Tämä on vakuuttava laji, eikä tarvitse epäillä tehokkuutta ja suoraviivaista - eikun peruskurssille!
http://www.teikko.fi/moido/sensei.htm
Uusi laji MOIDO
5
1225
Vastaukset
- Mara
Oon harrastanu lajia jo siitä asti, kun se kuului vielä viralliseen Hejdå-liittoon. Sittemmin eräs vetäjä perusti oman liittonsa moido-nimellä. Tämän seurauksena eri liittojen harrastajat alkoivat kinastella netissä siitä, kumpi liitoista on se oikeampi. Usein vielä aika huonoilla argumenteilla. Hejdå-liitto on kuitenkin se virallinen ja oikea pyhältä maalta (Ruotsi) tullut.
- diablo
Vaikuttaa tosi mielenkiintoiselle. Toivottavasti peruskurssi alkaa pian. Palan innosta!
- .....
liittyy Krav Magaan miten???
- Moidokan
Krav magassa on oleellista osata myös moidossa käytetty tekniikka "heitä-hiekkaa-silmille-ja-juokse-pakoon" -kombinaatio. Krav magassa kyseiseen kombinaatioon liitetään usein myös "pidän-krav-maga-paitaani-baarissa-ja-olen-kova-jätkä" -tekniikka.
- kova mimmi
Moidokan kirjoitti:
Krav magassa on oleellista osata myös moidossa käytetty tekniikka "heitä-hiekkaa-silmille-ja-juokse-pakoon" -kombinaatio. Krav magassa kyseiseen kombinaatioon liitetään usein myös "pidän-krav-maga-paitaani-baarissa-ja-olen-kova-jätkä" -tekniikka.
sinulla taitaa olla pikkaisen vääristynyt kuva krav magasta taikka sen harrastajista. peruskurssilta saatta löytyä liian innokkaita harrastajia, joilla saattaa unohtua treenipaita päälle baariin ja saattavat uhoa osaamillaan(mitä yllensä eivät osaa), mutta he yleensä tippuvat ajan myötä pois kuvioista, yleensä jo ennen ensimmäistä tasokoetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso245330Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1624162Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani143607Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai683113- 902927
- 452883
Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1522677Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282503- 201735
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1221681