Eli windows 2000 asennus levy ei boottaa ja on laitettu biossista että boottaa cd:ltä eka eikä sekään auta ja eikä voi korpultakaan bootata ku ei ole korppu asemaa.. niin saitkos jostain halvalla uuden levyn vai saaks sitä asennettua mitenkää??
Bootti ongelma??
7
908
Vastaukset
kopioidulta asennus CD-ltä.
Tosin jos polttaa kopion alkuperäisestä Alcohol 120% ohjelmalla niin sitten boottaa kopiokin.- Jammy_X
Vaikka tämä on kopiotu alkuperäiseltä ja viel alcohol 120% ohjelmalla niin ei silti boottaa.. missähän on vika?
- höpö
Ihan on se ja sama millä se on kopsattu. En tiedä miten olet sählännyt omasi niin ettei toimis.
- asentanut**
lokakuun päivitykset? Niiden asentamisen jälkeen on esiintynyt monenmoisia ongelmia yhdellä jos toisella. Itse olen yksi niistä. Ensin hävis ATI:n ajurit eikä uudelleenasennus onnistu, käyttisromppu ei boottaa, kuten sinulla, käyttäjätilit menneet sekaisin jne. Onpa tuolla eräs jopa kysellyt tietoa Microsoftiltakin saaden hiukan tylyn vastauksen. Niin ja varmistukseksi, näyttikseni ei ole epäkunnossa, sillä samalla koneella oleva 98SE toimii moitteettomasti.
- Jammy_X
No jaa minä kyllä asensin ne.. mutta mulla onkin XP tässä.. mutta en oo kyllä sen jälkeen kokeillut toimiiko XP asennus levy.. hmm.. täytyy kokeilla. sais vihdoinkin sen 2000 tämän XP:n rinnalle
- Pentti Nelonen
Jammy_X kirjoitti:
No jaa minä kyllä asensin ne.. mutta mulla onkin XP tässä.. mutta en oo kyllä sen jälkeen kokeillut toimiiko XP asennus levy.. hmm.. täytyy kokeilla. sais vihdoinkin sen 2000 tämän XP:n rinnalle
miksi asentaa kaksi virusimuria samalle koneelle ?
kokeilisit joskus noita parempia käyttöjärjestelmiä.....
- bootattavan
kyllä boottaamattomasta asennusrompusta voi tehdä boottaavan. en tiedä onko siihen mitään yksinkertaista tapaa, mutta tein tänään tämän ohjeen mukaan:
http://www.nu2.nu/bootcd/#w2k
kun pitää asentaa win2k läppäriin jossa ei ole korppuasemaa.
on tuo vähän monimutkaista, mutta kun seurasi ohjeita pilkuntarkasti, niin onnistuihan se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437