Eli windows 2000 asennus levy ei boottaa ja on laitettu biossista että boottaa cd:ltä eka eikä sekään auta ja eikä voi korpultakaan bootata ku ei ole korppu asemaa.. niin saitkos jostain halvalla uuden levyn vai saaks sitä asennettua mitenkää??
Bootti ongelma??
7
822
Vastaukset
kopioidulta asennus CD-ltä.
Tosin jos polttaa kopion alkuperäisestä Alcohol 120% ohjelmalla niin sitten boottaa kopiokin.- Jammy_X
Vaikka tämä on kopiotu alkuperäiseltä ja viel alcohol 120% ohjelmalla niin ei silti boottaa.. missähän on vika?
- höpö
Ihan on se ja sama millä se on kopsattu. En tiedä miten olet sählännyt omasi niin ettei toimis.
- asentanut**
lokakuun päivitykset? Niiden asentamisen jälkeen on esiintynyt monenmoisia ongelmia yhdellä jos toisella. Itse olen yksi niistä. Ensin hävis ATI:n ajurit eikä uudelleenasennus onnistu, käyttisromppu ei boottaa, kuten sinulla, käyttäjätilit menneet sekaisin jne. Onpa tuolla eräs jopa kysellyt tietoa Microsoftiltakin saaden hiukan tylyn vastauksen. Niin ja varmistukseksi, näyttikseni ei ole epäkunnossa, sillä samalla koneella oleva 98SE toimii moitteettomasti.
- Jammy_X
No jaa minä kyllä asensin ne.. mutta mulla onkin XP tässä.. mutta en oo kyllä sen jälkeen kokeillut toimiiko XP asennus levy.. hmm.. täytyy kokeilla. sais vihdoinkin sen 2000 tämän XP:n rinnalle
- Pentti Nelonen
Jammy_X kirjoitti:
No jaa minä kyllä asensin ne.. mutta mulla onkin XP tässä.. mutta en oo kyllä sen jälkeen kokeillut toimiiko XP asennus levy.. hmm.. täytyy kokeilla. sais vihdoinkin sen 2000 tämän XP:n rinnalle
miksi asentaa kaksi virusimuria samalle koneelle ?
kokeilisit joskus noita parempia käyttöjärjestelmiä.....
- bootattavan
kyllä boottaamattomasta asennusrompusta voi tehdä boottaavan. en tiedä onko siihen mitään yksinkertaista tapaa, mutta tein tänään tämän ohjeen mukaan:
http://www.nu2.nu/bootcd/#w2k
kun pitää asentaa win2k läppäriin jossa ei ole korppuasemaa.
on tuo vähän monimutkaista, mutta kun seurasi ohjeita pilkuntarkasti, niin onnistuihan se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446