Onko muilla Manx-kissoja? Itse omistan 4 vuotiaan Manx-kissan.
Manx-kissa on hännättömänä tai töpöhäntäisenä syntyvä kissa, joka luetaan omaksi rodukseen. Hännättömyyden aiheuttaa geenimutaatio, joka on jostain syystä aiheutunut maatiais- ja kulkukissa kannoissa ympäri maailmaa jo satoja vuosia sitten. Tarkkaa alkuperää ei tiedetä.
M A N X - Kissa..
Laura
5
575
Vastaukset
- mä vaan
Meillä on 10v musta manx...nallen näkönen se on...
- catja
ne oo Man-saarilta lähtosin? Mullakin on musta manx!
- mamma39
rodulle on annettu Man-saaren mukaan mutta kyllä manxeja syntyy ihan kotoisessa Suomessakin ja on noviisina rekisteröitävissä jos esim. maatiaispentueeseen syntyy hännättömiä pentuja (jos kissa muuten täyttää rotumääritelmät).
Pitkäkarvainen manx on sitten gymric joka ei vielä taida olla hyväksytty rotu.
- cattiska
manxeja on kasvatettu suomessa monia kymmeniä vuosia...tuo cymric rotu on hyväksytty suomeen vuonna 2006.
- Anonyymi
Minulla 19 vuotias musta töpöhäntä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384