Kaipaisin kokemuksia ja vinkkejä erilaisista nk. kylpytynnyreistä. Harkinnassa noin 4-6 hengen saavi, jota voisi käyttää kylmänä ja lämmitettynä (kaminaalla). Oletteko nähneet suodattimella varustettuja? Voiko käyttää ilman suodatinta huolettomin mielin?Mistä/miten/paljonko maksaa itse saavi, entäs suodatusjärjestelmä? Hyväksi koettuja valmistajia? Kylpytynnyrin käyttö eri vuodenaikoina? Ja vielä kun niitä on puu-, muovi-ja metallisisustalla!
Muita vinkkejä ja kokemuksia? Liikaa miettittävää pikku päälle.
Kylpytynnyrit, huljut jne.
16
11943
Vastaukset
- messuille
tutustumaan hintatasoon, taitaa jäädä ostamatta monelta.
Eiköhän niissä vesi vaihdeta kylpyjen välillä ja pestä pytty mäntysuovalla ja juuriharjalla ainakin vieraiden limojen jäljiltä. - Ulla
Mies teki itse, viiden aikuisen tynnyri noin suunnilleen. Pata tilattiin. Ei suodatusta. Päästetään vedet ulos ja laitetaan uudet tilalle. Välillä putsataan perusteellisemmin. Pressua ollaan pidetty päällä, niin ei mene roskia, kun ei käytetä.
Ei tullut kalliiksi. Rappusia ei tosin ole tullut vieläkään, mutta onpa tuon ränkyn päältä päässyt hyvin tällainen lyhytjalkainenkin ;)
Minusta paras loppusyksystä ja keskitalvella, kun voi katsella ulkona tähtiä ja lämmitellä padassa. Lapset tykkäävät tietenkin puljata kesäisin. - juba
Sokeritehtaalta myyvät melko edullisesti kuution muovisäiliöitä, varmaan metrin kanttiinsa. Johan tuollaisessa kylpisi. Puulla joutuisi reunan tukemaan ja miksei samalla verhoilisi ulkopuolelta. Pohjassa olisi kaiken lisäksi tyhjennysventtiili. Eipä tuo aito tynnyri ole, mutta ehkä helppohoitoinen.
- kunhanutelen
Vinkkinä muille kylpemisestä pitäville: Olen kuullut, että Kirami on avaamassa marraskuun alussa Turun viereen (Raisioon muistaakseni) kylpytynnyrikaupan ja myy avajaisviikolopun tarjouksena tynnyreitä alle tonnilla. Firma tekee mun käsittääkseni maan parhaat tynnyrit. Itselläni on Kiramin perusmallinen palju, joka on meille riittänyt hyvin. Itse tekemällä tuskin tulee paljon tonnia halvemmaksi, kun rakennusmateriaalitkin maksaa nykyisin maltaita. Eipä silti, ei kyllä perheellisellä moiseen askarteluun olisi aikaakaan...
- mie vaan
siihen menee melkein kolme tuhatta litraa vettä raudasta väänsin ja sinkitsin tosin maksoi 550 ekee suodattimena toimii uppo pumppu ja suodatin kangas hylsyssä ja klooria hiukan mukaan niin vesi pysyy hyvin puhtaana siinä on öljy poltin kyljessä ei tartte vahtia kuin saunan pesää ja mukavaa on ollut tosin on se tullut maksamaan jonkun 1500 euroa saa sen ostaa jos haluaa evo kakkonen on suunnittelussa
- tässä olisi
katso sellainen sivu kuin www.ppkaluste.fi
- LaatuLiisa
Ostin pari vuotta sitten Spa Dealersin HT150SW1-malli ja olen todella tyytyväinen. Mielellään maksan pari sataa lisää ja saan laatutuotten!!
www.spadealers.fi
T. Tyytyväinen asiakas - paljuilija
LaatuLiisa kirjoitti:
Ostin pari vuotta sitten Spa Dealersin HT150SW1-malli ja olen todella tyytyväinen. Mielellään maksan pari sataa lisää ja saan laatutuotten!!
www.spadealers.fi
T. Tyytyväinen asiakasvalmistettu palju on ollut meillä käytössä nyt pari kuukautta. Hankimme mökillemme isohkon paljun koska porukkaa on paikalla monessa polvessa joka viikonloppu.
Otamme veden suoraan merestä ja tyhjennämme sen jokaisen viikonlopun jälkeen. Näin ei tarvita mitään suodatuslaitteistoja. Isohko kahdeksan hengen alumiini palju lämpeää yllättävän nopeasti vaikka tilavuutta on lähes 2,5 kuutiota kiitos hyvän puukamiinan. Toki puitakin siinä tietysti kuluu, mutta onneksi niitä riittää. Erittäin asiantunteva myyjä suositteli tätä alumiinista meille koska käyttö on aika runsasta ja isossa kuusitynnyrissä olisi ollut kova huoltaminen. Maksoihan tuo tietysti aika paljon, mutta kyllä se varmaan kestääkin. Ostimme sen täältä http://www.kylpytynnyri.net/index.html - kertomuksia
LaatuLiisa kirjoitti:
www.spadealers.fi
T. Tyytyväinen asiakasLaitappa hakuun spadealers kolemuksia,niin saat pikkuisen erilaisia mielipitetä kyseisestä yrityksestä.Ei minusta voi suositella.
- huljuilija
kertomuksia kirjoitti:
Laitappa hakuun spadealers kolemuksia,niin saat pikkuisen erilaisia mielipitetä kyseisestä yrityksestä.Ei minusta voi suositella.
kylpytynnyri.net sivustoilla myytävät PUUtynnyrit ovat ainoastaan spadealersin valmistamia puuhökötyksiä.Merialumiinista valmistetut Paljut tai kylpyhuljut ovat eri valmistajan tuotteita,ei spadealersin,ja laatu on varmasti suomen parhaasta päästä
- osta silti
huljuilija kirjoitti:
kylpytynnyri.net sivustoilla myytävät PUUtynnyrit ovat ainoastaan spadealersin valmistamia puuhökötyksiä.Merialumiinista valmistetut Paljut tai kylpyhuljut ovat eri valmistajan tuotteita,ei spadealersin,ja laatu on varmasti suomen parhaasta päästä
Merialumiiniset on aivan ylihintaisia ja muotoilultaan aivan kamalia.Mielestäni kannattaa ostaa lasikuituinen,on murto-osa hintainen,helppohoitoinen,helppo tehdä läpiviennit,satoja värejä.En ymmärrä kuka tämän merialumiini hömpötyksen on keksinyt.Ei sitä ole koskaan käytetty esim.ulkoporealtaissa ja uima-altaissakaan.
- Loppa
Täältä hankimma tynnyrin ja olimma tyytyväisiä!www.hyvankaupanpaikka.fi
- Kuviokelluja_2
www.kylpyhulju.net
Itselläni on noin 5m3 äsken katsoin oli vesi vielä 24 vaikka olin viimeksi lämmittänyt viime lauantaina.
Lämmitän Oilonilla, voisko homma toimia helpommin.
Tänään meinaan taas mennä kuviokellumaan, nostan vedenlämmön 40.n Illalla varmaan pakkasta -20 tai ylikin.- -m-
hei!
Kuinka olet toteuttanut tuon lämmittämisen Oilonilla ? Suoraan ulkopuolisella kaminalla ja öljypoltin kamiinan luukun tilalle vai oliko sulla jotain näppärämpää tapaa ? ( Oliko mulla hyvin ajatuksia nopeaan lämmitykseen, ettei tarvitse puiden kanssa pelleillä.)=odotella kipinässä
- 19
tästä hyvä kans www.buyon.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828