Eli tontin ulkopuolelella liittymäkohta 5 metrin päässä, mistä vedetään nyt rajalle.
Pitääkö vesi ja viemäriputket eristää jotenkin?
Laitetaan niitä omatoimisesti, eli putkimiestä ei ole tulossa paikalle. Kunta tekee liitostyön.
Pitääkö vesi ja viemäriputket eristää?
4
8203
Vastaukset 4
- Sohvatiikeri
Riippuu paikkakunnasta, miten syvällä putkien pitää olla, ettei tartte eristää. Siinä on kaksi juttua. Putket ei saa jäätyä, ja routa ei saa heilutella niitä.
Äkkiä sanoisin, että puolitoista metriä rupee oleen turvallinen syvyys.
Kattokaa, että viemäriputken alusta on kunnolla tärytetty, ettei se putki vaan notkahda.- sanon
jos syvyys alle puolitoista metriä niin routalevjä vaan päälle.
- Rakentaja
Liitokset voit tehdä sinä itse.
Vesiputken päälle tulee laittaa Finnfoam-eriste sellaisilla alueilla, joista luodaan lumet pois talvella. Vesiputket kannattaa asentaa syvälle noin kahteen metriin. Viemärihän ei jäädy. - raksaaja--sh
ensimmäiset 20m talosta viemäri ja vesijohto tuli noin 1.5m syvyyteen ja laitoin päälle noin 200mm kivetöntä hiekkaa, 50mm EPS routa eristeen ja raksamuovin ja sen päälle taas noin 200mm hiekkaa ja loppputäyttö.
Pitäisi pysyä vesijohto hyvinkin sulana koska viemäri lämmittää sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921592
- 841075
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su395999- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598