Elikkä ..Oisin kiinnostunut alkaan veikkaamaan sm-liiga pelejä..mutta en oikeen uskalla mennä
koska en oo ennen veikannut joten en osaa.
Saako alle 15 vuotiaat veikata!??
ja jos menen esim R-kioskille mitä teen??
Voisko joku selventää..kiitos sille!
SM-Liigapelian veikkaus!
5
2081
Vastaukset
- jonnewed
Kuuluuko SM liigapelian veikkaus pitkävetoon vai mihin?ja veikataanko siinä esim että kärpät vast.TPS 3-4 JA SITTE miten panokset?
- ÄSSÄ
No otat sieltä pelipisteeltä lappuja kotiin ja lueskelet niitä oppiaksesi. Voi tietenkin kysyä neuvoa myyjältäkin.
http://www.veikkaus.fi/tulosveto/
http://www.veikkaus.fi/pitkaveto/
Tossa on tulosvedon ja pitkävedon peliohjeet. Suosittelen kumpaakin peliä, ovat helppoja sekä tuottavia hyvillä sijoituksilla. Esim jos pitkävedossa kerroin on 20 ja panos 5 saat jo 100€.
Ikärajoista sen verran, että parikuukautta sitten tuli voimaan laki joka kieltää alle 15-vuotiaan pelaamisen ja alle 18-vuotiaan nettipelaamisen.- saffsfs
Voiko joku selventää mitä
tulosvedossa
ja
pitkävedossa veikataan..miten ne eroo? - ÄSSÄ
saffsfs kirjoitti:
Voiko joku selventää mitä
tulosvedossa
ja
pitkävedossa veikataan..miten ne eroo?Tulosvedossa veikataan yhden ottelun tulosta täydenpeliajan jälkeen. Esim Ässät- Lukko 6-0. Minimipanos on 1e. Tulosvetoon täytyy pistää aika kovia tuloksia jos haluaa rahaa (esim viime lauantain Blues-Jokerit pelissä 7 - 5 toi 639,24 kertoimen)
Pitkävedossa veikataan 1X2( 1= kotivoitto 2=vier.voit. X=tasap.) systeemillä. Kohteita valitaan 2-10. Mitä enemmän kohteita sitä suurempi kerroin, mutta pienempi voitto mahdollisuus. Myös pitkävedossa minimipanos on 1e
ELI VALITSET LAPUSTA 2-10 kohdetta, pistät niihin tulokset 1X2 ja sitten panoksen. TODELLA HELPPOA - safasf
ÄSSÄ kirjoitti:
Tulosvedossa veikataan yhden ottelun tulosta täydenpeliajan jälkeen. Esim Ässät- Lukko 6-0. Minimipanos on 1e. Tulosvetoon täytyy pistää aika kovia tuloksia jos haluaa rahaa (esim viime lauantain Blues-Jokerit pelissä 7 - 5 toi 639,24 kertoimen)
Pitkävedossa veikataan 1X2( 1= kotivoitto 2=vier.voit. X=tasap.) systeemillä. Kohteita valitaan 2-10. Mitä enemmän kohteita sitä suurempi kerroin, mutta pienempi voitto mahdollisuus. Myös pitkävedossa minimipanos on 1e
ELI VALITSET LAPUSTA 2-10 kohdetta, pistät niihin tulokset 1X2 ja sitten panoksen. TODELLA HELPPOAkiitos..Jokku sentään jaksaa aloittelijoitakin neuoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549