suihinotto

?kysymys?

miten tärkeää suihinotto teille miehille oikein on?
esim.
tapailet ihanaa ja mukavaa naista ja kaikin puolin juttunne näyttää toimivan. sitten saat tietää, että nainen ei ole koskaan ottanut mieheltä suihin, eikä halua tehdä sitä vastedeskään. mikä on reaktiosi? lopetatko suhteen vai jatkatko?
asiallisia vastauksia kiitos!

51

8188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuorimies..

Valitettavasti en voisi kuvitella eläväni loppuelämää naisen kanssa joka ei kykene oraaliseksiin(ilmeisesti kuitenkin tykkäät että mies nuolee sinua,eikö ole jo sinällään vähän epistä?)..Tod näk en kuitenkaan jättäisi jos sanoisit noin,vaan kokeilisin "pehmittään" pikkuhiljaa sinua,mutta jos ajan kuluttuakaan et ole lämmennyt asialle ollenkaan,niin et olisi ollut oikea nainen minulle.

• ?kysymys?

kyselin ihan vain mielenkiinnosta. en tarkoittanut, etten itse ottaisi mieheltä suihin.. mutta voin sanoa, etten itse välitä saada suuseksiä..

• miehiltä

Ihme juttu, kun kaikki miehet luulevat, että heidän antama suuseksi on niin ihanaa. Pitäisi miesten edes kysyä naisilta, pitävätkö he suuseksistä ja kertoa naiselle, jos itsellä on huuliherpes tai keuhkoklamydia. Monet miehet levittävät tautejaan täysin ilman tunnon tuskia. Harva mies on edes ajatellut, että suuseksissä tarttuu kaikki sukupuolitaudit.

• hanki tietoa...
        miehiltä kirjoitti:

Ihme juttu, kun kaikki miehet luulevat, että heidän antama suuseksi on niin ihanaa. Pitäisi miesten edes kysyä naisilta, pitävätkö he suuseksistä ja kertoa naiselle, jos itsellä on huuliherpes tai keuhkoklamydia. Monet miehet levittävät tautejaan täysin ilman tunnon tuskia. Harva mies on edes ajatellut, että suuseksissä tarttuu kaikki sukupuolitaudit.

Sanoisin sulle että menisit takas koulunpenkille ja lukisit vähä miten esim. suuherpes tarttuu...
        Tiesitkö että tilastojen mukaan naiset niitä saIurauksia vie eteenpäin. Koska miehillä niitä huomaa paremmin... Älä kerro asioista mist sul ei oo tietoja. Olen itse nainen ja tiedän näistä asioista aika paljon.... (TYÖN TAKIA)

• SAMA
        hanki tietoa... kirjoitti:

Sanoisin sulle että menisit takas koulunpenkille ja lukisit vähä miten esim. suuherpes tarttuu...
        Tiesitkö että tilastojen mukaan naiset niitä saIurauksia vie eteenpäin. Koska miehillä niitä huomaa paremmin... Älä kerro asioista mist sul ei oo tietoja. Olen itse nainen ja tiedän näistä asioista aika paljon.... (TYÖN TAKIA)

Sukupuolielinten herpes tartuu yhdynnässä. Suuherpes (eli herpes simplex 1 virus) löytyy melkein kaikilta ihmisiltä, noin kolmasosa saa huuliin rakkuloita, VAIKKA MELKEIN KAIKILLA ON SITÄ VIRUSTA. EI OO SAMA KUN HERPES SIMPLEX 2 JOKA ON SUKUPUOLITAUTI....

• m.vm.66

En lopeta suhdetta, mutta se ei estä minua haaveilemasta suihin otosta. Itse nuolen kyllä naista mielelläni, jos hän on posliini(ei tarvitse olla kokonaan). Täytyy sanoa, jos nainen itse todella haluaa imeä, niin kyllä se vaikuttaa minun halukkuuteen ratkaisevast. m. vm. 66

• seksin tärkein juttu oo mut mukava lisä kaikkeen muuhun.Vaan enpä silti alkais katteleen niin estoista eukkoa ettei nyt jumalauta vasta pestyä vehettä pysty ottaan suuhun,ja se että tekee ns. totaalikieltäytymisen mahdollisuudesta edes kokeilla kertoo paljon muustakin suhtautumisesta seksiin ylipäänsä,no thanks for me.Oon ollu pari kertaa sängyssä sellasen muijan kans joka on ilmiselvästi ollut hommassa mukana asenteella 'nyt on varmaan oikea hetki antaa' ja todennäköisesti miettinyt mielessään et suoriudu nyt vittu mahdollisiman äkkiä et päästään pussailemaan ja leikkiin 13 vuotiaita,ne on just niitä saatanan lahnoja jotka harrastaa velvollisuudesta eikä omasta saamisen halusta.

• asdfghjk

ja toivoisin että asenne muuttuisi. Ja jos se ei muutu, olisin edelleen pettynyt seksielämään sen naisen kanssa.

• miehet..?

Onpas varsinaisia miehiä vastaamassa. Siihenkö suhteenne kaatuu, jos nainen ei ota suihin? Olisi vissiin aika hieman kypsyä!

• nainen'82

Siis suoraan sanottuna en pätkääkään arvostele niitä miehiä, jotka rakastavat suihinottoa ja yhtäkkiä eivät enää saisikaan sitä, kenties vuosikausiin. Itse en pystyisi olemaan sellaisen miehen kans, joka ei nuole. Kylmä totuus. Seksi on yksi maailman ihanimmista asioista, miksi jostain niin oleellisesta osasta sitä pitäisi vasten tahtoa luopua..?! Mulla varmaan loppuis myös orgasmien saaminen aika nopeasti, en kiihotu sormeilusta kovinkaan paljon. Ehkäpä mussa on sit naissovinistin vikaa ;)

• tuuli-juulia

Mun mielestä turha arvostella kenenkään mielipidettä asiasta. Sitä voi olla vaikka miten kauniita ajatuksia siitä, että seksielämässä voi luopua haluamasta joitain tiettyjä juttuja, jos suhde muuten on hyvä ja toimiva. Totuus on kuitenkin, että ihan varmaan suhde kokonaisuutena kärsii siitä, jos toinen on pysyvästi tyytymätön saamaansa seksiin.

• suhde olis kiinni vaan siitä että harrastetaanko suuseksiä niin ihmettelisin kyllä varsin kovasti. Eiköhän parisuhteessa ole muitakin ongelmia.. .:D

• miehet..?

Osuit asian ytimeen!

• pppp

mites jos sun joku muu lempipuuha tai harrastus pantais totaaliseen kieltoon, niin ymmärtäisitkö tätä naista? Jos vaimo ei tykkää formuloista, niin sinä tyydyt siihen, että et sitten formuloita enää katso, jne.. ?

Eiköhän jokaisella ole oikeus kuitenkin myös seksin saralla pitää mistä pitää, eikä mitään totaalikieltäytymistä tarvi katsella, jos itselle suuseksi on elämän suola.

• pppp kirjoitti:

mites jos sun joku muu lempipuuha tai harrastus pantais totaaliseen kieltoon, niin ymmärtäisitkö tätä naista? Jos vaimo ei tykkää formuloista, niin sinä tyydyt siihen, että et sitten formuloita enää katso, jne.. ?

Eiköhän jokaisella ole oikeus kuitenkin myös seksin saralla pitää mistä pitää, eikä mitään totaalikieltäytymistä tarvi katsella, jos itselle suuseksi on elämän suola.

minä oisin ollu valmis lopettamaan kitaran soiton mun rakkauden tähden, ja se muuten oli tosi lähellä sitä etten ois nakannu kitaran jokeen ja antanu sen olla sinämoissaan.

"Everything I do, I do it for you"

Joskus sitä piti rakkautta aivan ehdottomana asiana ja mulle mun tyttöystävä on aina etusijalla... tavallaan valitettavastikin. Jos se pyytää tähtiä taivaalta niin sen ei tartteis kun valita vaan sopiva.

• tbr
        Frederico kirjoitti:

minä oisin ollu valmis lopettamaan kitaran soiton mun rakkauden tähden, ja se muuten oli tosi lähellä sitä etten ois nakannu kitaran jokeen ja antanu sen olla sinämoissaan.

"Everything I do, I do it for you"

Joskus sitä piti rakkautta aivan ehdottomana asiana ja mulle mun tyttöystävä on aina etusijalla... tavallaan valitettavastikin. Jos se pyytää tähtiä taivaalta niin sen ei tartteis kun valita vaan sopiva.

söpöä :) ajattelispa kaikki miehet noi niin ois elämä helppoa ;]

• tbr kirjoitti:

söpöä :) ajattelispa kaikki miehet noi niin ois elämä helppoa ;]

mutta sen vastaanottaminen on yllättävän vaikeaa, siten ettei se rasita liikaa kaikkia osapuolia.

Jotenki tuntuu, että jos sen kuun hankkii taivaalta, niin sekään ei ole oikeastaan hyvä

• tbr
        Frederico kirjoitti:

mutta sen vastaanottaminen on yllättävän vaikeaa, siten ettei se rasita liikaa kaikkia osapuolia.

Jotenki tuntuu, että jos sen kuun hankkii taivaalta, niin sekään ei ole oikeastaan hyvä

kyllä totta..mikään ei ole koskaan tarpeeksi hyvä, eikä mikään riitä..surullista :(

• voi olla

niin vaikeeta?! Sehän on kuin tehty suuhun otettavaksi. Katsokaa nyt sen muotoa! Miksi elämä on niin epäreilua että ei anna naiselle joka ihmetteli/ihailisi sitä aina kun voi, niin ei anna sitten sitä miestä!

• olla vastenmielistä

niin, miten suihinotto voi niin vasteenmielistä olla? Ei siihen kuolee.
      Kyllä nainen pitäis sängyssäkin tehdä kaikenlaista, niin miehetkin. Minä haluan ainakin tyydyttää mun miestä, ja hän saa myös mun puolest tehdä kaikenlaist..
      Olis aika tylsä seksisuhde muuten....

• ymmärrä

Tylsä seksisuhde, jos ei tee kaikkea mahdollista maan ja taivaan välillä ? Et ole tainnut sisäistää, mistä on kyse. Pitää sanan voisit korvata aivan jollain muulla. Vinkiksi sanottakoon, että kaikkien ei tarvitse harrastaa samoja asioita, samoissa asennoissa, aikaan, jne.

• tbr

enkä tulee tykkämään. miten kukaan voi ajatella että munan imeminen vois olla hauskaa ja nautinnollista? tai tiedä muita. harvemmin naiset saa suuseksiä, mutta miehet osaa vaatia itselleen sen tyydytyksen. ei mulla ole estoja ja rakkaudesta olen valmis tekemään vastenmielisiäkin asioita. en valita.

• että se toosan lutkuttaminen on sen mukavampaa,arvaa vaan onko kivaa kun pimpan nuolemisen jälkeen lärvi/parta on sen näköinen et oisit yrittänyt poimia kala-ämpäristä omenaa pelkän suun avulla:( Vaan enpä tiiä,silläkin uhalla että mut suolataan paskaksi panoksi ja hillittömäksi kurviksi niin pakko myöntä että kukaan,ei kertakaikkiaan kukaan nainen oo saanu mun kanssa orgasmia pelkästään pippeliä pimpaan työntelemällä,aina on tarvittu suusex tai yhdyntä sormet.Tämän tiedon kanssa ainakaan ite en kertakaikkiaan kehtaa olla antamatta suusex jos toinen vaan siitä tykkää ja saa sillä keinoin.Mun mielestä vaan on todella absurdi ajatus harrastaa seksiä saamatta orgasmia,sehän on sama asia kun tilaisit raflassa 300 euron illallisen ja söisit pelkän alkukeiton.

• mie vain
        yrmio kirjoitti:

että se toosan lutkuttaminen on sen mukavampaa,arvaa vaan onko kivaa kun pimpan nuolemisen jälkeen lärvi/parta on sen näköinen et oisit yrittänyt poimia kala-ämpäristä omenaa pelkän suun avulla:( Vaan enpä tiiä,silläkin uhalla että mut suolataan paskaksi panoksi ja hillittömäksi kurviksi niin pakko myöntä että kukaan,ei kertakaikkiaan kukaan nainen oo saanu mun kanssa orgasmia pelkästään pippeliä pimpaan työntelemällä,aina on tarvittu suusex tai yhdyntä sormet.Tämän tiedon kanssa ainakaan ite en kertakaikkiaan kehtaa olla antamatta suusex jos toinen vaan siitä tykkää ja saa sillä keinoin.Mun mielestä vaan on todella absurdi ajatus harrastaa seksiä saamatta orgasmia,sehän on sama asia kun tilaisit raflassa 300 euron illallisen ja söisit pelkän alkukeiton.

En koskaan ole saanut orkkua (tietääkseni..? :0 ) mutta rakastan seksiä ja yhdyntää todella paljon, se on ihanaa! Nautin siitä ilman orgasmia erittäin paljon...

• mie vain kirjoitti:

En koskaan ole saanut orkkua (tietääkseni..? :0 ) mutta rakastan seksiä ja yhdyntää todella paljon, se on ihanaa! Nautin siitä ilman orgasmia erittäin paljon...

tuo tosiaan on naisille vähän eri juttu,yllättävän monihan sitä jaksaa antaa miehilleen vaikka omat o:t hoidetaan salaa suihkussa.Tosin vissin se ite yhdyntäkin tuntuu naisita vähän paremmalta kuin miehistä, ainakin jos miettii tota ääntely ja elehtimispolitiikkaa sängyssä.Toisaalta ihminen ei osaa kaivata sitä mistä ei tiedä tai mitä ei ole koskaan kokenut.

• tbr
        yrmio kirjoitti:

että se toosan lutkuttaminen on sen mukavampaa,arvaa vaan onko kivaa kun pimpan nuolemisen jälkeen lärvi/parta on sen näköinen et oisit yrittänyt poimia kala-ämpäristä omenaa pelkän suun avulla:( Vaan enpä tiiä,silläkin uhalla että mut suolataan paskaksi panoksi ja hillittömäksi kurviksi niin pakko myöntä että kukaan,ei kertakaikkiaan kukaan nainen oo saanu mun kanssa orgasmia pelkästään pippeliä pimpaan työntelemällä,aina on tarvittu suusex tai yhdyntä sormet.Tämän tiedon kanssa ainakaan ite en kertakaikkiaan kehtaa olla antamatta suusex jos toinen vaan siitä tykkää ja saa sillä keinoin.Mun mielestä vaan on todella absurdi ajatus harrastaa seksiä saamatta orgasmia,sehän on sama asia kun tilaisit raflassa 300 euron illallisen ja söisit pelkän alkukeiton.

se läheisyys? mun mielestä seksi on paljon muutakin kuin yhdyntää, vaikka se tuntuu todella hyvälle niin en edes kaipaa välttämättä orgasmia ja en todellakaan aijo pakottaa ketään suuseksiin vain sen takia, että itse sattuisin nauttiman siitä.
        en usko että ne sun naiset edes ois pahastuneet, vaikka et ois suuseksiä antanut tai ehkä pahastuneet, mutta ei se ole mikään itsestäänselvyys. kunhan muistat pitää hyvänä edes muutaman minuuti yhdynnän jälkeen ja huomioida muullakin tavalla.
        niin ja miehille se on tosiaan vähän eri asia, koska se paneskelu loppuu miesten laukeamiseen (ainakin yleensä).

• tbr kirjoitti:

se läheisyys? mun mielestä seksi on paljon muutakin kuin yhdyntää, vaikka se tuntuu todella hyvälle niin en edes kaipaa välttämättä orgasmia ja en todellakaan aijo pakottaa ketään suuseksiin vain sen takia, että itse sattuisin nauttiman siitä.
        en usko että ne sun naiset edes ois pahastuneet, vaikka et ois suuseksiä antanut tai ehkä pahastuneet, mutta ei se ole mikään itsestäänselvyys. kunhan muistat pitää hyvänä edes muutaman minuuti yhdynnän jälkeen ja huomioida muullakin tavalla.
        niin ja miehille se on tosiaan vähän eri asia, koska se paneskelu loppuu miesten laukeamiseen (ainakin yleensä).

ollappa vielä noin nuori ja naivi itsekkin :( No sanotaanko näin että kun on ollu aina liikenteessä sillä surullisen kuuluisalla 'hengailu/paneskelu' mentaliteetillä niin kaikki paitsi itse seksi tuntuu vähän omituiselta,eihän se toki pelkkää rytkytystäkään oo mut ei myöskään mitään leffojen siirappi-romanttista schaissea.Eikä se oo mitään pakottamista vaikkei joku homma mitään maailman mieluisinta hommaa oiskaan,jos mä saisin päättää totaalisen itsekkäästi ja muita ajattelematta niin voitelisin vehkeen liukkarilla,rynkyttäisin sen 2 minsaa takaapäin,vetäisin röökin ja nukahtaisin tyytyväisenä kuin murmeli.Vaan ei,seksi on kahden kauppa ja todennäköisesti kumpikin tykkää vähän eri jutuista ja silloin molempien pitää tehdä myönnytyksiä ja kompromisseja et kumpikin viihtyy.

• tbr
        yrmio kirjoitti:

ollappa vielä noin nuori ja naivi itsekkin :( No sanotaanko näin että kun on ollu aina liikenteessä sillä surullisen kuuluisalla 'hengailu/paneskelu' mentaliteetillä niin kaikki paitsi itse seksi tuntuu vähän omituiselta,eihän se toki pelkkää rytkytystäkään oo mut ei myöskään mitään leffojen siirappi-romanttista schaissea.Eikä se oo mitään pakottamista vaikkei joku homma mitään maailman mieluisinta hommaa oiskaan,jos mä saisin päättää totaalisen itsekkäästi ja muita ajattelematta niin voitelisin vehkeen liukkarilla,rynkyttäisin sen 2 minsaa takaapäin,vetäisin röökin ja nukahtaisin tyytyväisenä kuin murmeli.Vaan ei,seksi on kahden kauppa ja todennäköisesti kumpikin tykkää vähän eri jutuista ja silloin molempien pitää tehdä myönnytyksiä ja kompromisseja et kumpikin viihtyy.

etkö itse tykkäisi leffojensiirappimaisesta seksistä.. kun se kiusottelis ja sais huipulle ilman mitää suuseksiä ja jopa yhdyntää. mieti kuinka hyvälle yhdyntä tutuisi siinä vaiheessa.. siis ainakin naiselle..
        tuntuuko miehistä yhdyntä muka niin ei miltään? miks te sitten halutte seksiä?
        hah! keksin..teillä ei oo tunteita mukana!!! löydäänkö vetoa että teistäkin (miheistä) yhdyntä tuntuis paljon kivemmalle, jos olisitte rakastuneita!

• tbr kirjoitti:

etkö itse tykkäisi leffojensiirappimaisesta seksistä.. kun se kiusottelis ja sais huipulle ilman mitää suuseksiä ja jopa yhdyntää. mieti kuinka hyvälle yhdyntä tutuisi siinä vaiheessa.. siis ainakin naiselle..
        tuntuuko miehistä yhdyntä muka niin ei miltään? miks te sitten halutte seksiä?
        hah! keksin..teillä ei oo tunteita mukana!!! löydäänkö vetoa että teistäkin (miheistä) yhdyntä tuntuis paljon kivemmalle, jos olisitte rakastuneita!

pirusta mä voisin tietää,sitä mitä ei oo koskaan ollu eikä kokenu ei osaa kaivatakkaan.Siis en mä tiiä muista miehistä mutta ei yhdyntä mun mielestä mitenkään erikoisen kummalta tunnu ja samaa on valitelleet jotkut kaveritkin.Me tultiin kavereiden kanssa siihen tulokseen et me ollaan niin sanotusti pilanneet vehkeemme liiallisella itsesaastutuksella :( Miksi ylipäänsä mikään eliö maanpäällä haluaa seksiä/parittelua/what ever jotkut oudot ötökät harrastaakaan,varsinkaan me ihmiset jotka voidaan hoitaa tyydytys myös omin käsin/avuin,se on vaan vietti joka vie vielä 2000- luvun ihmistäkin kuin pässiä sarvista.

• selibaattia
        yrmio kirjoitti:

pirusta mä voisin tietää,sitä mitä ei oo koskaan ollu eikä kokenu ei osaa kaivatakkaan.Siis en mä tiiä muista miehistä mutta ei yhdyntä mun mielestä mitenkään erikoisen kummalta tunnu ja samaa on valitelleet jotkut kaveritkin.Me tultiin kavereiden kanssa siihen tulokseen et me ollaan niin sanotusti pilanneet vehkeemme liiallisella itsesaastutuksella :( Miksi ylipäänsä mikään eliö maanpäällä haluaa seksiä/parittelua/what ever jotkut oudot ötökät harrastaakaan,varsinkaan me ihmiset jotka voidaan hoitaa tyydytys myös omin käsin/avuin,se on vaan vietti joka vie vielä 2000- luvun ihmistäkin kuin pässiä sarvista.

kun tuo seksi ei näytä olevan oikein mistään kotoisin. Aiheutat vaan naisille paskakokemuksia pakkojyystämiselläsi.
        ¨Siis en mä tiiä muista miehistä mutta ei yhdyntä mun mielestä mitenkään erikoisen kummalta tunnu ja samaa on valitelleet jotkut kaveritkin¨

Aiempien vastauksiesi perusteella et tosiaan ole mikään pimppaan taikaa takova rauta niin sanoakseni...
        Suuseksi on sinusta ihan hirveetä ja teet sitä velvollisuudesta jne.jne.

Kannattaa harkita selibaattia.

• selibaattia kirjoitti:

kun tuo seksi ei näytä olevan oikein mistään kotoisin. Aiheutat vaan naisille paskakokemuksia pakkojyystämiselläsi.
        ¨Siis en mä tiiä muista miehistä mutta ei yhdyntä mun mielestä mitenkään erikoisen kummalta tunnu ja samaa on valitelleet jotkut kaveritkin¨

Aiempien vastauksiesi perusteella et tosiaan ole mikään pimppaan taikaa takova rauta niin sanoakseni...
        Suuseksi on sinusta ihan hirveetä ja teet sitä velvollisuudesta jne.jne.

Kannattaa harkita selibaattia.

ooks sä nyt sit se vitun katkera vanhapoika joka on nähnyt naisen alasti viimeks saunassa mutsinsa kanssa vuonna 1967 vai joku narsistinen prinsessa joka kuvittelee että se hänen torttunsa on maailman napa jota jokainen mies palvoo/kumartaa ja haluaa syödä suunnilleen aamiaisensa sen päältä? Pillua nuollaan koska naiset siitä yleensä tykkää ja se on hyvä tapa 'lämmitellä' paikat,en mä vittu tuu töihinkään joka arkipäivä siks että jotenkin tykkäisin istua täällä vitun paska kopissa 8 tuntia päivässä vaan siks että siitä saa vastikkeeksi rahaa.

• pelottavaa
        yrmio kirjoitti:

ooks sä nyt sit se vitun katkera vanhapoika joka on nähnyt naisen alasti viimeks saunassa mutsinsa kanssa vuonna 1967 vai joku narsistinen prinsessa joka kuvittelee että se hänen torttunsa on maailman napa jota jokainen mies palvoo/kumartaa ja haluaa syödä suunnilleen aamiaisensa sen päältä? Pillua nuollaan koska naiset siitä yleensä tykkää ja se on hyvä tapa 'lämmitellä' paikat,en mä vittu tuu töihinkään joka arkipäivä siks että jotenkin tykkäisin istua täällä vitun paska kopissa 8 tuntia päivässä vaan siks että siitä saa vastikkeeksi rahaa.

kun käyttää jotkin rumaa kieltä,en keskustele sellaisten kanssa.

• ei pelottakkaan enää
        pelottavaa kirjoitti:

kun käyttää jotkin rumaa kieltä,en keskustele sellaisten kanssa.

keskustella nyt vasta tajuan kun unestani heräsin.En ole mikään toisten opettaja ja jos pelkään ne on mun mielikuvitusta eli antaa palaa vaan!

• makaan vaan
        yrmio kirjoitti:

seksi on kivaa kun minun ei tarvii tehdä muuta kun nauttia,

• Pitäähän
        makaan vaan kirjoitti:

seksi on kivaa kun minun ei tarvii tehdä muuta kun nauttia,

mies toisinaan päästää kokonaan suorituspaineista!

• asiallisesti

ei mitään väliä = pariutuminen ja sexi miehille pakollista mutta kaikenlainen kikkailu ei

• minä mies

Liian estoinen tai ahdasmielinen nainen minun makuuni. Tosin se tulisi varmaan ilmi myös muissa asioissa, joten ei tuo ainoaksi naisenvaihtoperusteeksi jäisi.

• joskus...

Aika kutsuva se on se pehmopää.Sopii kivasti varsinkin se mollukka suuhun...Minä tykkään-

• S(u)perman

Kyllähän sitä nuolis, mutta kun maistuu niin pahalta. Enkä ittekään ole montaa nautittavaa nuoleskelijaa tavannu. Tosin paras olikin sitten olleet ihan taivaallinen. Vai johtuuko vain sitä edeltäneestä pitkästä (ros)puuttokaudesta.

• vilperi

Kyllä mun mielestä seksin pitää olla sellaista, että joustetaan ja tehdään toisille sellaista mistä itse ei välttämättä pitäisikään...tai niin ainaski itse teen. Eli vastaus olisi aika saletti ei, koska seksin
      pitää olla hyvää ja mielikuvituksellista.

• vessaharja

Mä ainakin tykkään ottaa mieheltä suihin. Ei se puhdas vehje mitenkään pahalta maistu! Sitäpaitsi musta ainakin on ihana nähdä, miten mies nauttii! Ja jos taas ajatellaan toisin päin, ni en mä haluais, et sellanen mies ottaa multa suihin, joka ei siitä pidä!
      Mulle seksi on sen verran tärkeetä, et en vois ite seurustella sellasen miehen kanssa, joka ei tykkää nuolla. Toisille seksi vaan on tärkeämpää, ku toisille. Sen takia pitääkin ettiä sellanen kumppani, jonka kanssa halut kohtaavat!

• näin,ei se pimppakaan mitenkään pahalta maistu ja mäkin tykkään katella miten nainen nauttii.Miten vitussa joillekkin prinsessoille tuntuu olevan niin saatanan vaikeaa käsittää että vaikka se nuoleminen ei pelkkänä fyysisenä suorituksena oo mitenkään järjettömän miellyttävää niin se on silti mukavaa koska toinen tykkää siitä->ihmisillä on yleensä halu miellyttää toisiaan->toinen nauttii->itsekkin nauttii.Vaan ei,sama kun yrittäis opettaa kalaa kävelemään kun yrittää saada nämä saatanan tollot prinsessat tajuamaan että ei sitä pimpaa nuolla pimpan takia.

• Jotenkin tuollaisesta ehdottomasta kieltäytymisestä tulee sellainen vaikutelma, että seksi on varmaan sitten muutenkin sellaista "lauantai-iltana pimeässä peiton alla lähetyssaarjassa"-tyylistä, siinä tapuksessa, ei kiitos.

Mutta jos seksi on muuten hyvää, estotonta ja molempien mieltymykset huomioon ottavaa, niin siinä tapauksessa suihinoton puuttuminen ei ole niin merkittävä puute.

• mitä pelkää

sellanen on joka haluaa että siltä otetaan suuhun mutta itse ei tee sitä naiselle?

• perun puheeni

en ole vastuussa.

• huppelissa

nainen saattaa innostukin. Jos sanoo vaikka:anna sille suukko.Sitten pitää varoa työntämästä liian syvälle. Suu ei todellakaan ole sama kuin vagina.Miehen pitää osata nauttia siitä miten nainen sen tekee eikä puuttua tekemiseen.Vapaus kaikessa. Voi suostutella, jos naisella on just jotain ennakkoluuloja jostain syväkurkku tukehduttamisesta...Sitten toinen juttu on sperman nieleminen.Joillekin naisille se ei maistu vaikka muuten pitää, siis ottaa kalun suuhun kyllä. Ole hienotunteinen.

• Provo?

Ei nainen ole ihana, ellei osaa tehdä suikkaria oikein.

Next

• rgwgwg

Hyvin tärkeää! Suihinotto voittaa useimmat yhdynnätkin!

• Souuuu

Tärkeää kuin polkupyörä kalalle.

• Kyrväkäs#

toki ilmankin pystyy elämään.ehkä.luultavasti en,menisin sitten huoriin.syy se ei ole kuitenkaan jättää ketään.kai.en tiedä,kun jokainen nainen,jota olen maannut,on ainakin kyrpääni imenyt.

• vastedeskään

mikä on reaktiosi?
      no ihan ensin kysyisin miksi ja sitten kysyisin onko asiassa neuvotteluvaraa?

lopetatko suhteen vai jatkatko?
      en lopettaisi vaan tarjoaisin koeaikaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      22
      6766
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      0
      4697
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      61
      3786
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      229
      2958
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      36
      2763
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      45
      2546
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      26
      2445
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      40
      1813
    9. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1777
    10. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      25
      1745
    Aihe