Kokemuksia ko. kivääristä, kal. 9,3x62.
Cz 550 Full Stock
6
2778
Vastaukset
- hirvetsäjä
On kokemuksia.Kelopoo korkeintaan siantappo pislariksi..
- karvakuontalo
Ihan hyvä ase koiramiehelle!!!
http://www.remes.fi/Ceska/isot_katselukuvat/CZ-550-fs.jpg- Alkp
Osaatko kertoa on tuo kokopitkä tukki arka kosteudelle, vääntyileekö helposti?
- 9.3x62
Alkp kirjoitti:
Osaatko kertoa on tuo kokopitkä tukki arka kosteudelle, vääntyileekö helposti?
Muutaman vuoden kokemuksella,voin sanoa olevan hyvä ase.
Neljä hirveäkin tällä aseella ampunut. Kaliberi on oiva valinta hrvelle. Itse olen käyttänyt Norman Oryx 18.5g ja hyvin on hirvet jääneet. Viimeksi eilen ammuin vasan. Tuli kaularanka osuma ja putosi niile sijoilleen.
Aseen tarkkuus riittää mainioisti hirvelle. Ase on ainakin minulla ollut toimintavarma. En ole huomannut kokopitkän tukin vaikuttavan käyntiin.
Eikä kyseessä olekaan tarkkuuskivääri vaan hirvimiehen oiva työkalu. Tulitikkuaskin kokoista kasaa olen ampunut sadalta metriltä. Mikä riittänee mainiosti.
Suosittelen lämpimästi! - wespiä
9.3x62 kirjoitti:
Muutaman vuoden kokemuksella,voin sanoa olevan hyvä ase.
Neljä hirveäkin tällä aseella ampunut. Kaliberi on oiva valinta hrvelle. Itse olen käyttänyt Norman Oryx 18.5g ja hyvin on hirvet jääneet. Viimeksi eilen ammuin vasan. Tuli kaularanka osuma ja putosi niile sijoilleen.
Aseen tarkkuus riittää mainioisti hirvelle. Ase on ainakin minulla ollut toimintavarma. En ole huomannut kokopitkän tukin vaikuttavan käyntiin.
Eikä kyseessä olekaan tarkkuuskivääri vaan hirvimiehen oiva työkalu. Tulitikkuaskin kokoista kasaa olen ampunut sadalta metriltä. Mikä riittänee mainiosti.
Suosittelen lämpimästi!hirvetsäjä on ihan apina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
wespiä kirjoitti:
hirvetsäjä on ihan apina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pitäisikö hakea peruskoulusta rahat takaisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984