Tämä on vakuuttava laji, eikä tarvitse epäillä tehokkuutta ja suoraviivaista - eikun peruskurssille!
http://www.teikko.fi/moido/sensei.htm
Uusi laji MOIDO
5
1224
Vastaukset
- Mara
Oon harrastanu lajia jo siitä asti, kun se kuului vielä viralliseen Hejdå-liittoon. Sittemmin eräs vetäjä perusti oman liittonsa moido-nimellä. Tämän seurauksena eri liittojen harrastajat alkoivat kinastella netissä siitä, kumpi liitoista on se oikeampi. Usein vielä aika huonoilla argumenteilla. Hejdå-liitto on kuitenkin se virallinen ja oikea pyhältä maalta (Ruotsi) tullut.
- diablo
Vaikuttaa tosi mielenkiintoiselle. Toivottavasti peruskurssi alkaa pian. Palan innosta!
- .....
liittyy Krav Magaan miten???
- Moidokan
Krav magassa on oleellista osata myös moidossa käytetty tekniikka "heitä-hiekkaa-silmille-ja-juokse-pakoon" -kombinaatio. Krav magassa kyseiseen kombinaatioon liitetään usein myös "pidän-krav-maga-paitaani-baarissa-ja-olen-kova-jätkä" -tekniikka.
- kova mimmi
Moidokan kirjoitti:
Krav magassa on oleellista osata myös moidossa käytetty tekniikka "heitä-hiekkaa-silmille-ja-juokse-pakoon" -kombinaatio. Krav magassa kyseiseen kombinaatioon liitetään usein myös "pidän-krav-maga-paitaani-baarissa-ja-olen-kova-jätkä" -tekniikka.
sinulla taitaa olla pikkaisen vääristynyt kuva krav magasta taikka sen harrastajista. peruskurssilta saatta löytyä liian innokkaita harrastajia, joilla saattaa unohtua treenipaita päälle baariin ja saattavat uhoa osaamillaan(mitä yllensä eivät osaa), mutta he yleensä tippuvat ajan myötä pois kuvioista, yleensä jo ennen ensimmäistä tasokoetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372280
- 551307
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361246- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565