiin (kuten taliköhnä, liiallinen maitotuotteiden käyttö, huono verenkierto, verenpainelääkkeet, liiallinen alkoholi, kilpparivaivat, liikunnan ja ulkoilun puute, veden vähäinen juominen, hivenaineet, jne.). Muut syyt yleensä pahentavat/kiihdyttävät hiustenlähtöä ja kaikki sitten on muka kiinni perinnöllistä hiustenlähdöstä.


      • Mikko_
        kaljuuntuva nainen kirjoitti:

        "Naisten epämääräiset hiustenlähdöt ovat sitten kokonaan eri asia, nehän voivat "parantua" vaikka millä huuhaa-aineilla ja useimmiten jopa itsekseenkin... " Tiedoksi vain että, ns. miestyypin hiuslähtöä on myös naisilla. Yhä useampi suomalainen nainen kärsii perinnöllisestä hiustenlähdöstä. Tätä ei vain helposti tunnisteta, koska nainen harvemmin kaljuuntuu täysin ja toisaalta sitä ei yleisesti mielletä vielä naisten vaivaksi. Mutta lueppas vaikka joitain uusia tieteellisiä tutkimuksia.

        Minulla on diagnosoitu monien tutkimusten perusteella perinnöllinen hiustenlähtö 25 vuotiaana (ihotautilääkärien toimesta tehty eri tutkimuksia). Itse olen kokeillut mm. Rogainea, mutta siitä ei ollut apua. Gefinaa en voi käyttää sukupuoleni takia. Miksi en kokeilisi Viviscalia, kun Rogainen piti auttaa, mutta toisin kävi. Ei Viviscalilla voi ainakaan huonommasti käydä.

        Ja siinä missä naisilla on tätä "epämääräistä" hiustenlähtöä, on sitä taatusti miehilläkin. Kuinkahan moni mies saisi apua kaljuuntumiseen, jos muita syitä tutkittaisiin (kuten taliköhnä, liiallinen maitotuotteiden käyttö, huono verenkierto, verenpainelääkkeet, liiallinen alkoholi, kilpparivaivat, liikunnan ja ulkoilun puute, veden vähäinen juominen, hivenaineet, jne.). Muut syyt yleensä pahentavat/kiihdyttävät hiustenlähtöä ja kaikki sitten on muka kiinni perinnöllistä hiustenlähdöstä.

        Puhuinkin naisten "epämääräisistä" hiustenlähdöistä, siis sellaisista, joiden syy ei ole selvillä. Miestyypin hiustenlähtöä voi esiintyä myös naisilla, ja se on kokonaan eri asia. Varsin harvinaista taitaa olla kuitenkin. Itselleni ei tule mieleen kovinkaan montaa naista, joiden hiusraja olisi selvästi vetäytynyt miestyypin hiustenlähdölle ominaisella tavalla...

        Ai miksikö et kokeilisi Viviscalia, jos Rogaine ei toimi? Esimerkiksi siksi, että Viviscal ei ole lääke, eikä sen toimivuutta ole todistettu lääkkeiltä vaaditulla tavalla. Tuote on kuitenkin hyvin kallis.

        Itselleni ei tulisi mieleenkään koskea kyseiseen tavaraan, vaikka olisin kuinka epätoivoinen hiustenlähtöni suhteen.


    • olen tässä

      kohta 1.5 vuotta käyttäny viviscalia ja hiusten lähtö on vähentyny huomattavasti..suvussa on paljon hiustenlähtöä kuten isä, toinen veli ja jne. kaljuja..mulla ainakin viviscal auttaa ja olen mies..hiustenlähtö on pysähtynyt melkein kokonaan ja uusia hiuksia kasvaa myös ohimoille..=)tyytyväinen..kärsivällisyyttä..

      • mmss

        Pitäisköhän käydä ostamassa paketti. Teitkö sen kuurin mukaan että ensin söit enemmän ja sitten vähemmän. Lähteekö siinä aluksi hiuksia enemmän irti niiku rogainessa jota en uskalla siksi käyttää ?


      • 3 vuotta tuli viviscalia sy...
        mmss kirjoitti:

        Pitäisköhän käydä ostamassa paketti. Teitkö sen kuurin mukaan että ensin söit enemmän ja sitten vähemmän. Lähteekö siinä aluksi hiuksia enemmän irti niiku rogainessa jota en uskalla siksi käyttää ?

        Kyllä viviscalin aikana hiukset tulivat paksummiksi ja kasvoivat hieman nopeammin. Miestyypin hiustenlähdön alueilta hiukset karkasivat yhä, mutta pään sivussa ja takana oli tullut paksumpia ja tummempia hiuksia sekä ehkä sinne oli hiuksia kasvanut lisääkin. Noh, sitten aloitin gefinan syönnin ja homma korjaantui päälaelta lähes täydelliseksi.
        Nyt otan viviscalia vain 1 puristeen joka toinen päivä, koska tosiaan se on aika tyyristä hyötyynsä nähden.
        Viviscalin vaikutus on ilmeisesti aika sama kuin MSM-jauheen?


      • täti

        Miestyyppiseen hiustenlähtöön kuuluu se, että lähteminen jossain vaiheessa vähenee ja uutta tukkaakin kasvaa. Sitten taas voi tulla vaihe jolloin tukkaa lähtee lisää, mutta voi olla että ei tulekaan. Ja tällaisista vaiheista Viviscalin tapaiset aineet saavat hyvää mainetta.


      • íhmettelijä..
        3 vuotta tuli viviscalia sy... kirjoitti:

        Kyllä viviscalin aikana hiukset tulivat paksummiksi ja kasvoivat hieman nopeammin. Miestyypin hiustenlähdön alueilta hiukset karkasivat yhä, mutta pään sivussa ja takana oli tullut paksumpia ja tummempia hiuksia sekä ehkä sinne oli hiuksia kasvanut lisääkin. Noh, sitten aloitin gefinan syönnin ja homma korjaantui päälaelta lähes täydelliseksi.
        Nyt otan viviscalia vain 1 puristeen joka toinen päivä, koska tosiaan se on aika tyyristä hyötyynsä nähden.
        Viviscalin vaikutus on ilmeisesti aika sama kuin MSM-jauheen?

        No jos sivulla ja takaa saa viviscalilla kasvamaan niin eikait siitä ole mitään hyötyä koska muutoinkin siellä kasvaa oikeistaan kaikilla immeisillä. Eiköhän se juuri päältä se ongelma tule eikä sivuila/takaa ?? Eli oliko tästä Viviscalista mitään hyötyä siihen oikeaan kaljuuntumiseen ?? Kiitos, jo nyt vastauksesta.


      • apua
        íhmettelijä.. kirjoitti:

        No jos sivulla ja takaa saa viviscalilla kasvamaan niin eikait siitä ole mitään hyötyä koska muutoinkin siellä kasvaa oikeistaan kaikilla immeisillä. Eiköhän se juuri päältä se ongelma tule eikä sivuila/takaa ?? Eli oliko tästä Viviscalista mitään hyötyä siihen oikeaan kaljuuntumiseen ?? Kiitos, jo nyt vastauksesta.

        Viviscalin aikana (2päivässä) päälaen kaljuuntuneen alueen hiukset harveni 'ehkä' hieman hitaammin kuin ennen viviscalia. Mutta harvenivat kuitenkin sen verran, että noin kolmen vuoden viviscal kuurin jälkeen alkoi tilanne olla jo hälyttävä. Nyt kaks vuotta on gefinaa syöty ja tilanne päälaella sama kuin viisi vuotta sitten.
        Viviscalista ei mulle siis ollut apua kaljuuntumiseen, mutta hiusten kuntoon oli kyllä ihan kohtaistakin hyötyä, jonka takia otan vielä yhden joka toinen päivä.


      • akateeminen hiustutkijako
        täti kirjoitti:

        Miestyyppiseen hiustenlähtöön kuuluu se, että lähteminen jossain vaiheessa vähenee ja uutta tukkaakin kasvaa. Sitten taas voi tulla vaihe jolloin tukkaa lähtee lisää, mutta voi olla että ei tulekaan. Ja tällaisista vaiheista Viviscalin tapaiset aineet saavat hyvää mainetta.

        aika tyly väite. Eikö saman yleistyksen voi tehdä Gefinaan, Rogaineen, ym. lääkkeisiin? Mihin tämä sinun tietämys perustuu? Oletko tutkija ja missä olet julkaissut tutkimustuloksesi vai oletko vain kyyninen lukija, joka ilmaisee oman mielipiteen faktana?

        Viviscalia on myös tieteellisesti/kliinisesti tutkittu useaan otteeseen ja tulokset tietysti voi jokainen itse tulkita miten haluaa. En itse suoralta kädeltä kumoaisi asioita, jotka voidaan tutkimuksin todistaa.

        ks. esimerkiksi
        http://viviscalhair.com/studies.htm


      • täti
        akateeminen hiustutkijako kirjoitti:

        aika tyly väite. Eikö saman yleistyksen voi tehdä Gefinaan, Rogaineen, ym. lääkkeisiin? Mihin tämä sinun tietämys perustuu? Oletko tutkija ja missä olet julkaissut tutkimustuloksesi vai oletko vain kyyninen lukija, joka ilmaisee oman mielipiteen faktana?

        Viviscalia on myös tieteellisesti/kliinisesti tutkittu useaan otteeseen ja tulokset tietysti voi jokainen itse tulkita miten haluaa. En itse suoralta kädeltä kumoaisi asioita, jotka voidaan tutkimuksin todistaa.

        ks. esimerkiksi
        http://viviscalhair.com/studies.htm

        Siis miestyyppinen kaljuuntuminen ei ole suoraviivaista alusta loppuun kaljuuntumista, vaan siinä on tasanteita. Tasanteet voivat olla pitkäaikaisia ja niiden aikana tukkaa voi tulla selvästi lisää. Ja jossain vaiheessahan se kaljuuntuminen sitten loppuukin koska harvasta tulee lopultakaan yhtä kalju kuin Sibeliuksesta. Jos on syönyt Viviscalia tasanteelle tullessaan niin tietysti se tuntuu Viviscalin aikaansaamalta.

        Rogainen ja finasteridin teho on osoitettu paljon paremmin, ei yksikään lääkäri määrää kenellekään Viviscalia, koska lääkäri voi määrätä vaan lääkkeitä, joiden teho on osoitettu vaaditulla tavalla, Rogainea ja finasteridia lääkäri voi määrätä. Perustan tietoni siihen, mitä olen lukenut luotettavista lähteistä, olen kriittinen, en kyyninen!

        En silti halua kehua Rogainea, enkä finasteridiakaan, koska niissä on omat haittapuolensa.


      • söin
        mmss kirjoitti:

        Pitäisköhän käydä ostamassa paketti. Teitkö sen kuurin mukaan että ensin söit enemmän ja sitten vähemmän. Lähteekö siinä aluksi hiuksia enemmän irti niiku rogainessa jota en uskalla siksi käyttää ?

        silloin alussa n. vuoden verran 3 tablettia päivässä, koska painan n.90 kg. Ja käytin myös sitä hoitonestettä aluksi. Nyt olen tässä reilun puolisen vuotta syönyt 2 tablettia päivässä. Ja kuten ohjeissakin mainitaan, että vähintään se 6kk pitää syödä, että tuloksia saattaa näkyä jos kyseessä on miestyyppinen perinnöllinen kaljuuntuminen.

        Ei minulla ainakaan lähtenyt hiuksia niin paljoa enempää aluksi, että olisin jotenkin merkille pannut=)


      • Johnny77
        täti kirjoitti:

        Siis miestyyppinen kaljuuntuminen ei ole suoraviivaista alusta loppuun kaljuuntumista, vaan siinä on tasanteita. Tasanteet voivat olla pitkäaikaisia ja niiden aikana tukkaa voi tulla selvästi lisää. Ja jossain vaiheessahan se kaljuuntuminen sitten loppuukin koska harvasta tulee lopultakaan yhtä kalju kuin Sibeliuksesta. Jos on syönyt Viviscalia tasanteelle tullessaan niin tietysti se tuntuu Viviscalin aikaansaamalta.

        Rogainen ja finasteridin teho on osoitettu paljon paremmin, ei yksikään lääkäri määrää kenellekään Viviscalia, koska lääkäri voi määrätä vaan lääkkeitä, joiden teho on osoitettu vaaditulla tavalla, Rogainea ja finasteridia lääkäri voi määrätä. Perustan tietoni siihen, mitä olen lukenut luotettavista lähteistä, olen kriittinen, en kyyninen!

        En silti halua kehua Rogainea, enkä finasteridiakaan, koska niissä on omat haittapuolensa.

        Moi! Minulla loppui alakerran hissin toiminta Propecialla, palasi takaisin käytön lopettamisesta 3 kk. Onko Rogainella/Viviscalilla samanlaisia vaikutuksia?


      • AAAZ
        apua kirjoitti:

        Viviscalin aikana (2päivässä) päälaen kaljuuntuneen alueen hiukset harveni 'ehkä' hieman hitaammin kuin ennen viviscalia. Mutta harvenivat kuitenkin sen verran, että noin kolmen vuoden viviscal kuurin jälkeen alkoi tilanne olla jo hälyttävä. Nyt kaks vuotta on gefinaa syöty ja tilanne päälaella sama kuin viisi vuotta sitten.
        Viviscalista ei mulle siis ollut apua kaljuuntumiseen, mutta hiusten kuntoon oli kyllä ihan kohtaistakin hyötyä, jonka takia otan vielä yhden joka toinen päivä.

        Moikka kaikki ihanaiset ihmiset!
        Mulla on viime vuoden kesä-heinäkuusta asti lähtenyt hiuksia, enkä tiedä vieläkään että mistä syystä. Söin kaikki mahdolliset, viviscalit, evoniat,biotiinitabletit, ihan kaikki, eikä mikään auttanut kovin paljoa. Ainut, minkä eron huomasin oli se, että hiukseni saivat enemmän kiiltoa. Mulla tuli kauhea stressi hiustenlähdöstä ja niitä lähti vieläkin enemmän (ohentui ja harventui huomattavasti), myös ystäväni ja sukulaiseni kärsivät valitteluistani ja vein heidän hermojaan ja voimiakin aika paljon. Nyt 2009 vuoden maaliskuussa lähtö on helpottunut. En jaksa enää miettiä hiuksiani, koska jopa mielenterveyteni oli suurella koetuksella noin "pienen" asian kanssa, koska kyseessä ei ollut mikään SYÖPÄ tai vastaava vakava asia! Olen ottanut sen asenteen,että tippukoot jos tippuvat, eihän hiuksilla niinkään väliä ole ja kasvavat takaisin jos kasvaa (JA KYLLÄ MUUTEN KASVAA, se on luonnonlaki,naisilla ainakin! (helpommin tietysti sanottu kuin tehty). Miettikää elämänne hyviä asioita ja painakaa täysillä eteenpäin, ÄLKÄÄ STRESSATKO! Miettikää niitä ihmisiä, jotka ELÄVÄT sairaaloissa syöpiensä ja muiden vakavien sairauksiensa kanssa, ja älkää tulko tänne kirjoittamaan hiustenlähdöstänne (taas helpommin sanottu kuin tehty), mutta oikeasti ! Jokainen ihminen on kaunis omalla tavallaan; sanon tämän varsinkin nyt naisille, jotka miettivät omaa kauneutensa hiipumista hiustenlähdön takia.
        Jos tuntuu, että ihan oikeasti kaljuksi asti vetää, niin silloin kyllä kannattaa kääntyä lääkärin puoleen (kyseessä joku sairaus?) siinätapauksessa. Yllättävän moni, varsinkin nainen menee liian helposti lääkäriin ja suurentelevat mielessään hiustenlähtöään (silloin lääkärit yleensä vain nauraa ja sanoo että hoh hoijaa,käypäs katsomassa niitä joilla oikeasti on hätä). Naiset, suosittelen nyt kuitenkin syömään Evoniaa,vaikka sanoin että se ei olisi niinkään auttanut, mutta hätiköin. Kaikki ei tapahdu hetkessä. Sitä voi syödä muutenkin kun hiustenlähdön takia, hyvät vitamiinit ja hiuksille tarvittavat MONEN MONET aineet,eikä ole niin kalliitakaan. Unohtakaa viviscalit jne ja pikkuongelmat, OLETTE KAUNIITA JUURI TUOLLAISINA!
        Toivotan kaikille hermoja ongelmanne kanssa, kyllä se siitä helpottaa,älkää miettikö sitä!
        Hyvää vuotta 2009 ! =)


      • pelikaaninainen
        AAAZ kirjoitti:

        Moikka kaikki ihanaiset ihmiset!
        Mulla on viime vuoden kesä-heinäkuusta asti lähtenyt hiuksia, enkä tiedä vieläkään että mistä syystä. Söin kaikki mahdolliset, viviscalit, evoniat,biotiinitabletit, ihan kaikki, eikä mikään auttanut kovin paljoa. Ainut, minkä eron huomasin oli se, että hiukseni saivat enemmän kiiltoa. Mulla tuli kauhea stressi hiustenlähdöstä ja niitä lähti vieläkin enemmän (ohentui ja harventui huomattavasti), myös ystäväni ja sukulaiseni kärsivät valitteluistani ja vein heidän hermojaan ja voimiakin aika paljon. Nyt 2009 vuoden maaliskuussa lähtö on helpottunut. En jaksa enää miettiä hiuksiani, koska jopa mielenterveyteni oli suurella koetuksella noin "pienen" asian kanssa, koska kyseessä ei ollut mikään SYÖPÄ tai vastaava vakava asia! Olen ottanut sen asenteen,että tippukoot jos tippuvat, eihän hiuksilla niinkään väliä ole ja kasvavat takaisin jos kasvaa (JA KYLLÄ MUUTEN KASVAA, se on luonnonlaki,naisilla ainakin! (helpommin tietysti sanottu kuin tehty). Miettikää elämänne hyviä asioita ja painakaa täysillä eteenpäin, ÄLKÄÄ STRESSATKO! Miettikää niitä ihmisiä, jotka ELÄVÄT sairaaloissa syöpiensä ja muiden vakavien sairauksiensa kanssa, ja älkää tulko tänne kirjoittamaan hiustenlähdöstänne (taas helpommin sanottu kuin tehty), mutta oikeasti ! Jokainen ihminen on kaunis omalla tavallaan; sanon tämän varsinkin nyt naisille, jotka miettivät omaa kauneutensa hiipumista hiustenlähdön takia.
        Jos tuntuu, että ihan oikeasti kaljuksi asti vetää, niin silloin kyllä kannattaa kääntyä lääkärin puoleen (kyseessä joku sairaus?) siinätapauksessa. Yllättävän moni, varsinkin nainen menee liian helposti lääkäriin ja suurentelevat mielessään hiustenlähtöään (silloin lääkärit yleensä vain nauraa ja sanoo että hoh hoijaa,käypäs katsomassa niitä joilla oikeasti on hätä). Naiset, suosittelen nyt kuitenkin syömään Evoniaa,vaikka sanoin että se ei olisi niinkään auttanut, mutta hätiköin. Kaikki ei tapahdu hetkessä. Sitä voi syödä muutenkin kun hiustenlähdön takia, hyvät vitamiinit ja hiuksille tarvittavat MONEN MONET aineet,eikä ole niin kalliitakaan. Unohtakaa viviscalit jne ja pikkuongelmat, OLETTE KAUNIITA JUURI TUOLLAISINA!
        Toivotan kaikille hermoja ongelmanne kanssa, kyllä se siitä helpottaa,älkää miettikö sitä!
        Hyvää vuotta 2009 ! =)

        Itselläni alkoi hiustenlähtö muutama viikko sitten, ja sen huomaa varsin selvästi - päänahka paistaa joistakin paikoista. Pelkään tämän olevan sitä miestyyppistä kaljuuntumista, ja uhkakuva ikuisesta kaljuudesta on pinttynyt alitajuntaani. Itken usein, sillä en vaan osaa olla positiivinen. Olen elämässäni kokenut paljon pahempiakin asioita kuin tämä hiustenlähtö, mutta musertavalta tämäkin tuntuu näin nuorella iällä (21v.).

        Mutta kiitos kannustuksesta, olisi hienoa jos itse voisin joskus piakkoin hyväksyä asian ja olla stressaamatta niin paljoa...ennen kaikkea toivon että syy tähän selviää ja etten jää loppuelämäkseni harvahapseksi tai kaljuksi :S


    • Prior

      Viviscal täyttä humpuukia ja rahastusta. Priorin toimii paremmin ja on helppokäyttöisempi.

      • aaaz

        Moikka kaikki ihanaiset ihmiset!
        Mulla on viime vuoden kesä-heinäkuusta asti lähtenyt hiuksia, enkä tiedä vieläkään että mistä syystä. Söin kaikki mahdolliset, viviscalit, evoniat,biotiinitabletit, ihan kaikki, eikä mikään auttanut kovin paljoa. Ainut, minkä eron huomasin oli se, että hiukseni saivat enemmän kiiltoa. Mulla tuli kauhea stressi hiustenlähdöstä ja niitä lähti vieläkin enemmän (ohentui ja harventui huomattavasti), myös ystäväni ja sukulaiseni kärsivät valitteluistani ja vein heidän hermojaan ja voimiakin aika paljon. Nyt 2009 vuoden maaliskuussa lähtö on helpottunut. En jaksa enää miettiä hiuksiani, koska jopa mielenterveyteni oli suurella koetuksella noin "pienen" asian kanssa, koska kyseessä ei ollut mikään SYÖPÄ tai vastaava vakava asia! Olen ottanut sen asenteen,että tippukoot jos tippuvat, eihän hiuksilla niinkään väliä ole ja kasvavat takaisin jos kasvaa (JA KYLLÄ MUUTEN KASVAA, se on luonnonlaki,naisilla ainakin! (helpommin tietysti sanottu kuin tehty). Miettikää elämänne hyviä asioita ja painakaa täysillä eteenpäin, ÄLKÄÄ STRESSATKO! Miettikää niitä ihmisiä, jotka ELÄVÄT sairaaloissa syöpiensä ja muiden vakavien sairauksiensa kanssa, ja älkää tulko tänne kirjoittamaan hiustenlähdöstänne (taas helpommin sanottu kuin tehty), mutta oikeasti ! Jokainen ihminen on kaunis omalla tavallaan; sanon tämän varsinkin nyt naisille, jotka miettivät omaa kauneutensa hiipumista hiustenlähdön takia.
        Jos tuntuu, että ihan oikeasti kaljuksi asti vetää, niin silloin kyllä kannattaa kääntyä lääkärin puoleen (kyseessä joku sairaus?) siinätapauksessa. Yllättävän moni, varsinkin nainen menee liian helposti lääkäriin ja suurentelevat mielessään hiustenlähtöään (silloin lääkärit yleensä vain nauraa ja sanoo että hoh hoijaa,käypäs katsomassa niitä joilla oikeasti on hätä). Naiset, suosittelen nyt kuitenkin syömään Evoniaa,vaikka sanoin että se ei olisi niinkään auttanut, mutta hätiköin. Kaikki ei tapahdu hetkessä. Sitä voi syödä muutenkin kun hiustenlähdön takia, hyvät vitamiinit ja hiuksille tarvittavat MONEN MONET aineet,eikä ole niin kalliitakaan. Unohtakaa viviscalit jne ja pikkuongelmat, OLETTE KAUNIITA JUURI TUOLLAISINA!
        Toivotan kaikille hermoja ongelmanne kanssa, kyllä se siitä helpottaa,älkää miettikö sitä!
        Hyvää vuotta 2009 ! =)


    • Anonyymi

      Olen nyt 59 vuotias mies , käytin viviscalia 1994 jonkin aikaa ohjeen mukaan , alkuun huomasin hiusieni vahvistuvan ja jatkoin niiden käyttöä mutta seuraavina päivinä tilanne muuttui ja päähän alkoi kehittyä valtava verestävä kerros ja lisäksi alkoi nousta pari senttisiä Patteja . Myöhemmin seuraavina päivinä alkoi tuntua rintakipua , lopetin tuotteen käytön ja vähitellen nuo katosi , enkä ole moista tuotetta enää kokeillut . Sitten tämän tuotteen kokeilusta jäi sellainen seuraus , että vasen jalka kasvoi 2 senttiä . Kartan kaikenlaisia luontaistuotteita tuosta kokemuksesta eteenpäin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe