Moi kaikille,
Eli siis, voisiko joku kertoa mitä merkitys on sanalla nouseva?
En oikein ymmärrä näiden asioden päälle.
Kiitos etukäteen-Minä
Vaaka-Nouseva Skorpioni
2
456
Vastaukset
Nouseva merkki eli askendantti(/askendentti) eli syntymätähti on se merkki joka kohoaa itäisen horisontin yläpuolelle henkilön syntymän hetkellä (eli lasketaan syntymäpäivästä ja -kellonajasta).
Se alkaa vaikuttaa murrosiän jälkeen ja tulee täyteen voimaansa 25-35 ikävuoden aikana. Nouseva merkki ilmaisee, mitä ihmiset ensimmäisenä sinussa näkevät; antaa viitteitä, millaisia tapahtumia tulet elämäsi aikana kohtaamaan; kuvaa persoonallisuutta (osaltaan) ja jossain määrin myös fyysistä rakennetta.
Nouseva merkki voidaan mieltää tietynlaiseksi "naamioksi" Aurinkomerkin päällä, ns. "pinnaksi".
NOUSEVA SKORPIONI
Nouseva Skorpioni tekee ihmisestä älykkään, kriittisen, itsenäisen ja voimakkaan. Tunteet ovat hallitsevia. Taipumusta masennukseen ja alemmuudentuntoihin esiintyy.
Välillä menee hyvin, välillä erittäin huonosti. Nouseva Skorpioni ei jätä mitään puolitiehen, vaan haluaa tehdä kaiken perusteellisesti.
Nousevan Skorpionin sanotaan olevan oman onnensa seppä: hänellä on mahdollisuuksia paljoon, jos vaan jaksaa olla pitkäjännitteinen ja ahkera.
Tiedot osaltaan kirjasta Lars Johansson: Astrologian maailma
------
Mikäli jokin muu astrologian termi askarruttaa, sivulta:
http://www.astro.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=114&Itemid=31
löytyy kattavahko sanakirja.- Minä =)
Kiitos paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164562
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2741542Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023